Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Hoi Rianne, jij hebt dezelfde reactie als ik had.

Dan is het misschien wel die ene van de 11 de april, datkomt met het ringen beter uit.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi Lin, rianne en caroline

Ik ring niet zo snel, meestal rond de 14 dagen, als ik ze vroeger ringt vindt ik de ring nog vaak erg los zitten en kun je ze er weer makkelijk afschuiven.
Vandaar dat ik het wat later doet, soms ben ik zelf wel eens bijna te laat geweest, maar kreeg de ring er toch nog omheen.
Dit is hoe ik het zelf prettiger vindt.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Caroline

Hoi Diana,

Is logisch hoor, ieder heeft zijn eigen manier.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi Lin
Smelt smelt, wat lief dat filmpje, mooiere kooi daar heb je gelijk in, en die kan je teminste schoon houden.
ik zag bij dat filmpje een broedhok , met lieve kleintjes erin , en die stond open , staat dat altijd open of was dat voor het flimpje ?
mijn broedblok zou ik ook open kùnnen zetten maat dan tocht het toch voor de kleintjes  ?
Groetjes Gonnie

Lin

He Diana,

als ik dat doe dan ben ik te laat. Maar je kan beter ringen ringen als je het zeker weet dan te vroeg.

Hey Gonnie,

ik heb hem altijd zo staan. Ik kan dan atijd even naar binnen loeren. en opde tocht staan ze niet. Dat kan ook niet want ze staan binnen en zijn met een groepje dus hebben het lekker warm.

Vandaag is Kashira er even vanaf. Elke dag zit ze kippetje maar nog steeds snapt Kaiyo er niks van.

moonwitch (diana)

Hoi Lin

Hoe is het nu met kashira, heeft ze nog meer eitjes gelegd.
Zou jammer zijn als ze niet bevrucht zijn, had je mooie jongen kunnen krijgen.
Hier gaat het uitstekend met alle jongen.
Groetjes diana

R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Hoi Lin,

We hebben vanavond Goldie gezien....hij ziet er toppie uit en kwam nieuwsgierig kijken wie er in de voliere stonden te gluren....maar deurtje open en ze bleven er lekker in zitten  ;D geen zin in pottekijkers.

Chico kwam wel wat dichterbij en kon ik lekker kriebelen.....Ze hebben ook het huis verder verkend dan de bedoeling was....hahaha....Fol heeft hard moeten rennen, want ze gingen door het trapgat naar boven en vlogen gewoon de POEZENKAMER  :o in....

Tja DAT was nu net de bedoeling niet :-\ ....maar Fol heeft zich van de lenige :P  kant laten zien en alles is goed verlopen.....ach enige intensive beweging kan geen kwaad voor hem ;D en de katten doe niets met de vogels, maar 1 (net als hier) moet je wel extra opletten en DIE zat juist IN die kamer...zul je net zien!

O en weet je.....ik weet lekker jouw verrassing  ;D.....maar ik zeg  :-X
  :D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Citaat van: moonwitch op  5 april 2006, 22:19:47
Hoi Lin

Hoe is het nu met kashira, heeft ze nog meer eitjes gelegd.
Zou jammer zijn als ze niet bevrucht zijn, had je mooie jongen kunnen krijgen.
Hier gaat het uitstekend met alle jongen.
Groetjes diana

4 eitjes. Ze zijn niet bevrucht hoor dat wist ik meteen wel. Inderdaad wel jammer want ze broed echt geweldig. Alleen ze doet het wel alleen dat is niet zo mooi. Kaiyo is echt te jong. Maar misschien binnenkort Naiar en Yasuo die samen eitjes krijgen.

Hey Wilma,

Wat een schrik naar de poezenkamer! Gelukkig nu ook weer niks gebeurt. Lijkt me een leuk gezicht om Folkert zo hard te zien rennen.

Oh... wannneer weet ik mijn verrassing?  :)

~Natas~

Hoi Lin,

Jammer dat je 4 eitjes hebt die onvruchtbaar zijn.
Maar ja kan ze alvast oefenen voor het grote werk.

Greetzzz,

Natas

Wilma1

6 april 2006, 18:47:29 #970 Last Edit: 6 april 2006, 18:52:36 by Wilma1
Citaat van: Lin op  6 april 2006, 13:28:37

Oh... wannneer weet ik mijn verrassing? :)

Ja DAT moet je aan Folkert en maja vragen  :-X :-X :-X......en het is een leuke,mooie verrassing, zeker als je er op moet wachten...is het de moeite waard  ;D ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Citaat van: ~Natas~ op  6 april 2006, 13:58:49
Hoi Lin,

Jammer dat je 4 eitjes hebt die onvruchtbaar zijn.
Maar ja kan ze alvast oefenen voor het grote werk.

Greetzzz,

Natas

een teleurstelling is het niet omdat ik er al vanuit ging. Maar ik zie wel dat het een goede moder zal zijn. Dat is leuk om te weten.

Oh wilma VERTEL! ;D

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ik hoop echt dat het komt omdat Kaiyo te jong is. Vergeet niet dat hij een geelwang is. Gelukkig heb je kunnen zien dat Kashira goed broedt. :)
Kaiyo's zusje krijgt ook nog geen blok. Volgende maand gaan ze naar buiten en daar hangen wel 2 blokken. Dan is ze 10 maanden, maar ik verwacht niet meteen binnen een week eitjes. En anders kunnen ze mooi oefenen.

Lin

ik weet dta hij te jong is omdat hij nog niet eens kan wipwappen. Dat heeft nog niks met geelwangen te maken. Als de hormonen opspelen misschien leert hij het dan.