Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Lin,

Oh wat kan ik me jouw verdriet goed begrijpen zeg,. het is gewoon verschrikkelijk balen en voor je gevoel valt je wereld even in duigen,. Kom op he meid,. laat ze in Januari een poepie ruiken ;),. Al vraag ik me inderdaad ook sterk af wat je fout gedaan hebt... erg vreemd allemaal,.

Jeh reserveringen,. toppie,. Kan je je alweer een beetje gaan voorbereiden op je volgende nestje :D
Trek je op aan de positieve dingen meid,. het is nu een domper, maar je komt er echt wel!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

aad

hoi linda

Heb even terug zitten lezen.. kan ook bijna niet alles bijhouden  ::)
maar las je relaas .. knap kl.te  om zo maar te zeggen .. maar ik zeg vaak der zijn ergere dingen .koop je weinig voor weet ik wel ..maar toch !!
kop op he .. komt best wel goed  ;)

Groetjes Aad

Caroline

Citaat van: Lin op  4 oktober 2005, 20:09:41

Hey Lisa,

Dank je, ayla is ook zeer lief. Ik schrijf eigenlijk te weinig over haar en over Tiamo. Leuk dat je mijn dagboek heb doorgelezen. Op de eerste pagina staat een samenvatting zoals je wel gezien heb. Hoef je mijn vorige dagboek niet helemaal te lezen. Alhoewel die wel erg leuk was :-)

Is zeker errrug leuk hoor Lisa, maar ook errrrug veel, 139 blz. maar ik heb het wel gelezen en er errrrug van genoten.
Zo even reklame maken.  ;)

Groetjes van Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey allemaal,

Ik heb vandaag mijn stuk over handopfokvalkjes afgemaakt.

De titel is:
LET OP BIJ AANSCHAF HANDOPFOKVALKJE!

Ik hoop dat dit in ieder geval als een gesloten sticky wordt geplaatst bij het topic aanschaf. Misschien ook bij handopfok met als titel: wanneer wel/niet handopfok.

Het stuk gaat er dus om om een eventuele koper en kweker de consequenties te laten zien. Daardoor hoop ik dat kwekers eerder ingrijpen als het misgaat en kopers wachten totdat de valkjes zelfstandig zijn en dat er eventueel leed wordt voorkomen.

Het stuk gaat dus niet dieper in op diverse ziektes of andere zaken zoals kropverzuring. Dat past niet in dit stuk.

Ik hoop dat het net zo goed wordt ontvangen als het stuk van rianne en mij over tam maken. jullie horen het wel weer.

Groeten, Lin

p.s. reageer morgen weer op jullie

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Hoi Lin,

Ook bij jou had ik weer 8 pagina's te gaan, gefeliciteerd met Naira, wat is ze lief! Bedankt voor het delen van de foto's en de filmpjes, dat was heerlijk genieten!

Ontzettend lullig dat ze je verslag onvoldoende vonden, krijg je dan niet de kans om het op te halen? Een verslag is tenslotte maar zelden in 1 keer goed, daar heb je toch review rondes voor? Ik kan me voorstellen hoe ongelooflijk je nu baalt!

Hoe is het met de pijn in je handen nu?

Groetjes,
Suus

Petra en Cheeky

Ha Lin,

Soms zit het even niet mee he! Sorry, ik heb na vorig weekend niet meer bijgelezen en lees het dus pas net van je verslag! Ik vind het heel erg vervelend voor je! Zeker omdat je er zo goed je best voor hebt gedaan! Heb je iets verkeerd begrepen of geinterpreteerd of zo? Het zou wel fijn zijn als je een herkansing kon krijgen!

En dat na alle plezier die je van je nieuwe aanwinsten hebt!

Neem rustig even de tijd voor jezelf hoor (ook vanwege je handen, die waarschijnlijk ook nog niet over zijn!).

