Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Hey Esther,

Ik heb je net een IM gestuurd met alle informatie over wat rianne en ik straks gaan kweken en de prijzen. Mocht iemand anders nog interesse hebben stuur me dan een IM.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ed

Hoi Lin,

Ik moest even een tijdje terug lezen want het gaat hard hier in dit dagboek. Maar we zijn weer geupdate. Rot van je verslag maar het leven is nog jong en je komt er wel dat weten we wel zeker je bent altijd wel gemotiveert en dat je er van baalt dat begrijpen we ook dat hoort ook bij het leven maar gewoon de draad weer op akken en in Januarie gewoon vlammen dat moet voor jouw echt geen probleem zijn.

Leuk dat Carolien het eerste valkje heeft gereseveerd.

En je kan altijd nog met Rianne een boek over valkjes gaan schrijven.

Groetjes
Ed

Rianne

Je hebt nu alweer reserveringen, toe maar! Ik begin daar nog niet aan, in tegenstelling tot jou heb ik nog niet echt een bewezen koppel. :-\

Lin

Citaat van: Rianne op  8 oktober 2005, 10:12:32
Je hebt nu alweer reserveringen, toe maar! Ik begin daar nog niet aan, in tegenstelling tot jou heb ik nog niet echt een bewezen koppel. :-\

eentje maar hoor!

Hey Ed,

ik wil nu eigenlijk wel veel meer gaan schrijven over allemaal dingen.

Ed

Hoi Lin,

Als je wilt mag je het altijd op mijn site kwijt je naam komt er wel bij te staan hoor daar hoef je niet bang voor te wezen. Ik hoef niet met de eer te strijken.

Groetjes
Ed

Lin

Vandaag fotos gemaakt van naira (even voor de duidelijkheid je spreekt het uit als Na-iera) en van Kaiyo (kaj-jo) en nog een paar filmpjes. Ook een van mijn twee konijnen. die hebben jullie ook nog niet gezien. vandaag wilde ik reageren bij jullie maar er kwam opeens leuk nieuws!!

WE HEBBEN EEN HUIS TOEGEWEZEN!!

We staan a 3 jaar ingeschreven op een huurwoning en vanaf 1 november kunnen we er al in. eerste keer samenwonen (ook uit huis) dus vandaag snel spullen gekeken. morgen horen jullie meer hierover maar wilde het alvast melden. dus de komende tijd zal ik er wel minder vaak zijn, mocht het huis doorgaan.

Groeten een beetje nerveuze Lin..

hermelien1989

hey lin
wat super dat jullie een huis toegewezen hebben gekregen !!!
groetjes sanne

Petra en Cheeky

Heerlijk nieuws, Lin! Gefeliciteerd met jullie samenwoonplannen in het nieuwe huis!!!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

bobbie

Citaat van: Lin op  8 oktober 2005, 18:59:46
Vandaag fotos gemaakt van naira (even voor de duidelijkheid je spreekt het uit als Na-iera) en van Kaiyo (kaj-jo) en nog een paar filmpjes. Ook een van mijn twee konijnen. die hebben jullie ook nog niet gezien. vandaag wilde ik reageren bij jullie maar er kwam opeens leuk nieuws!!

WE HEBBEN EEN HUIS TOEGEWEZEN!!

We staan a 3 jaar ingeschreven op een huurwoning en vanaf 1 november kunnen we er al in. eerste keer samenwonen (ook uit huis) dus vandaag snel spullen gekeken. morgen horen jullie meer hierover maar wilde het alvast melden. dus de komende tijd zal ik er wel minder vaak zijn, mocht het huis doorgaan.

Groeten een beetje nerveuze Lin..

Jippie, een huis. Vertel vertel ......................
Hoe ziet het er uit? Hoeveel kamers? Een tuin?

Vertel vertel ...............

Groetjes, Nel

(PS ik spreek mijn hond Naira uit als NAAIRA)

Kirsten

Gefeliciteerd Lin!,. Op naar een voliere... hahaha

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hippysuus

Ooh dat is goed nieuws zeg!!! Spannend, de eerste keer samenwonen  ;D

Supergefeliciteerd!!

Suus

Caroline

:o Wouw, spannend allemaal Lin  :o

En samenwonen en de eerste keer onder moeder's vleugels uit. Heel veel geluk.

Succes met alles en gefeliciteerd met het huis,(als het allemaal door mag gaan).

We zullen je missen maar het is voor en goed doel, dus we zijn blij voor je  ;D ;D ;D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hoi Lin,

Wat leuk dat je misschien als alles door gaat een huisje hebt.
Ik zal voor je duimen.
En ik wist niet dat jij ook wilde gaan kweken met geelwangen, ik las dit ook al bij Rianne (sorry loop achter  :()
Maar dan zijn jullie nog wel 2 a 3 jaar kwijt voordat de eerste goede lutino geelwangen er zijn.
En Lin nog wat ik weet dat je het niet zo bedoelde, ik weet dat je het allemaal goed bedoeld.
Ik hoop ook hierbij dat we gewoon weer normaal kunnen reageren op elkaar en ook gewoon eerlijk dingen kunnen zeggen.

Groetjes,

Natas

carco

Hoi

Hé wat leuk!!
Zo lang gewacht en dan toch nog onverwachts een huisje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Ik wou je nog even feliciteren voordat we straks vertrekken naar Kalmthout (Belgie). :)
Helaas gaan we geen valkjes kijken, maar tuinen. ;D