Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Kim

Hai Lin,

Ik vind het zelf ook wel knap gelukt hoor. Want ten slotte heb ik Kuifje met 14 weken bij een dieren winkel gekocht en inmiddels is kuifje zo'n 22 weken.

Zoals ik eerder in mijn dagboek heb geschreven is Kuifje verhuisd van achterin de woonkamer naar naast de bank en ik denk dat ook zeker een rol heeft gespeelt bij het tam maken, dus dat zou ik een eerder nog adviseren, maar zonder je hulp had ik het niet zo snel kunnen doen. Ik kan heel erg met Kuifje knuffelen, hij komt gewoon steeds bij me terug om te knuffelen.

Ik had niet verwacht zo snel resultaat te boeken.

Groeten Kim

Lin

nou Lin is intens verdrietig niet om de valkjes maar om school!

voor degene die het destijds niet gevolgd hebben. Tijdens mijn stage heb ik een negatief stage advies gehad wat totaal onverwachts en heel hard aankwam. Ik heb de laatste maanden echt een gestresste periode gehad om het tot een positief stage advies te laten komen. Na die tijd heb ik mijn adviesrapport geschreven, daar had ik tjdens mijn stage veel commentaar op. Ik heb echt elke dag zitten te typen en mijn best gedaan om voor de vakantie het in te leveren. Nu zou ik over twee weken een presentatie houden over de afgelopen school jaren en dan zou ik klaar zijn. Alles was al geregeld! Zou woensdag horen in welk lokaal en om welke tijd ik moest, getuigschrift en geboorte uitreksel gehaald, zelf vrijgevraagd van werk. familie en vrienden hebben vrij gevraagd. en ook natuurlijk bezig geweest met de presentatie.

en nu krijg ik twee weken voordat ik moet te horen dat mijn adviesrapport onvoldoende is.  >:( :'( ik zou vanavond eigenlijk naar orkest maar ik ben helemaal kapot. Ik zit nu nog te huilen na een uur. wat komt dat hard aan net voor het einde dit te horen krijgen en kan ik wachten tot januari met afstuderen. Vandaag dus geen leuke berichten van mijn kant. Ik ben niet snel boos, maar nu kook ik echt. Ik ga even verder huilen..

sorry voor dit off-topic.. maar jullie kennen me en weten dat ik alles hier opschrijf..

groeten een zeer intens verdrietige Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

3 oktober 2005, 19:33:31 #227 Last Edit: 3 oktober 2005, 19:35:22 by Riny
Hoy Lin
Dat kan ik heel goed begrijpen dat het je nu even teveel wordt.
Het is ook niet niks,maar dat ze daar nu nog mee aankomen .
En dat dit of-topic is geeft niets we willen je graag helpen als we kunnen.
Je krijgt een dikke knuffel van al mijn valkjes en van Bink

Groetjes Riny :D :D :D

Christine

Lin ik ken dat gevoel! ik heb het ook meegemaakt, het eerste jaar dat ik men stage deed was ik ineens gebuist op men stage bij kinderen, ik heb meer negatieve dan positieve munten gekregen en voelde me enorm in de steek gelaten op dat moment. Jaar daarna dus vorig jaar weer van hetzelfde maar bij bejaarde gebuist en bij kinderen erdoor. Het is enorm erg dat ze je zomaar buizen. ik leef met je mee :'( :-* :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kim

Lin,

Het is inderdaad :censuur om op deze manier behandelt te worden. Je moet maar zo denken, in januari veeg ik de vloer met je aan! Je moet in je zelf geloven en niet aan je zelf gaan twijfelen, je hebt blijkbaar je uiterste best gedaan en meer als dat kun je niet doen.

Je hebt het grootste recht om verdrietig te zijn, omdat je al je kracht en energie erin gestopt hebt. Maar geef vooral niet op!

Sterkte Kim

Ozzie

Hoi lin,

heb je net een bericht gestuurd en lees dit nu: :censuur zeg! Hier mag je best ff om janken. Het klinkt nu superstom, maar: echt, het komt weer goed, en je gaat het halen.

Veel sterkte en hopelijk tot snel weer op het forum.

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

:'( Hoi Lin,

Heel erg vervelend voor je zeg. Heel veel sterkte.

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & Chica.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Vandaag gaat het wel wat beter, maar ik voel me echt een loser nu. Ik vind het zo erg dat alles geregeld is en destijds heb ik vakantie met mijn vriend afgezegd omdat ik het af wilde hebben en dan dit op het laatste moment.

Maar ik heb ook leuk nieuws! Caroline die net haar dagboek heeft gestart heeft een albino bij mij gereserveerd. Ze is de eerste die reserveert dus ze had alle keus. Omdat mandy pas later kweekt kijkt ze eerst hoe het hier gaat anders gaat ze weer naar Mandy.

