6 mei 2025, 05:13:11

Hoe het gaat...

Gestart door Tara, 22 augustus 2005, 15:12:59

« vorige - volgende »

Tara

22 augustus 2005, 15:12:59 Last Edit: 25 augustus 2005, 00:03:08 by Tara
Hoi,

ik dacht, ik laat even wat horen...
Met de drie jongen die ik binnen heb gaat het heel goed.

Cottony heeft echter wel een misvormd pootje gekregen helaas, daar ze altijd op haar elleboog begon te steunen, is daar nu een verdikking in gekomen. Nu weet ik hoe mijn Smuey zo'n pootje heeft gekregen in elk geval, vind het echt jammer dat de kweker van Smuey Smuey zo verkocht heeft, gelukkig heb ik 'm dan gekregen.

Nu goed, met Seraiyo gaat het ook lekker, dit valkje kan al zalig vliegen.

Quantadro is ook een deugnietje, zo klein, maar toch...

En verder... Heb ik natuurlijk wat foto's gemaakt, ook omdat ik ferm begin te twijfelen over kleine Cottony, omdat ik vind dat haar wangetjes verdacht veel geler zijn dan bijvoorbeeld mijn vorig cinnamon gepareld jonkie Cienna van dat koppel, of ook veel lichter dan Niiana en Nayira van een ander koppel, ook cinnamon gepareld......

Hier effe de foto's.

Cottony;

Hier Cottony en Seraiyo om te vergelijken;

Hier de kleine Quantadro;

En natuurlijk nog even mijn kinneke Seraiyo alleen;

Zo, dat was het even.

Groetjes, Tara

Petra op het werk

Ha Tara,

Fijn om weer wat van je te horen! (eigenlijk meer lezen!)

Lieve foto's van je grut! Leuk om te lezen dat het goed met ze gaat. Maar hoe is het nu met jou, al weer helemaal hersteld?

Groetjes,
Petra

Tara

Hoi Petra,

dank je voor je reactie,
hoe het met mij gaat...

Ah ja, veel valt er niet te vertellen, het lijkt er op dat mijn gezondheid ferm achteruit aan het gaan is, of toch was, de laatste twee dagen gaat het wel weer, alhoewel...

Het begon precies vorige week zaterdag op 't werk, daar begon ik kortademig te worden, waar ik wel al altijd last van heb, maar nog nooit zo erg, kreeg geen adem meer en werd duizelig, mocht dan een kwartiertje buiten zitten, het ging toen wel weer, maar zodra ik weer opstond en wat verder was, begon het weer, naar 't schijnt ben ik flauwgevallen, ik dacht zelf van niet, maar mijn collega's zeggen allemaal van wel. Daarna heb ik elke dag weer last gehad van die duizeligheid, de zondag was het zo erg dat ik voor de eerste keer begon te hyperventileren, mijn handen tintelden helemaal, mijn kin precies ook, zo raar als het was.....

Zo ging het elke dag weer verder, mijn bazen hebben me dan allerlei dingen laten doen waardoor ik zo min mogelijk in de zaal moest, tja, werk in een restaurant....

Nuja, vrijdag ging het, zaterdag best ook, en gisteren had ik een teveel aan stress waardoor ik echt beefde en toch zo'n vijf glazen gebroken heb toen ik even aan de glazen stond.... Het ging echt niet daar, een collega als barman zei dat ik het rustig aan moest doen maar ik kon op een nare manier gewoon niet, vreemd hoor...

Daarmee, ik dacht al hier af te melden ofzo, lijkt me ook het beste... Maar ik vind het zo immens hard omdat ik me hier echt thuis voel(de)...

Groetjes, toch een verdrietige Tara...

Rianne

Hoi Tara,
veel mensen zien het forum als uitlaatklep, omdat ze zoveel steun en tips krijgen van de mensen hier.
Maar voel geen verplichting dat je hier elke dat moet schrijven hoor, doe het als het jou uitkomt.
:)

Petra en Cheeky

Niet doen Tara! Niet stoppen! Althans, niet om die reden! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt over je gezondheid. Zeker als je er geen peil op kunt trekken en het soms redelijk lijkt te gaan en dan weer heel slecht! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het dan even helemaal niet meer ziet zitten, sterker nog, ik heb de zelfde situatie van heeeeeel dichtbij meegemaakt, maar geef het ajb niet op! En geef al helemaal het forum niet op als je er altijd zoveel plezier aan beleeft en je het zoals Rianne zegt als uitlaatklep kunt gebruiken! Het geeft afleiding en je kunt op de momenten dat het jou het beste schikt inloggen en als het ff wat minder gaat niet.

Ik denk dat ik namens vele anderen hier spreek als ik zeg dat ik je dan heeeeeeel erg zou missen, als verhalenschrijfster, fotografe, adviseuze m.b.t. valkjes en hun gezondheid, maar zeker ook als moderator!

Denk er ajb nog eens goed over na!

Liefs,
Petra

hippysuus

Hallo Tara,

Ik vind de foto's van de kleintjes vreselijk lief, ze worden vast heel mooie valkjes.

