Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Dag lieve mensen,

Mijn dagboek van 140 paginas werd te groot. Dit is mijn oude dagboek
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8591.0.html
Daarom een nieuwe start.

Speciaal voor de mensen die een samenvatting willen van mijn vorig dagboek. Het zijn wel oude fotos dus als de nieuwe eigenaren nieuwe fotos hebben mogen ze die plaatsen! en ik zal zelf ook nog even zoeken

Ayla de moeder een lutino split voor witmasker geboren 23 september 2003

en de vader Tiamo een witmasker gepareld schijnt en split voor gepareld en lutino. geboren in 2003

------------------------------------------------------------------------------------
De nesten van 2005!

Nest 1

Lemon geboren op 30 januari. En Lemon is een lutino man en is bij roxanne.

Awan geboren op 31 Januari. Awan is een albino man en is naar Henry (mr_florida)

Een albino geboren op 1 februari en die is helaas overleden.

ruby geboren op 1 februari. ruby is een geparelde pop en is bij ria.

een albino overleden doordat het ei kapot was op 4 februari.

------------------------------------------------------------------------------------
Nest 2

de eerste en laatste foto van de albino geboren op 17 maart

Princess geboren op 17 maart en is een geparelde pop en die is naar Patrick (Patje)

En Cammal geboren op 20 maart en dat is een lutino man en die is bij Petra (ep)

Milo is geboren op 21 maart en is een witmasker man en die is naar Sanne

En Tinco geboren op 22 maart en deze albino is naar Rianne (muppet)

Nest 3

Uit 4 eieren zijn er twee jongen gekomen. Een ei is niet uitgekomen en een is kapot gevallen. toen de eitjes een week bij mij lagen heb ik ze naar Paul gebracht.

Geboren op 10 april een witmasker genaamd Grisha. Geboren op Gerdas verjaardag op Pauls hand en deze is ook naar Gerda gegaan. Het is een geparelde witmasker pop.

En Fladder geboren op Pauls hand op 12 april en dat is een witmasker man en die is bij Paul gebleven.

Vanaf morgen ga ik meer vertellen over Kaiyo een cinnamon geelwang (misschien split gepareld) die bij marlies vandaan komt. De vader van Kaiyo is een cinnamon split geelwang (misschien gepareld) en de moeder  is een cinnamon geelwang. Kaiyo is geboren op 13-07-05

dagboek marlies
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,10373.0.html

en dit is kaiyo

Over 2/3 weken komt naira erbij die ik aan Kaiyo ga koppelen. Zij komt bij Lique en peter vandaan.
Dagboek:http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8193.0.html

Datum geboorte van Naira nog onbekend, dat vraag ik nog even na. Verder zijn de ouders een Witmasker Zilver (rec.) split voor Bont {X1:Gepareld} man en de moeder een Bonte split voor Witmasker.

Naira zelf is een bont geparelde witmasker split voor zilver (rec)

Nog iets over mij zelf.

Ik ben 22 jaar werk sinds deze week bij een reclamebureau. En dat bevalt heel goed! Daarnaast speel ik al ong. 12 jaar bugel (soort trompet) en dwarsfluit. Verder hobbys zijn dieren. Ik ben helemaal verslaafd aan kleine dieren!
Zelf ben ik van bijna ik denk ong. 6 dierverenigingen/stichtingen/magazines lid. Heb twee konijnen en diverse aquaria waar ik vissen kweek. Woon mijn hele leven al op boerderijen en hebben altijd koeien en paarden gehad.

Aan sporten doe ik niet en ik spaar alles van tasmanian devil (looney tunes) al bijna 8 jaar. Daarnaast heb ik vier jaar verkering en mijn vriend heet Jean-Paul (is nederlander) en die is verslaafd aan zijn opel calibra die helemaal getuned is en hij werkt als hovenier. Verder heb ik nog een zusje caroline,rijd al langer dan 15 jaar paard en studeerd aan de RUG bedrijfskunde mijn broertje Nan dirk is verslaafd aan wapens en gaat nu naar de koninklijke marine.

Nou volgens mij heb ik het wel het belangrijkste verteld. En anders even vragen!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

wat leuk een nieuw dagboekje en wat is niara prachtig echt waar maar kaiyo is ook wel super mooi :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey

Dank je! Er zijn de laatste tijd zoveel mensen bijgekomen die dagboeken lezen dus ik dacht dan begin ik opnieuw als er twee valkjes bij komen dan is de drempel wat lager.

