de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Marilyn,
Hoe is het met al je beestjes en jezelf ??? Het is zo stil  :-\ .... ik hoop snel weer iets te lezen ....ben benieuwd hoe Gizmo en  de kittens zijn en Kendi en Misty met hun nestje en natuurlijk ook Mayka !!!!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Marilyn ??? ??? ??? ??? ??? wat is het  :-X ........???[/color][/b][/size]....waar ben je ???

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn
Blij je weer op het forum gesignaleerd te hebben.
Hoe gaat het met jou en de beestenboel?
Je kleine poesjes zullen wel snel gegroeid zijn.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

de poesjes zijn ondertussen heel hard gegroeid en als het een beetje lukt zal ik deze avond een paar fototjes plaatsen  ;) het zijn echte lieve schatjes geworden en ondertussen hebben we voor één van de poesjes al een nieuw huisje gevonden  :D (een klasvriendin van de oudste haar poes is omvergereden en nu mag ze een nieuw poesje van haar ouders en net nu heeft onze gizmo kleintjes  :P)
voor de andere 2 zoeken we nog verder voor een nieuw huisje maar dat vinden we wel hoor ze zijn nog maar net een week geworden hé  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik heb snel eff een fototje met de cam getrokken van gizmo en de kleintjes  deze avond plaats ik wat meer foto's  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes iedereen

hier alvast enkele fotootjes die ik daarnet getrokken heb van gizmo en haar kleintjes en ja zoals je ziet zijn de oogjes als open  :D

groetjes marilyn

~Natas~

Hoi hoi,

Oh wat lief zeg die kleine poesjes.
Ze zijn dan zo schatig om te zien.............  :-*
geniet er lekker van hoor, voor je het weet zitten ze al bij hun nieuwe baasje.

groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

marilyn

hoikes iedereen

:D nu is het filmpjestijd  :D

http://youtube.com/watch?v=Evs8kpyY_Io

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

fijn weer wat gehoord te hebben van je ;)

Wat een schatjes zeg, ennuh diezelfde in je handtekening, die is echt om op te vreten :P

Groetjes Trienke

Wilma1

Oooooo wat zijn ze toch schattig.....jammer dat ik Piet niet kan overhalen....maar ja we moeten eens stoppen he....anders wordt het een echte dolle boel hier!!!

Ben blij je weer te hebben "gesproken" en alles met de vogels ook goed gaat....vooral Mayka's stem  ;D ;D ;D......
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn
Ik ben een echt''hondenmens''maar met je mooie foto's,zou ik zo omswitchen naar een poezenfamilie.
Schattig zijn ze.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes trienke

ja ik ben ook blij dat ik weer eff tijd heb voor het forum hoor  :P en die foto op mijn handtekening dat is het poesje dat al besproken is en eerlijk het is ook mijn favoriet  :P

hoikes wilma

tja dat je piet niet kan overhalen jammer voor jou want ze zijn allemaal even schattig  hoor  :D en momenteel is het hier ook een dolle boel met de poezenfamilie erbij maar als de jonkie's eens naar hun niuewe huisje zijn betert dat wel hoor  ;)

hoikes riny

het is niet omdat jij een hondenmens bent dat je niet mag genieten van foto's over kleine poesjes hé  ;) ze zijn idd schattig maar mocht je een poesje willen dan heb ik er nog steeds 2 vrij hoor  ::)  :P

groetjes marilyn

Christine

Wat liggen wij toch lekker warm en knus tegen mama aan!!

Marilyn,
Sorry dat ik niet meer zoveel reageer maar volg je verhaaltjes nog wel!! Prachtige foto's weer van de poesjes en vooral lieve film!! **kwijl** ;D

groetjes
christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes iedereen

eff een update
met de poesjes gaat het nog altijd even goed
kendi en misty ........tja die hebben nog steeds geen zin in een nestje geloof ik dus nog eff wachten  :-\
chanel die is nog steeds een kroeldoos en zit liever heel dicht bij mij dan bij haar soortgenootjes  ::)
mayka.......... tja die is een echte sloeber en als die uit zijn kooi mag is het gek van de dam hahahaha dan vliegt hij rond van de één naar de ander haalt gekke kuren uit en gisteren was ik een puddinkje aan het eten terwijl mayka uit haar kooi was komt ze gelijk op mijn arm zitten om mee te snoepen  ::) merkt ze dan dat ze geen pudding lust en wil ze wegvliegen van mijn arm !!!!!! slaat ze met haar vleugel niet in mijn pudding da !!!!!!!!!!!!!!!!!!! djeezes overal pudding .......... op mijn kledij , op mijn gezicht , op tafel, ja zelfs op de vloer en vooral mayka zelf zat ook helemaal onder hahahaha moet je dan boos zijn en kan je niet in houden van het lachen  ::)  :P
en als afsluiter............... nieuws over chica  :D dat is lang geleden hé  ::) maar chica zit daar prima op haar plaats , ze hebben daar wel al meer vogels in huis gehad die handtam waren maar die bestemd waren om terug te verkopen en elke dag mochten de vogels een urrtje buiten maar chica heeft toch harten gestolen hoor want daar moet ze alleen in haar kooi voor de nacht en als ze niet thuis zijn en dat vind chica wel leuk hoor  ;D  ;D  ;D chica gaat ook meest naar sabine wat heel raar is want de meeste vogels houden niet echt van sabine  ::) die 2 hebben elkaar toch wel echt gevonden  :P

voila dat was het voor vandaag

ahja voor ik het vergeet ik heb mijn mond voorbijgepraat is mariska haar dagboekje en ja ik heb ook valkjes gereserveerd
niet 1 tje maar zelfs 2 en dan nog geelwangen !!!!!!!!!!!!!! ééntje bij christine (geelwang of split voor geelwang weet ik nog niet wat er in dat nestje geboren wordt  ;) ) en ééntje bij riny ook een geelwang  ;D  ;D  ;D

groetjes marilyn

hoikes christine

ik weet dat je mijn verhaal volgt hoor  ;) en ik plaats ook niet in elk dagboek een bericht want anders wordt dat een volle dagtaak  :P en btw als je mijn bericht hier boven leest ik heb het maar direct in mijn eigen dagboekje ook geplaatst van de kleine geelwangetjes die ik heb gereserveerd bij jou en riny  :D

groetjes marilyn