Groetjes,
Petra

Lin

Hey allemaal,

Bedankt voor de lieve woorden!
Citaat van: Kirsten op  4 oktober 2005, 20:19:47
Hoi Lin,

Oh wat kan ik me jouw verdriet goed begrijpen zeg,. het is gewoon verschrikkelijk balen en voor je gevoel valt je wereld even in duigen,. Kom op he meid,. laat ze in Januari een poepie ruiken ;),. Al vraag ik me inderdaad ook sterk af wat je fout gedaan hebt... erg vreemd allemaal,.

Jeh reserveringen,. toppie,. Kan je je alweer een beetje gaan voorbereiden op je volgende nestje :D
Trek je op aan de positieve dingen meid,. het is nu een domper, maar je komt er echt wel!

Groetjes
Kirsten

Hey Kirsten. Ik zou graag willen weten wat ik fout heb gedaan. Ga vandaag. en dan zal ik het wel horen. Ik hoop trouwens dat ik het verslag heb! ::) Inderdaad dus ergens in januari een herkansing..

Mooi he, dat er al een reservering is. Erg leuk dan hoef ik me om de albinos geen zorgen te maken. Vooral ook omdat het geslacht niet uitmaakt. Ik ga vandaag de ringen bestellen.

Citaat van: aad op  4 oktober 2005, 20:30:06
hoi linda

Heb even terug zitten lezen.. kan ook bijna niet alles bijhouden  ::)
maar las je relaas .. knap kl.te  om zo maar te zeggen .. maar ik zeg vaak der zijn ergere dingen .koop je weinig voor weet ik wel ..maar toch !!
kop op he .. komt best wel goed  ;)

Groetjes Aad

Hey Aad,

Zo snel gaat dit dagboek toch niet?? Inderdaad knap kl*te!

Citaat van: hippysuus op  6 oktober 2005, 21:42:54
Hoi Lin,

Ook bij jou had ik weer 8 pagina's te gaan, gefeliciteerd met Naira, wat is ze lief! Bedankt voor het delen van de foto's en de filmpjes, dat was heerlijk genieten!

Ontzettend lullig dat ze je verslag onvoldoende vonden, krijg je dan niet de kans om het op te halen? Een verslag is tenslotte maar zelden in 1 keer goed, daar heb je toch review rondes voor? Ik kan me voorstellen hoe ongelooflijk je nu baalt!

Hoe is het met de pijn in je handen nu?

Groetjes,
Suus

Hey suus!

Jeetje liep je 8 pagina's achter?? Ik zal proberen weer een camera te bemachtigen om filmpjes en fotos te maken. Schiet nu niet echt op.

Pijn in handen gaat wel. Heb nu af en toe last van mijn middelvinger en ring vinger. Deze blijven weleens vastzitten. Dan wil ik ze echt even knakken, maar dat mag niet. De echte tintelingen zijn wel voorbij. Was er wel een beetje bang voor maar het verslag over handopfokvalkjes en nu dit ypen gaat ook goed.

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 oktober 2005, 08:53:18
Ha Lin,

Neem rustig even de tijd voor jezelf hoor (ook vanwege je handen, die waarschijnlijk ook nog niet over zijn!).

Groetjes,
Petra

ik kom alleen op het forum in de dagboeken als er een melding is, geen pijn in handen en tijd over. Maar dit is voor het de tweede keer in al mijn beide dagboeken dat ik een tegenslag heb. en de vorige keer kwam ook goed. Ik ben niet een persoon die er maanden nog over doorzeurt bij anderen, verdrietig blijf ik nog wel even.

Groeten, Lin

Lin

Citaat van: Peter op  5 oktober 2005, 18:57:18
Hoi Lin,

Het is idd ee nmooi en compleet verhaal geworden er zal dus wel meer vraag na komen hihihihi, nog even en je gaat een boek schrijven.

