9 mei 2025, 04:20:14

Hoe het gaat...

Gestart door Tara, 22 augustus 2005, 15:12:59

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Is dat niet vragen om problemen, Tara? Als je hierom liegt en ze komt erachter, krijg je straks het verwijt dat ze je ook nooit kan vertrouwen (en dan heeft ze nog gelijk ook, ookal overdrijft ze het dan wellicht!).

Kun je niet beter gewoon eerlijk zeggen dat er wat valkjes weg gaan/zijn en dat je tijdelijk voor die van Valerie zorgt... volgens mij houd je dan je relatie met je moeder zuiverder! Ik ben het met Riny eens dat je straks in een visceuze cirkel terecht komt! Ook al zou ze het niet direct merken, ik zou me er zelf prettiger bij voelen, denk ik!

Uiteraard is dit alleen mijn mening, en moet je zeker doen wat je zelf voelt en wilt...

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi Tara
Gaat alles nog goed bij je thuis , we zijn nu weer een paar dagen verder en ben benieuwd hoe of het gaat met je .
laat even wat van je horen.
Groetjes Gonnie

Rianne

Misschien kun je een compromis maken? Dat je voor die valkjes zorgt tot ze opgeknapt zijn en dat je ze dan weer verkoopt.

Lin

Citaat van: Rianne op 30 augustus 2005, 20:01:40
Misschien kun je een compromis maken? Dat je voor die valkjes zorgt tot ze opgeknapt zijn en dat je ze dan weer verkoopt.

van valerie?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Citaat van: Lin op 30 augustus 2005, 20:08:09

van valerie?

Niet 'onze' Valerie hoor. ;)

Lin

Citaat van: Rianne op 30 augustus 2005, 20:10:53
Citaat van: Lin op 30 augustus 2005, 20:08:09

van valerie?

Niet 'onze' Valerie hoor. ;)

heb het topic gelezen.. bedankt

bobbie

??? ??? ???

Hoi Tara,

Alles goed in valkenland?

We hopen het te horen van je.

groetjes, Nel :)

Tara

Hoi,

echt goed gaat het niet meer,
ga ik één keer weg, denkt ze meteen dat ik mijn paard niet graag ziet, omdat ik geen geld zou uitgeven bedoel ik dan.

Gisteren nog uitgescholden geweest voor stuk krapuul door mijn lieve moeder :-\. Moest ze haar zoontje eens meer straffen he, zou hij ook braver zijn, en zou ik niet uitgevlogen zijn..... Ik zei niet eens vloekende of verwijtende woorden, maar kom, als ik er wel zei, verwonder ik me niet van wie ik ze zou leren.

De vogels gaan wel goed, hopelijk blijft dat zo.
Zit wel weer ferm te tobben of ik hier blijf of niet, het heeft weinig zin wat mij betreft, ik kom nog amper, mijn laptop, die ik trouwens betaal, is zo goed als ingepalmd door mijn ouders, en als het school is, mag ik maar twee uren op de laptop...

En wat die valkjes betreft,
ik ben GEEN handelaar die valkjes aankoopt en weer verkoopt.

Nu goed...
Tot hoors...

Roosje

Tara geef nou niet op! Je weet zelf ook dat het forum je veel steun en afleiding biedt, en bovendien, we hebben je nodig! Als zal het de komende tijd iets minder zijn, we vergeten je heus niet  hoor.

Enne, als je de valkjes van valerie opknapt en verkoopt, vind ik je geen handelaar hoor, dan ben je juist de reddende engel voor die beestjes. Je kan moeilijk alles opvangen want op een gegeven moment moet het toch klaar zijn.

Sterkte, en hou ons op de hoogte. En waag het niet om stiekem weg te gaan!

Tara..

Hoi,

goed gaat het niet, ik krijg steeds van die 'aanvallen' die ik niet precies wil. Woensdag ben ik al thuis moeten blijven en heb ik naar de dokter moeten gaan. Ik heb moeten blazen op een soort buisje, zo hard ik kon, en dan bewoog er zo'n soort staafje, en 't was rond de 400, weet ik veel wat, maar 't was iets te weinig, hij heeft me Ventolin voorgeschreven, en als dat niet zou helpen, zou het zijn dat ik hyperventileer van de zenuwen. Nja, en natuurlijk, helpt het niet.

Vandaag moeten lopen, het is totaal niet gelukt, ik had het geheel benauwd en piepte tot en met.

Nuja, dat was het dan ook weer eens...
En ohja, ik had het verteld aan mijn ma van de valkjes van Val, blijkbaar mag dat ook al weer niet, of ze moeten ze zelf maar brengen.

Groetjes, Tara.

gonnie

Hoi Tara
hee meis houd vol hoor , probeer sterk te zijn voor jezelf ,
Woon je nog wel bij je moeder, je bent toch nog wel ingelogd hier op het forum (omdat er gast Tara staat)
en zoals roosje al zegt wij kunnen en willen je niet missen , en een handelaar hoe kom je op het idee , als meer mensen zo zouden zijn , jij doet het toch maar ( als je nog mag).
En al ben je er nu niet altijd ,er komt na regen altijd weer zonneschijn ,vooruit sta er ver boven "kop op"
Groetjes Gonnie

Lin

Hey Tara,

Lastig hoor dat je je nog niet beter voelt. Maar het is dus niet bronchitis ofzo? Of een allergie? Ik hoop maar wel dat het goedkomt met de medicijnen die je hebt gekregen. En niet wegggaan hoor! Wij zijn toch wel aardig voor je? Fijn dat het goed gaat met de valkjes!

Groeten, Lin

Roosje

Tara waar zit je? Leef je nog?

Tara

Citaat van: Roosje op 15 september 2005, 13:47:16
Tara waar zit je? Leef je nog?

Hoi Roosje,

dank je voor je zorgen,
leef nog hoor, gaat goed.
Maak je maar geen zorgen..

Groetjes, Tara

Christine

Gaat het echt goed of niet?? want ben ook wel een beetje bezorgd :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**