Mog meer mensen die een valkje alvast willen reserveren? Stuur me dan een IM.

Zal vanavond op jullie reageren.

Ankie

Hoi Lin

Ik vindt het allemaal onwijs rot voor je  :-[.
Maar gelukkig heb je je valkjes nog ,die voor leuk nieuws zorgen!!!

Groeten van Ankie

Caroline

Leuk hè jongens  ;D ;D

En a.s. albino zeker wel zo lief en mooi worden als je grote broers uit het eerst en het tweede nest, alleen iets beter opstarten als Tinco graag.

Ik wacht op je hoor, je bedje is gespreid.  ;) :-*

Bedankt Lin, dat ik een valkje bij jou MAG reserveren, hoor.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik las net je mail, en lees het hier weer... Ik wist destijds dat ik mijn school niet zou halen, dus had me daar ook op ingesteld. Evengoed was het rot toen ze belden met dat bericht maar ik kon het wel accepteren.
Maar in jouw geval is dat anders, je hebt er zo hard voor gewerkt, en zo je best gedaan. Nu heb je die presentatie voor niks voorbereid en allemaal andere dingen voor niks geregeld. Maar mag je nu niks inhalen?

Gelukkig ook leuk nieuws, wat gaaf Caroline, een broertje van Tinco! :)

Lin

Hey allemaal,

Bedankt voor de steun. Ben nog steeds erg verdrietig wat een klap! Maar goed er zijn ergere dingen...

Nogmaals bedankt.

Wanneer ik mag inhalen weet ik nog niet, weet nog niet eens wat ik fout heb gedaan. Waarschijnlijk pas in januari in presentatie.

Citaat van: Caroline op  4 oktober 2005, 08:15:23
Leuk hè jongens  ;D ;D

En a.s. albino zeker wel zo lief en mooi worden als je grote broers uit het eerst en het tweede nest, alleen iets beter opstarten als Tinco graag.

Ik wacht op je hoor, je bedje is gespreid.  ;) :-*

Bedankt Lin, dat ik een valkje bij jou MAG reserveren, hoor.

Tuurlijk mag je een valkje reserveren. Graag zelfs!! Ik vind het ontzettend leuk weer iemand van het forum! Gelukkig vond je de prijzen ook geen probleem. Is altijd afwachten maar. Daarom hebben we een gem. prijs genomen wat de meeste kwekers hebben. Maar ik duim ontzettend hard mee dat er tegen die tijd allemaal gezonde albinos komen. vorig jaar was niet echt leuk met de albinos.

Nogmaals erg leuk dat je zo ver wilt rijden voor een valkje als het doorgaat.

Groeten, Lin

bobbie

Hoi Lin,

Ik liep een stuk achter en las een stukje terug al (01-10) dat Caroline schreef over het openen van haar dagboek en over een reservering. Ik dacht: he, Lin reageert daar niet op  :-\.

Toen een stuk verder over jouw verdriet  :'(,
weer een stukje verder dat het weer wat beter ging.
Ach meis, ik kan het me zo voorstellen. Je had echt alles op alles gezet en verwachtte dit zo laat niet meer.
Gelukkig heb je een flexibele geest en voel je je weer wat beter.

Leuk een albinootje gereserveerd door Caroline. Kan je die tzt ook blijven volgen (en wij ook  ;) ).

Nog nieuws over je vogels? Hoe zijn de vorderingen met het tam maken?

Hou je taai, Nel :)

liza302

hoi lin
want is ayla een schatje zeg
om op te eten  ;)
heb je dagboek even door gelezen 16 pagina's lang
je heb een leuk clubje met al je valkjes ga je volgen gr lisa en swing

Lin

Hey Nel,

Lieve woorden. tja kwaad blijven heeft geen zin, maar de verdriet is er nog wel. Als ik nou niet mijn best op had gedaan oke, maar ja dat had ik wel..

En ja leuk he dat Caroline er een reserveert! Ik zal eens een mailtje naar de andere eigenaren sturen. Ik ben wel benieuwd hoe de andere valkjes zijn geworden. Jullie denk ik ook wel.

Het tam maken daar gaat mijn vrije tijd inzitten. Wil niet te lang mee bezig zijn want mijn handen gaan dan weer pijn doen. Ga straks weer kroelen met ze. Overdag is het wel paniek nog. Opstappen lukt wel, maar ook snel eraf. Het is erg jammer dat ik niet meer tijd heb.

Hey Lisa,

Dank je, ayla is ook zeer lief. Ik schrijf eigenlijk te weinig over haar en over Tiamo. Leuk dat je mijn dagboek heb doorgelezen. Op de eerste pagina staat een samenvatting zoals je wel gezien heb. Hoef je mijn vorige dagboek niet helemaal te lezen. Alhoewel die wel erg leuk was :-)

Leuk dat je hier nog eens terugkomt!

Groeten, Lin