Groetjes,
Peter

Citaat van: Paul op  3 oktober 2005, 13:24:05
Hoi Linda,

Het is ook een leuk stukje en erg duidelijk :)
Wel heel erg leuk dat je zoveel positieve reacties krijgt :)

Groetjes, Paul

Leuk he dat waren de laatste reacties op het geschreven stuk van rianne en mij over tam maken in het moderate gedeelte. We hadden natuurlijk reacties en doorverwijzingen in het topic tam maken gelezen. Kregen fotos en van Ed. V. (die ook een dagboek heeft) de vraag of het op zijn site geplaatst mocht worden- www.valkje.com. Erg leuk dat er zoveel leuke reacties zijn en het verslag zo vaak wordt bekeken .

Rianne

Citaat van: Lin op  7 oktober 2005, 10:29:57
Citaat van: Peter op  5 oktober 2005, 18:57:18
Hoi Lin,

Het is idd ee nmooi en compleet verhaal geworden er zal dus wel meer vraag na komen hihihihi, nog even en je gaat een boek schrijven.

Groetjes,
Peter

Citaat van: Paul op  3 oktober 2005, 13:24:05
Hoi Linda,

Het is ook een leuk stukje en erg duidelijk :)
Wel heel erg leuk dat je zoveel positieve reacties krijgt :)

Groetjes, Paul

Leuk he dat waren de laatste reacties op het geschreven stuk van rianne en mij over tam maken in het moderate gedeelte. We hadden natuurlijk reacties en doorverwijzingen in het topic tam maken gelezen. Kregen fotos en van Ed. V. (die ook een dagboek heeft) de vraag of het op zijn site geplaatst mocht worden- www.valkje.com. Erg leuk dat er zoveel leuke reacties zijn en het verslag zo vaak wordt bekeken .

Misschien schrijven we nog wel een boek! ;)

trienke

hoi lin

Nou ik vind je dagboek ook snel gaan hoor ;) maar ook wel leuk altijd weer iets nieuws.

Jammer van dat verslag, maar je krijgt nog een herkansing toch?

Vind het goed van je dat je zulke onderwerpen maakt over handopfok.

Groetjes Trienke

XxLindaxX

He Lin,

Wat vervelend dat het zo is gegaan met je stage. Wat ga je nu doen ? Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.

groetjes Linda

Lin

Hey naamgenoot,

Ging niet om stage maar om een verslag. Als je even terugkijkt zie je het hele verhaal staan.

Groeten, Lin

valkchico

hallo lin,

het is zeker balen als je zo hard hebt gewerkt voor iets en dat een ander dat dan niet zo ziet >:(.  Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven. :-*

En hoe loopt het met je reseveringen?Het is dat je zo heel ver weg woont voor mij anders had ik er misschien ook wel 1 gewild.Ben helemaal weg van albinotjes  ;D

gr Esther

Lin

Hey Esther,

Caroline komt helemaal uit brabant (toch?) Zij kan altijd een valkje al een heel stuk meenemen tot bij amsterdam dan. En anders wil rianne of ik altijd een koper tegemoet rijden voor een zacht prijsje.

Groeten, Lin
Citaat van: trienke op  7 oktober 2005, 15:16:33
hoi lin

Nou ik vind je dagboek ook snel gaan hoor ;) maar ook wel leuk altijd weer iets nieuws.

Jammer van dat verslag, maar je krijgt nog een herkansing toch?

Vind het goed van je dat je zulke onderwerpen maakt over handopfok.

Groetjes Trienke

Bedankt weer. Nog niemand heeft gekeken naar het verslag. Zou graag nog wat willen schrijven over verzorging, gedragsproblemen en handopfok problemen om maar wat te noemen. maar dat is misschien pas in de toekomst.

valkchico

hallo lin,

ik ben een nitwit wat betreft het lezen van verslagen.
maar over jou valkjes wat hebben/krijgen jullie allemaal voor schatjes?
Het is op zich niet zozeer de afstand van het rijden om een schatje op te halen .,maar meer dat ik wel een keer tussendoor zou willen gaan kijken.

(even een tip tussendoor mijn vriendin heeft mij vandaag een cursus neezeggen aangeraden dus als je even volhoud ;))

gr Esther