Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Rianne

28 april 2006, 12:29:01 #990 Last Edit: 28 april 2006, 12:31:19 by Rianne
Hoi Bonnie,

we leggen zelf 10 euro bij. :)

•=Bonnie=•

28 april 2006, 12:36:26 #991 Last Edit: 21 juni 2006, 15:22:21 by Bonnie
Ohw op die manier, gewoon meer rekenen voor je jongen dus. Met die prijzen kan het inderdaad wel uit :)

Lin

Citaat van: _Bonnie_ op 28 april 2006, 12:26:28
Lin op jouw website staat dat je een DNA test kunt laten doen voor geslachtsbepaling en dat dit 12 euro kost. Via wie laten jullie dit dan doen want bij Gendika kost het 22,50. Of leggen jullie 10 euro bij voor die test?

ik deel de kosten met de eventuele koper. als het niet is wat ze zoekt dan is het geld weg maar dan weet ik wel wat het geslacht is voor dat geld. en kan ik dus makkelijker het valkje verkopen. en als het wel het juiste geslacht is dan heeft de koper het geslacht wat hij wil en ik de garantie dat hij hem koopt.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

Lieve Lin,

Ik ben even in dit boekje omdat Sephora nog niet bestond toen jij Lemon in een nestje had.
We hebben "hem" vaaaaak een heel stoere man genoemd, maar uuuh.. Vandaag heeft "hij" toch echt bewezen, dat "hij" toch echt een stoere VROUW is!!

Gisteren zat ze er zo bij;

En vanochtend (net 5 minuten geleden) ging ik even de vogeltjes begroeten en Lemon miste! Maar die 2 (lemon en Onyx) die zitten al een paar dagen in Sam's blok. Dus daar maar als eerst in kijken. Nou daar zat onze dame, met 1 van Sams baby's tegen haar aangedrukt.

Even de baby's eruit en voilá!

Het eitje is een beetje langwerpig, misschien heeft ze er moeite mee gehad..? Iniedergeval, ik hoop dat ze strax nog wel het andere blok die ik vanmiddag van jullie krijg willen. Want ik weet niet of Sam en Ziggy het blok in mogen, nu er een ei ligt. Toen er geen ei van Lemon in lag, toen zaten ze soms wel met hun 6-en in het blok (Lemon-Onyx, Sam-Ziggy en de 2 baby's!). Nouja, ben benieuwd!

Tot vanmiddag!!

Liefs,
Roxanne

Caroline

7 mei 2006, 09:50:34 #994 Last Edit: 7 mei 2006, 09:54:26 by Caroline
 :D Wat leuk, dus echt een cross-over!!

Je gevoel was dus al die tijd goed.  ;)

Succes met de situatie.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey roxanne
We hebben het er vanmiddag al een tijd over gehad. Nogmaals ik vind het maar spannend hoor als oma van Lemon!

en die fotos wat lief!

• SH0RTY •

Hai Lin,

Gelukkig zitten ze niet meer in Sam's blok!
Ze hebben nu een Rianne-Blok uitgekozen!

Gelukkig maar :)

Liefs,
Roxanne

PS. Yani is nu heeeel schattig aan het zingen :)

Rianne

Filmpje filmpje filmpje! ;D

Het zitstokje van het blok kun je ook naar de buitenkant slaan met een hamer. Al zou dit blok hangen denk ik niet dat ze er in kunnen.
Wel leuk dat ze er meteen al gebruik van maken, maar wat wil je, ik heb het blok gezegend en ingestraald ;D

• SH0RTY •

Citaat van: Rianne op  8 mei 2006, 21:33:55
Filmpje filmpje filmpje! ;D

Het zitstokje van het blok kun je ook naar de buitenkant slaan met een hamer. Al zou dit blok hangen denk ik niet dat ze er in kunnen.
Wel leuk dat ze er meteen al gebruik van maken, maar wat wil je, ik heb het blok gezegend en ingestraald ;D

Oja, helemaal vergeten om te vertellen;

ik was gisteren toen ik net thuiskwam nog aan het schelden geweest, want de deksel lag er af! Gewoon kapot!
Ik heb het weer terug geduwd, maarhet zit nog niet lekker.
De spijkertjes hebben zeg maar de zijkanten kapot gemaakt, Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar schelden was wel! :D