Wat vervelend dat je gezondheid je in de steek laat, als ik het zo lees lijkt me dat je je af en toe vreselijk beroerd voelt. Duizelig zijn kan zo ontzettend naar zijn!

Ik wens je heel veel beterschap!

Lin

Hey,

Leuk om wat van jou en dekleintjes te horen. Wat zijn ze mooi geworden joh. Heb je goed gedaan!

Maar wel erg van je gezondheid!! Toch even rust nemen hoor dan.

en ik zie je graag weer verschijnen. Want jij samen met paul waren de eerste mensen die mij hielpen met mijn valkjes en dat zal ik niet vergeten!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi Tara
Heel fijn om iets van jou te horen , niet weggaan alsjeblief ik vind je zo`n kanjer ,  je hoeft toch ook niet op de andere te reageren als je daar de puf niet voor hebt , denk eerst maar eens een tijd aan jezelf , wij vergeten jou niet , je bemt te belangrijk voor het forum.
Hoe komt het dat je je zo beroerd voelt , heeft het nog met de val van het paard te maken ?
of praat je er liever niet over.
Heel veel sterkte meis, en neem je tijd.
groetjes gonnie

Tara

Hoi lieverds allemaal,

bedankt voor de vele mooie woorden,
doet me goed,

en Gonnie, heeft niks met Dakoni te maken, het gaat heel mooi met ons, vandaag weer gaan wandelen en al meerdere keren gegaloppeerd in de buitenwereld, alleen ging het vandaag weer verkeerd, hij liep WEER weg... gelukkig heb ik volgens mijn ma nogal goed gehandeld, het is in elk geval gelukt Dakoni stil te krijgen...

Het gaat gewoon niet lekker, met de valkjes niet, met de ouders niet, met het werk niet, met de vrienden niet... Als ik hier dan nog eens kritiek krijg van een of andere personen, wordt het even te veel, ik doe ook maar voor wel... Als ik probeer even actief te zijn, lukt het toch niet meer, het doet echt pijn, ik heb me hier echt thuisgevoeld, ben echt blij met jullie reacties, jullie zijn kanjers, dank jullie :-*

Groetjes, Tara en de kleintjes...

Trouwens, mijn lieve kleine Seraiyo, die is eergisternacht bij me in bed gekropen, 's morgens kwam ik wakker, en ik wist op de een of andere manier dat Sera bij me zat, echt vreemd was het, sindsdien slaapt die kleine bij me, lief hoor!

Roosje

Jeetje tara...ik lees dit nu pas. Geef alsjeblieft het forum niet op! Iedereen hier kan er voor je zijn, in goede én slechte tijden. En heb je daar geen zin in, dan laat je het lekker even. Ik moest even nadenken over je klachten, ben je al naar de dokter geweest? Want dit zijn wel heel aparte dingen. Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?

Tara

Hej Roosje, thx voor je reactie :-*

Geen tijd voor dokter... Moet ook werken natuurlijk...
En de laatste dagen amper last gehad, dus wie weet gaat het weer beter...

En nu ik me weer verdiep in 't forum, kom ik weer tegen dat het slecht gaat met de valkjes die ik eens aan iemand heb geschonken... Zucht.... Goed dan...

Ik hoop dat die persoon snel leest wat ik gereageerd heb, en goed onderhandelt, want die valkjes komen naar hier, en nergens anders.

Groetjes, Tara en mijn lieve Seraiyo :'( :'( :'(

Ivy

23 augustus 2005, 00:08:51 #11 Last Edit: 23 augustus 2005, 00:16:20 by Ivy
Hoi Tara.
Ik hoop dat je snel uit je dippie komt!
Geen tijd voor dokter? Je werkgever moet toch begrijpen dat je gezondheid belangrijker is?
Veel sterkte met alles, en wat lief, een nieuwe knuffel voor in je bed! :)
Ivy
PS Ik hoop dat je je valkjes terugkrijgt, ik begrijp niet hoe ze het zo ver kon laten gaan. Hopelijk gaat ze nooit meer aan huisdieren beginnen!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Roosje

Ja ik las het ook net, werd er een beetje onpasselijk van eerlijk gezegd :-\ En dat heb jij weer... Je krijgt ze vast wel terug denk ik hoor.
Maargoed, nog ff, ik vind dat je toch moet uitzoeken waar je klachten vandaan komen. En je zit vast niet te wachten op gezeur daarover, maar je gezondheid is belangrijker dan wat dan ook. En het is beter om er op tijd bij te zijn, je maakt maar wat tijd. Ik ken je niet zo goed, dus zal je verder niet pushen. Als ik je wel persoonlijk had gekend had je ervan langs gekregen hoor ;) Hou je taai!

Tara

Hej,

thx nogmaals,
en Ivy, hoop ook dat ze bij mij terechtkomen, ook al heb ik momenteel effe veel valkjes, het moet maar...

En Roosje, je zal me wel leren kennen met de tijd :).

Groetjes, Tara

Lin

Hey tara,

Je blijft gewoon hier hoor!  :) Je kan niet zonder ons.. en wij niet zonder jou! Maar pas je wel op dat je niet je kleintje plet als ie bij je in bed slaapt of net als een baby kan stikken als de deken er over heen gaat. Of slaapt ie in een kooi?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)