3 augustus 2025, 16:04:29

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Esther
Geen wonder dat jij met lange tenen loopt,zoals je zelf zegt.
Je zou voor minder.
Dat zijn niet de gemakkelijkste gesprekken die je moet voeren.
Daar gaat veel energie in zitten.

Happen voor de tandjes!!
Ik voelde me met dat ding in de mond net Katrien Duck.
Nu zullen ze wel ander spul gebruiken,veel moderner.
Bij mij is het al 36 jaar geleden.

En krijgt jou Kojak ook een lollie in de mond/snavel voor de foto?
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi Esther,

Jeetje  :-[ :-[ :-[, ik kom hier voor het eerst geloof ik :-[.

Spannend hier ook met je eitjes.

Citaat van: Riny op 12 maart 2006, 17:37:27
Citaat van: valkchico op 12 maart 2006, 13:30:38

Ja ik word wel heel nieuwsgierig, maar daar in tegen heb ik steeds wat minder hoop.
En dan lees ik weer bij Nel en krijg helemaal de kriebels.

Hoy Esther
Daar hoef jij niet de kriebels van te krijgen.
Ieder koppel is anders.
Gewoon proberen rustig te blijven.
Want of je het gelooft of niet ,de valkjes voelen het feilloos aan.
Voor wanneer waren jou eitjes uitgerekend?

En maak je maar niet druk, dat heeft totaal geen zin. Inderdaad is ieder koppel anders en valkjes voelen meer aan dan jij weet. Desondanks moet je toch nog afwachten.
Ik ben ook kalm, maar toch ging het bijna mis. We moeten niet vergeten dat alle begin moeilijk is, dit geldt natuurlijk ook voor valkenouders.

Bovendien heb je hier een hele familie die je bij zal staan als het nodig is. :D

Wat een schitterende foto's heb je geplaatst. Je hebt hele mooie valkjes.

Veel succes  8)

Groetjes, Nel :)

imv

Hoi Esther,
Spannend allemaal.. en zeker niet makkelijk! :(

Veel sterkte met alles
Groetjes,
IRene

valkchico

Hallo,

Zo we zijn weer uitgehapt ;D.
Het gaat gelukkig wat makkelijker dan vroeger denk ik ;).
Is een soort rubber met menthol smaak,kan erger dus.
21e nog een keer en dan.....

Chico wilde niet echt model zitten heb haar nog wel met een lollie ;) geprobeerd rustig te houden maar dat wilde ze niet :D.

ondanks dat het niet echt heeft gebloed zit er wel een korstje :-\

Ondanks haar kale koppie (gelukkig bedekt haar kuif het een beetje ;)) blijft ze een lekker ding :-*.

Even een klein up date je over Pim.
Op zich vind ik het redelijk gaan op school maar lezen gaat nog niet erg vlot,,hij maakt weinig fouten maar gaat te langzaam.En een ander probleem is dat hij ook niet weet wat hij leest :-X.
Maar ik vind dat ze nu wel erg op hem letten >:(. ,hij sloft hij schrijft niet netjes, hij is druk ,hij consentreerd zich slecht ,hij is snel afgeleid enz.... Dat begrijp ik wel maar gelukkig zei de i.ber ook dat ze wel prioriteiten moeten stellen en als het te lezen is wat hij schrijft is het goed. ;D.
We gaan thuis dus nog iets meer oefenen op tempo lezen en proberen te onthouden.
Maar als ik info over dysf. geef aan juf moet ze het natuurlijk wel even lezen maar ja dat is wel veel gevraagd >:(.
Maar goed ik heb mijn pijlen een beetje op 5 mei gezet (neuroloog)

En de school voor Joost (2e oudste :D)
Is op zich goed hoor maar ik ben bang dat hij daar niet word toegelaten.(vmbo-gl=tussen lts en mavo)

ik heb wel eens gehoord dat een mens krijgt wat ie aankan...... nou af en toe twijfel ik er wel aan hoor ;D.

gr Esther

ps He Nel hahah geen :-[ hoor ik kom graag bij jou lezen :D

Riny

Citaat van: valkchico op 15 maart 2006, 14:27:57.

Ondanks haar kale koppie (gelukkig bedekt haar kuif het een beetje ;)) blijft ze een lekker ding :-*.

ik heb wel eens gehoord dat een mens krijgt wat ie aankan...... nou af en toe twijfel ik er wel aan hoor ;D

Hoy Esther
Soms krijg je veel meer te verwerken als wat je aan kan,daar ben ik van overtuigd.
Maar toch heeft ook dat weer voordelen.
Je leert er van ,en komt er sterker uit naar voren.

Kun je niet een ijsmutje maken?Chico krijgt een heel koud hoofdje.

valkchico

HAllo,

hahha zal even de breinaalden pakken

voor de geïntreseerde zal ik even mijn kids op een rijtje zetten.
(dit gaan ze niet leuk vinden ,dus mondje dicht ;D)

de oudste 14jr Bas

nr2 12jr Joost

nr3 bijna 11 jaar(14 april) Klaas

en de benjamin 6jr Pim

gr van toekomstig michelinvrouwtje ;D

imv

Hoi Esther,
Wij hebben de juf van Róbin (toen ze nog op regulier onderwijs zat) zelfs meegenomen naar de Kinderneuropsycholoog in het Sophia Kinderziekenhuis om haar uit te leggen dat Róbin overvraagt wordt als ze haar opdrachten niet reduceert.. Het heeft niets geholpen, en dat is de druppel geweest voor ons om toch naar speciaal onderwijs te gaan.