Maar ok, hij doet het nog! :)

Groetjes,
Roxanne

Rianne

Hey Rox,

ik zei al dat dat niet zo stevig was. Ik heb bij mij 4 knijpers aan het deksel vastgemaakt, zodat ie er niet in kan donderen. Maar bij mij moest het deksel los, anders kon ik er niet bij. :)

Lin

29 mei 2006, 07:48:09 #1000 Last Edit: 29 mei 2006, 07:51:04 by Lin
Afgelopen vrijdag is timmie terug gekomen bij Mandy. timmie is een cinnamon geparelde witmasker man split bont. De parels zijn al verdwenen.

De parels verdwijnen!

en zoals hij nu is.

Nu is het alleen nog wachten op een bonte cinnamon witmasker pop die geboren wordt bij mandy.

Dus iedereen heel hard duimen! Er zijn al drie bevruchte eitjes bij suske en wiske.

Ik vind het maar weer spannend. Dit worden dan de laatste valken die ik ga kopen.

Groeten, Lin

Rianne

De laatste valken, yeah right! ;D Ik hoop dat er 1 voor je bij zit straks! :D

Lin

zo ook hier maar even updaten!

Ayla en tiamo.

de laatste is vandag vertrokken. Ze hebben nu lekker rust geen nestje meer. ze zijn in de rui nu zien er dus niet uit! Ze knappen nu wel weer op. Je ziet ze elke dag kroelen en dat hoor je zowat door het hele huis. Daarnaast zag ik ze ook weer wipwappen daar was ik niet zo blij mee. >:(
foto van de kale rug van Ayla, zo is ze ook onder de vleugels en een plek op haar buik.

Naira en Yasuo
Naira is erg druk aan het brabbelen en wel eens aan het roepen. Yasuo die werd weer heel erg broeds. ik heb nu de knoop doorgehakt en twee nepeitjes gegeven. Hij is nu lekker overdag aan het broeden. 's nachts wil naira niet broeden. Hij is een stuk rustiger nu en broed trouwens uitstekend! Ze kroelen niet samen en wipwappen ook niet. naira is bijna een jaar dus wel in staat om eitjes te kunnen leggen. maar voor mij hoeft dat niet. als yasuo is uitgebroed gaat het hok dicht. mocht er dan toch eitjes komen dan maak ik het blok open.

en naira

Naira klein stukje brabbelen, hoor je alleen in het begin. maar als ze je doorheeft dan stopt ze.
http://www.youtube.com/watch?v=btIbVCn14bc

Kaiyo en Kashira

Kashira heeft al eens eieren gelegd maar onbevrucht. hij snapte het nog niet. Nu is ze een jaar en kaiyo weet ik eigenlijk niet. Ik denk ook een jaar, maar dat moet ik even nazoeken. Kaiyo heeft sinds gisteren het wipwappen door. Alleen doet hij dit op een voerbakje. Ik had liever gehad dat Kashira en Naira ouder waren, maar als er een ei komt dan mogen ze van mij. Kashira broed goed en Yasuo is al volwassen. wordt een eerste keer dus ik verwacht er niks van. Omdat kaiyo een geelwang is, jong is en niet betrokken was bij het broeden verwacht ik niet dat hij het goed zal doen. ik zal dan de eieren overleggen indien mogelijk en anders vervangen. Maar ja ze zullen het toch moeten leren.

dit keer veel meer fotos van Kaiyo dan van de rest.

Mijn laatste twee aanwinsten komen hopelijk binnekort het is nog even kijken hoe de donsje kleuren. timmie hebben jullie al kunnen zien in mijn vorige post hier.

Groeten Lin

Rianne

Leuke foto's van je valkjes! :D Wel zielig voor Ayla, vallen er nog meer veertjes uit? Ze zal toch niet helemaal kaal worden? :'(

Lin

nee dat blijft zo en groeit ook niet dicht. denk ik want dan was het wel terug geweest. ze heeft een paar kleine pennen die terugkomen. erger wordt het gelukkig niet  :)