Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Lin
Leuk dat je aan een nieuw dagboek bent begonnen, de komende tijd heb ik de p.c weer meer voor mezelf , dus kan ik je weer lekker gaan volgen.
Kaiyo is een lekker ding , maar dat wist je al . en naira natuurlijk een snoepie, je hebt ook zulke mooie namen voor je valkjes , heel aparte.
groetjes gonnie

Agnes

Hoi Lin,

Welkom in je nieuwe dagboek! hihi ;D ;D
Je nieuwe (toekomstige) aanwinsten zijn mooi hoor!
Ik kom vanavond weer even buurten, ben benieuwd naar de foto's! ;)

Groetjs van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

zazoe

Fotoooooooo's!!! ;D

En een gedetailleerd verslag graag! ;)

Petra en Cheeky

Wij wachten met spanning op foto's en verhalen, Lin!
Je moet er straks echt aan geloven!  :P ;) ;D

bobbie

Hoi Lin,

Je bent nu toch wel weer in je stulpje?

Kom kom, het volk wacht ............................... :P

groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Elke keer als er weer een berichtje komt in mijn postvak in, dat er iets nieuws is gepost in dit dagboek, denk ik, NU heef Lin gereageerd, maar helaas.... nog ff wachten..... da's helaas niet mijn sterkste punt!

Gerda

Hallo allemaal,

Lin zal wel bijna thuis zijn.
Ik ga niets vertellen!!!
Ik heb wel in de auto naast Kaiyo gezeten. Wat een schatje.
Misschien is het ook raadzaam straks het dagboek van Tinco en Tiara eens door te lezen  :D :D

Foto's etc zet ik straks in mijn dagboek, met een enkele foto hier (en filmpjes!!!!!!!!!!!)

Groetjes Gerda

Christine

ik wil wel op de eerste plaats gaan zitten eh hahaha :D voor de foto's natuurlijk

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Lin?? Niet eerst alle andere dagboeken gaan lezen, he?
Eerst hier....  ;) ;D ;D ;D

Lin

Hey,

Nou erg lange rit. Was erg gezellig om weer met gerda te praten en later met Marlies erbij. Heb veel fotos gemaakt van nala die naar roosje gaat en ook drie van het cinnamon mannetje die nu niet meer kan vliegen. Was toch wel erg zielig..

kaiyo zat de gehele tijd achterin de voliere dus helaas heb ik maar een foto  :'(

Verder heb ik nog een foto van de zielige cinnamon man gemaakt

eerst had gerda hem vast en nu toen rianne

En nog een kort filmpje over hem. We hadden het erover dat we hem maar naar Nel moeten doen(dumpen als we langs rijden). Die vangt zoveel zielige valkjes op.  ;D
http://media.putfile.com/S4200018

Verder geen nieuws in mijn vorige dagboek had ik natuurlijk al heel veel fotos gemaakt.

De terugreis verliep goed. Hij was alleen een beetje druk. Heb hem net in de kooi gezet en maak misschien vanavond nog fotos. Sorry dat ik dit keer geen uitgebreid verslag en veel fotos heb.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Het begin is er Lin, de rest komt vanzelf!
Ben blij dat alles verder goed is gegaan!
Is Kaiyo een beetje verlegen dat hij zo achterin bleef?

Groetjes,
Petra

Gerda

Ik vond het juist slim van hem, een rustig plekje, waar hij alles kan overzien. Een erg intelligent valkje!!! En bovendien nog mooi ook!! Waar vind je die combinatie nog??

Groetjes Gerda

Christine

das wel waar maar lin waarom uit uitgebreid verslagje we hebben al veel gehoord over kaiyo maak maar een lekker verslagje als niara er bij is :P :P tja we hebben zo in spanning moeten wachten tot we iets wisten van niara dus ja haha maar welk leuk dat filmpje maar ja dat valkje doet het heel goed :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Lin,

Nou mijn deur had wagenwijd open gestaan voor dat zielige valkje hoor.

Leuke foto's. Kaiyo kijkt gewoon de kat uit de boom, moet kunnen. Dat is een type: als je eenmaal in zijn hart zit kom je er nooit meer uit.

Geduld en je wint hem voor je leven.  ;)

groetjes, Nel

Rianne