Succes en sterkte met alles!
Groetjes,
Irene

valkchico

Hallo,

ik heb een vraag al een beetje vooruit lopend.
Vanaf volgende week zal het broeden over zijn.Dan haal ik de eitjes weg maaaar. Iedereen haalt dan het broedblok weg ???maar uuhhh heb ik niet.
Kan ik het masker gewoon laten hangen?of gaan ze dan aan het volgende nest beginnen??want dat kan niet goed zijn voor ze.
iemand suggesties of maak ik me druk om niets?

gr Esther

carco

Hoi

Da's een hele goede vraag ::)
Hier hebben ze het eerste nestje op de grond gehad en die kan je ook moeilijk weghalen en dat was ook de 2e poging die ze achter elkaar deden. De eerste keer vonden ze het na 17 dagen wel genoeg en toch gingen ze er weer voor.
Na dat het nestje toen wèl uit was gekomen ging Charlie wèèr beginnen en omdat de jongen er toen nog lagen en het niet van die goede ouders waren toen heb ik die gelijk weggehaald. En daarna zijn ze wel gestopt. Maar om dat masker nu van de muur te halen: ik durf het je echt niet te zeggen, maar ik denk wel dat de kans groter is dat ze weer daar in gaan leggen.Sinds ik vorig jaar dat broedblok gegeven heb snappen ze wel dat het daar in moet , maar daar heb je nu weinig aan.
Ben je er zo zeker van dan dat er niets uit de eitjes komt? Zou jammer zijn want ze waren wel bevrucht toch??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkchico

Hallo,

ja ik heb heel duidelijk de rode adertjes gezien. Toch zegt mijn gevoel dat het niets word/is.
Op zich niet erg hoor,nu ik weet dat ze op die manier een toch een koppeltje vormen denk ik dat het in de toekomst wel een keer zal gebeuren.

allemaal goeie nacht ik ga even een kop koffie pakken ;)

Caroline

Hé wat leuk, een keer foto's van je kanjers.

Ik zal niks vertellen hoor!!  ;)

Wat een leuke zonen heb je, ze lijken wel op je al zijn ze dan blond, of ben jij ook eigenlijk blond?? Ze hebben bepaalde lijnen in hun gezicht die ik me ook nog heel duidelijk kan herinneren van jou.

Maar ik kan  me voorstellen dat je er heel wat mee te stellen hebt, 2 pubers een aankomende puber en dan natuurlijk Pim, met zijn probleempjes. Het is wat hè, zo'n juf, dit was ook waar ik zo bang voor was bij Thomas, als ze eenmaal een stempel hebben gaan ze overal op letten.

Hopelijk krijgen jullie na de 5de mei meer duidelijkheid en begeleiding.

Groetjes en sterkte met alles, Caroline

PS. volgens mij heb je wel hele sportieve zonen, kun je daar eens iets over vertellen of mag je dat ook niet.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

lig ik heerlijk te slapen, komt mijn man (die altijd later naar bed gaat). Kom kom er is gezinsuitbreiding. Je snapt wel dat ik gelijk helemaal wakker ben ppff kan niet meer slapen.
Het is me een kleintje. En is volop aan het piepen.

ooo ben wel heel benieuwd wat er morgen gebeurt (straks) of er gevoerd gaat worden. Jemig ben helemaal hieper :-[.

Was mentaal al bezig om maandag de boel op te ruimen en iets te verzinnen om de bovenkant van het masker dicht te maken.

Ik blijf voorzichtig maar het neemt wel de twijfel weg of ik wel goed had gezien dat de eitjes bevrucht waren.

en hier komt ie wel even goed kijken maar onder mama's koppie ligt ie!! (op de kale ondergrond  :-\)

donkere oogjes dat kan ik wel zien verder laat ik ze maar met rust.

in zeer gespannen groet Esther ;)

valkchico

Hallo,
Nu ik hier toch ben ;D.

Ha Caroline,  ik heb redelijk sportieve kids, behalve de oudste die wil wel sporten maar heeft er geen tijd voor.
Joost die zit op atletiek en voetbal (leuk joh op zaterdag ;))
Klaas zit op atletiek maar die speelt ook gitaar.
Pim zit op atletiek.
De 3 oudste hebben eerst op wielrennen gezeten. Maar nadat de oudste bij een training op zijn gezicht was gevallen en een nacht buitenwesten is geweest, vond ik het eng :-[.

En daarom heb ik eigenlijk gezegd dat ze op atletiek moesten lekker bewegen en dan kunnen ze makkelijk over stappen naar wat anders en is ook goed te combineren (zoals bij Joost)

Vandaag zijn de 3 jongste vrij (studiedag) komt mooi uit ;D.

gr Esther

nu nog even snel proberen een uurtje te slapen ;D
zit al aan de sterrenmix thee hopen dat het helpt ;)

Riny

Hallo Esther
Hartelijk gefeliciteerd met je kleine donsje pluis.
Ik hoop dat het een mooi gezond valkje wordt.

carco

Hoi Esther

Geweldig wat een goed nieuws!!!!
Ik ben zó blij voor je!!
Zie je wel niet te snel de moed opgeven hoor!
Als er iets is, je hebt mijn nummer.
Nu moeten we dus met zijn allen bij jou op kraamvisite, dat begrijp je toch wel hè?? ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!