Groeten, Lin

Ankie

He Lin

Leuk een nieuw dagboek !!!!
Leuk om alles in het kort nog even over te lezen ,is wat overzichtelijker.
Eindelijk weten we nu ook hoe Naira eruitziet ,prachtig hoor!
Veel plezier morgen bij het ophalen van Kaiyo ;D :D.

Groet van Ankie

bobbie

Hoi Lin,

O wat een scheeeeeeeeeeetje zeg , kleine Naira  :-*. Kan me zo voorstellen dat je heel erg naar het ophalen van haar uitkijkt.

Maar eerst stoere Kaiyo. Die vind ik mooier dan die andere geelwang trouwens. Ik herkende hem ook direct op die groepsfoto. Hij zit strakker in de veren. Zal die andere ook wel komen, maar hij is het al  ;D

Heel veel plezier morgen met ophalen.

Groetjes, Nel :)

Valerie

Leuk dat je opnieuw een dagboek begint! Het andere was idd al vrij lang.  :o

Yvonne_R

Hoi Lin,

Ik had je in mijn dagboek gevraagd naar jouw valkjes, maar dit is een stuk beter. Toen ik je andere dagboek zag vond ik het idd wel errug groot om allemaal door te lezen. Ben blij dat je nu in het kort even weer jezelf en je valkjes hebt voorgesteld en ben van plan om je dagboek te blijven volgen.
Wat een knappe valkjes hoor, vooral Kaiyo en Naira.

Groetjes Yvonne

Hoe kom je trouwens op al die bijzondere namen? Ik bedoel, ik kom niet verder dan Cleo, Coco, Karel (=een vrouwtje!) en Pino en al die andere 20 valkjes buiten zijn naamloos.

Yvonne's valkenparadijs!

Lin

Bedankt allemaal!

Hey yvonne,

aan de namen kom ik via www.babynames.com!

Groeten, Lin

Petra en Cheeky

Ha Lin,

Wat een originele en superduidelijke manier om in het kort een overzicht te geven van je valkjes en hun jonkies!

Leuke foto's van je twee nieuwelingetjes!
Kaiyo ziet er prachtig uit, maar ook de kleine Naira ziet er uit om op te (vr)eten! Nog zo'n lief ukkie! Spannend het halen straks....

Groetjes,
Petra

carco

Hoi

Nu weten we dan eindelijk de mutatie van Naira :D
Het is een scheeetje om te zien hoor!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Hoi Lin,

Ik kom meteen maar even buurten in je nieuwe dagboek.
En helemaal omdat de mooiste valk van het forum hier op de eerste bladzijde staat. (Grisha natuurlijk  :D :D :D :D)

Wat een prachtig koppeltje worden Kaiyo en Naira. En dat worden mooie kindjes die daar uit komen.

Ouders:
Vader=Cinnamon Geelwang (rec.)
Moeder=Witmasker Bont Gepareld split voor Zilver (rec.)

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Wildkleur split to Witmasker Bont Zilver (rec.) {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}
50.0 % Wildkleur split to Witmasker Bont {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}

Jonge pop
50.0 % Cinnamon Geelwang (rec.) split to Witmasker Bont Zilver (rec.)
50.0 % Cinnamon Geelwang (rec.) split to Witmasker Bont

Een wildkleurventje met zulke splits is natuurljk prachtig en al je jonge popjes worden geelwang.

Dus mooie toekomst!!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey Gerda,

Jaja inderdaad mooie jongen. Ik kijk in de toekomst. Wil dan graag een cinnamon geelwang houden en die koppelen aan een witmasker zilver als ik een voliere heb. Eerder kan je de split zilver niet doorgeven.

Groeten, Lin

Hey allemaal

Ik vertrek om 09:45 naar rianne en vertrekken van rianne om 10:00. Dan zijn we rond 11:00 bij Gerda en zijn we om 12:30 bij marlies.

Wordt een lange dag.. gisteren hele kooi schoongemaakt en ingericht. Wilde nog nieuwe speeltjes kopen maar de dierenwinkel eigenaar is op vakantie >:(

Tot vanavond!

Christine

een heel goede reis eh is wel lang rijden precies en geef  Kaiyo een kroeltje van me en heel voorzichtig op de weg eh we willen jullie deze avond nog zien op het forum :P :P :D :D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik ben wakker hoor, vraag me niet hoe! (gister aan t feesten geweest)

trienke

Hey lin

wat leuk dat je een nieuw dagboek bent begonnen ;) wordt het wat overzichtelijker ;) En leuke foto's hoor Naira Mag het ook wezen hoor.

groetjes trienke