Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Lin, ;D

M'n jonge cinnamon geparelde geelwang van vorig jaar weet ondertussen wel wat wipwappen is. :P Ik heb hem nl net betrapt. Meneer zat goed z'n best te doen. :o
Hij is wel een maand of twee ouder dan Kayo, dus je hebt nog alle tijd. ;D

Groetjes Marlies ;)

Lin

Dat is dus mooi nieuws voor je! En ja we hebben nog alle tijd. ik heb het nu druk zat. ik denk zelf dat Naira en Yasuo eerder eitjes krijgen. En dan hoop ik wel dat ze bevrucht zijn. Zou wel heel gaaf zijn witmasker zilver jongen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Naira en Yasuo wipwappen dus nog steeds. Hij weet nu hoe hij echt moet richten. Ik verwacht binnenkort wel eitjes. ik zie nu af en toe al de vleugels hangen. Verder is Yasuo al weken op de grond bezig een nestje te maken. Nu zat hij zelfs op de bodem stil op de hoek te broeden. Als er een ei is dan leg ik ze over in een broedblok.

en dan hard nadenken wat ik zou doen. Ik ga hier namelijk wel van uit dat er bevruchtte tussen kunnen zitten. hij is al 3 jaar maar zij nog geen jaar.

Groeten, Lin

Rianne

Ja dat is wel erg jong, ze is een maand jonger als Ayko. Alleen bij Ayko zie ik geen verandering. Ze heeft nog een mooi strak figuurtje ;)

Lin

zij is behoorlijk aangekomen en de vleugels hangen gewoon nu.

Lin

Nieuwe fotos van ruby!

Ruby is een geparelde lutino van vorig jaar. mijn alleerste geparelde lutino. Ze woont nu bij ria en heeft helaas nog geen vriendje. Volgens Ria is ze een beetje rommelig op de foto door de rui, maar ik vind haar prachtig!

Tara

Hoi Lin,

Ruby is idd een prachtig valkje hoor,
ik vind haar er niet rommelig uit zien :)

Groetjes, Tara

Rianne

Lin

Citaat van: Tara op  9 april 2006, 15:27:47
Hoi Lin,

Ruby is idd een prachtig valkje hoor,
ik vind haar er niet rommelig uit zien :)

Groetjes, Tara
Citaat van: Rianne op  9 april 2006, 15:36:56
Wauw, dus ze is nog mooier?? :D

nee ze is toch nu al hartstikke mooi?  ik snap het ook niet.

Agnes

Ze is schitterend!
Die oranje wangetjes steken heel mooi af tegen het gele koppie :D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

Even weer een update over mijn andere valkjes.

Kaiyo en Kashira zijn beiden weer buiten het blok. dat komt namelijk omdat ik de eitjes heb weggehald. De laatste paar dagen lagen ze al verspreid en broedde ze niet goed meer. Ik haal straks het broedblok eraf dan kan Kashira weer uitrusten. Daarna is het afwachten tot Kaiyo goed kan wipwappen en Kashira weer een eitje verwacht.

ik heb nog een filmpje van Kaiyo die fluit. Heb alleen de camera gedraaid zoals ik meestal fotos neem. dus jullie moeten even op de kant kijken. Filmpje volgt nog zie ik want die is nog niet online.

en nog een filmpje van gisteren dat ik kijk in het broedblok. Je ziet dan ook hoe aanvallend Kashira is.
http://www.youtube.com/watch?v=bUISGaH-Mxk

Met Yasuo en Naira gaat het goed. Ze paren nog steeds. Wel iets minder dan de afgelopen drie weken. Waar het eitje blijft, geen idee? ik had hem eigenlijk al verwacht an al die keren paren en de vleugels laten hangen.
ik heb nu het broedblok opgehangen kijk het twee weken aan en dan gaat het broedblok weer weg als er niks is.

Naira

Yasuo

Zodra er weer nieuws is horen jullie het.

Lin

Ik zag toch wat liefs de afgelopen dagen!

Yasuo zit Naira te voeren. Echt hele kleine zaadjes geeft hij ver. ik had het nog nooit gezien, maar ze doen het nu al drie dagen. ik heb een filmpje die ik zo ga uploaden. Ze hebben nog een week om eitjes te krijgen en dna ruim ik hun blok op. bij Kaiyo en Kashira en Ayla en tiamo zijn de blokken weer weg.

Groeten, Lin

Rianne

Echt waar? Voer opgeven? En ik dacht dat valkjes dat nooit deden! :o

Lin

Citaat van: Rianne op 28 april 2006, 10:22:57
Echt waar? Voer opgeven? En ik dacht dat valkjes dat nooit deden! :o

Ja het is geven aan de ander en die eet het op. Het is niet voeren zoals ze bij jongen doen. Youtube ligt eruit dus ik ben nu naar putfile aan het uploaden.

•=Bonnie=•

Lin op jouw website staat dat je een DNA test kunt laten doen voor geslachtsbepaling en dat dit 12 euro kost. Via wie laten jullie dit dan doen want bij Gendika kost het 22,50. Of leggen jullie 10 euro bij voor die test?