12 mei 2025, 01:12:45

Wipwappen

Gestart door jellevdl, 19 augustus 2005, 10:10:29

« vorige - volgende »

jellevdl

Haai,

Ik ben van Belgiƫ en wou maar even meedelen hoe geweldig ik het woord "wipwappen" vind.
Het is een term die ze in Belgiƫ niet gebruiken.
groetjes

Jelle

Riny

Hallo Jelle
Hoe noemen jullie het dan in Belgie.
Daar ben ik nu benieuwd naar.
Groetjes Riny :D :D :D

Karin

;D  Volgens mij is het door iemand hier op het forum verzonnen, omdat vele woorden werden gecencureerd door het programma waar deze site mee werkt. Ik weet eigelijk niet of het nog steeds zo is, maar als je normaal het woord b*tch neerzetten ( de * moet dus een i zijn, wordt nog wel eens gebruikt voor een kattig popje ) werd er "female dog" neer gezet door het programma  ;D ;D ;D Zelf vind ik het wel een net woord, wipwappen. Als je het woord "treden" gebruikt ( zo heeft het dus officieel ) weet de helft niet waar je het over hebt  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

jellevdl

Goh, ik denk dat de meest gebruikte term bij dieren
"paren"  is ...
Maar er zijn er wel meer die waarschijnlijk inderdaad gecensureerd zouden worden.  ;D

Natuurlijk heb je bij ons het alom bekende "vogelen" dat zou bij valkparkieten pas toepassellijk zijn :)

groetjes

Karin

Sommige mensen zijn wat grover in de mond  ;) en dat werd niet geaccepteerd door het programma  :D :D :D Paren is inderdaad ook een goed woord hoor, maar wipwappen is nu hier helemaal ingeburgerd  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves