Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Ineke

Alles is weer leuk! Dat kroelfilmpje...wat n schattig geluid, echt n babygeluidje. Heb ik alleen n x eerder gehoord, toen je ook n filmpje had waarop ze zo tevreden is. Wat n madammeke :-*

hippysuus

Dat is het ook echt wel hoor, ik was bang dat Tommy lelijk tegen haar zou doen....nou het is toch echt mooi andersom hoor!

Caroline

Nou ik snap er dus niks meer van, ik heb dit laatste filmpje echt al gezien, en weet ook nog heel precies dat ze op het eind met haar pootjes het vast houd en de litel kan ik me ook nog herinneren.  :-[

Ik heb eventjes terug gebladerd en het andere filmpje nog een keer gekeken maar deze had ik dus nog nooit gezien. Wel de kroelfilm en dus de laatste.

Vreemd!!!  ::) ???
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Citaat van: Caroline op  4 juli 2006, 20:26:26
Nou ik snap er dus niks meer van, ik heb dit laatste filmpje echt al gezien, en weet ook nog heel precies dat ze op het eind met haar pootjes het vast houd en de litel kan ik me ook nog herinneren.  :-[

Ik heb eventjes terug gebladerd en het andere filmpje nog een keer gekeken maar deze had ik dus nog nooit gezien. Wel de kroelfilm en dus de laatste.

Vreemd!!!  ::) ???

het wordt nog vreemder want ik had gisteren ook geschreven dat de tweede het deed en de eerste niet. Maar vandaag was de eerste er wel en de tweede had een groot kruis en bestond niet meer.....dus heb ik die opnieuw ge-upped. Hahaha ik dacht al dat ik het fout had neergezet gisteren.... ??? ::) ;D

Caroline

Nee, gisteren deed de tweede het wel en de eerste was not ...... ik weet eigenlijk niet wat er dan staat maar de eerste deed het gisteren niet en de tweede wel, dit verklaart dus wel dat ik gisteren de tweede al had gezien die met de pootjes.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

hihihi ik heb die zin 5 keer moeten lezen, ik was halverwege steeds de draad kwijt...LOL  ;D ;D ;D

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Hoihoi,

Vanmorgen heeft mijn ruggetje naar het lijkt het weer eens begeven...ik was gisteren nog bij de fysiotherapeut maar die is natuurlijk net vandaag voor 3 weken met vakantie gegaan.

Er is wel een vervanger en die zie ik maandag weer (hij is net afgestudeerd en krijgt vandaag zijn diploma). Iedereen moet het leren natuurlijk maar ik vind het nu wel naar dat mijn vaste therapeut met zijn ervaren handen weg is.

We zullen zien, ik heb sinds vanochtend al plat gelegen met pijnstillers. Moest echter ff rechtop want ik krijg wat van al dat liggen met het benauwde weer.

Nu ga ik er echter weer snel vandoor, dit was weer zitten genoeg voorlopig ::)

Ik zou willen dat het eens wegging >:(

Liefs,
Suus

Caroline

Hè, wat vervelend, dus nu ook geen badje buiten op het balkon.  :-\

Beterschap!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

kan wel maar dan kom ik er niet meer uit ::) ;D

Ineke

Suus, vervelend van je rugpijn. Mochten de pijnstillers niet werken, doe dan maar dit kusje erop :)

Gerda

Hoi Suus,

Balen van je rug!! En met dit weer is liggen inderdaad geen pretje. Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en dat ze er wat aan kunnen doen!!

Mooi dat het zo goed gaat met de dametjes!!!

Liefs, Gerda

Riny

Hoy Suus
Hopelijk ben je snel van die vervelende pijn verlost.
Groetjes Riny :D

hippysuus

Bedankt voor de beterschaps wensen, erg lief :-*

Ik loop hier door het huis als een kromme kameel, helemaal stoned van de druppels...maar ze helpen wel en zorgen ervoor dat ik minder pijn heb.

De meisjes zijn heel erg lief, ik heb ook mooie foto's gemaakt maar die moeten helaas nog even wachten.

Ik ga weer gauw liggen.
Liefs,
Suus

febvisje

Hopelijk gaat je rugpijn rap voorbij. Veel veel beterschap