7 mei 2025, 19:36:47

Hoe het gaat...

Gestart door Tara, 22 augustus 2005, 15:12:59

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

dat met de bazen is opgelost, mijn baas had al gereageerd dat het geen probleem was en ze deden best vriendelijk....

Verder heb ik opgemerkt dat die persoon, eerst een super vriend van me, gewoon gelogen heeft tegen me....

Nuja ik ga jullie laten, Seraiyo krijst ongelooflijk, en mijn ouders mogen niet wakker worden...

Ik praat morgen wel verder...
Ennuh, zie het niet als aanvallen hoor Lin, thx voor je PB.

Groetjes, Tara

Gerda

Hoi Tara,

Ach meisje wat heb je het moeilijk op het moment. Er is al veel wijze raad gegeven, gelukkig.
Het lijkt me een erg moeilijke situatie voor je.
De opties met huisarts gaan praten en tegenover je moeder een beetje 'low profile' zijn (je iegen gaan gaan, niet te veel druk op haar leggen, confrontaties vermijden etc) spreken me erg aan, maar jij moet daar zelf een beslissing over nemen en je weg daarin vinden.

Heel veel sterkte er mee. We leven, zoals je ziet er g met je mee!!! Hopelijk kun je het zien als een periode waar je even doorheen moet, voordat de zon weer een beetje doorbreekt.
En dat moet echt wel een keertje gaan gebeuren, toch??

Groetjes Gerda

Tara

Hahah, tegenwoordig zou je nog moeten betalen wil je met iemand praten, huisarts, psychiator, ...

In elk geval, ik wil iedereen bedanken voor de goede steun,
jullie hebben misschien al gemerkt dat ik er al weer meer ben,
moet alleen de dagboeken gaan volgen.

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
Eerst zorgen dat je zelf beter in je vel zit.
Groetjes Riny :-* :-* :-*

Lin

Hey,

Wacht maar met de dagboeken want elke dag lezen red je misschien wel maar reageren is vrijwel onmogelijk! en straks wordt je helemaal gestresst  ;)

fijn dat het beter gaat!!  :)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Tara,

Je klinkt inderdaad gelukkig wat relaxter. Neem in alles de tijd.

Groetjes, Nel :)

Tara

Het gaat wel weer tussen mijn ma en ik,
ik vroeg vijf min. geleden of Seraiyo niet binnen mag blijven, en.... Mijn Seraiyo mag binnen blijven wonen op mijn kamer !!!!

Ik ben zo gelukkig nu, met mijn Seraiyo lukt het me echt wel!!!!

Groetjes, Tara

angel310

hoi tara

wat een goed nieuws zeg :D
het is in ieder geval een stap in de goede richting
ik hoop dat het zo goed blijft gaan voor je
een dikke knuf voor seraiyo :D

groetjes angelique

Petra en Cheeky

Goed nieuws Tara!
Had het nog wat te maken met dat je je zelf ook wat "rustiger en afwachtender" hebt opgesteld?
Geniet er in ieder geval van!
Liefs,
Petra

Tara

Hoi Petra,

ik denk dat het eerder te maken had met dat ze deze avond zonder reden echt boos was op me, ik vroeg haar gewoon om mij te vervoeren naar de kapper daar ik het niet wist zijn, vloog ze geheel uit, maar heeft dan wel haar excuses aangeboden en wist dat ze dat niet moest doen, maar ze had net ruzie met mijn pa dusja....

Groetjes, Tara

trienke

Hoi tara

ik hoop dat alles goed blijft gaan, het gaat in ieder geval de goeie kant op.

groetjes trienke

gonnie

Hoi Tara
fijn te lezen dat er toch ook nog positieve dingen zijn , fijn dat je Seraiyo , bij je mag houden, hoe gaat het nu met je andere valkjes ,mag je ze toch nu weer houden ?
Nou hopelijk gaat het zo door op een positive manier.
Groetjes Gonnie

Tara

Hoi Gonnie,

over de andere valkjes heeft ze nog niks opnieuw gezegd.
En het moet ook allemaal beetje stiekem gebeuren want als er nu zes bijkomen om te verzorgen (van Valérie), en ze zou dat weten, hoho...

Maar ik heb nog enkele jongen die weg kunnen dan, dus ja...

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
Zou je daar toch niet eerlijk over zijn,al was het maar om problemen te voorkomen?
Je moeder kan ook tellen,en het vertrouwen als ze er achter komt wordt ook minder.
Dan kom je in een vicieuze cirkel terecht en het wordt er niet gezelliger op.
Ik wil me er niet mee bemoeien maar een leugen komt altijd uit.
Groetjes Riny :-*

Tara

Hoi Riny,

ze weet belang niet hoeveel ik er heb hoor,
en als ik er enkele verkoop, valt het ook minder op lijkt me.

Ik heb nog twee jongen die ik zeker kan verkopen, er zijn er ook enkele gestorven helaas.... Dusja...

We zien wel, zeker...

Groetjes, Tara