Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Suus, fijn dat het zo goed gaat samen in de kooi.

Ook ik voer hier zaad zonder zonnebloempitten (Teurlings Eutotop 228) en geef af en toe een paar zonnebloempitjes apart, als snoepje.  ;)

Truste, ik ga mijn bedje opzoeken. Zzzzzzzzzz.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Suus,

Toch wel goed nieuws dat ze niet denken dat je die ziekte hebt ;)
Ben benieuwd wat er straks bij de orthopeed uit komt.

Zo te horen gaat het met Tommy en Mupke wel goed komen hè?! :D
Zoiets heeft ook tijd nodig.

Ik geef trouwens ook af en toe zonnebloempitjes als extraatje ;)
Ik heb hier gewoon een losse zak staan om ze af en toe te verwennen.

Ben je al een beetje gewend aan dat het stiller is in huis?
Ik hoop het wel.
Hier gaat het erg goed dus daar hoef je je geen zorgen om te maken ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Hoi Maris!

Stil...hoezo stil, Tommy krijst alles bij elkaar als ze in de kooi zit omdat ze mijn aandacht wil. En als ze uit de kooi is komt ze de hele tijd bovenop mijn schouder zitten ::) :-* Mupke vliegt dan meestal op mijn hoofd om te snavelknarseren.

Ze zijn nu samen naar de speeltuin toe  ;D Dat is een rieten mand/schaal waar van dat speel bosgrond spul inzit..ze amuseren zich er erg goed mee doro vanalles vanaf de kast naar beneden te gooien ::)

Gisteravond zaten ze 5 centimeter van elkaar af op de deurrand te slapen, ze vinden elkaar best lief volgens mij.

Ineke

Citaat van: hippysuus op  1 juli 2006, 16:20:30
Ze zijn nu samen naar de speeltuin toe  ;D Dat is een rieten mand/schaal waar van dat speel bosgrond spul inzit..ze amuseren zich er erg goed mee doro vanalles vanaf de kast naar beneden te gooien ::)

Gisteravond zaten ze 5 centimeter van elkaar af op de deurrand te slapen, ze vinden elkaar best lief volgens mij.

Foto AUB ;D

hippysuus

Beetje later dan gepland die foto's maar dat komt doordat ik gewoon een beetje de p in heb omdat ik steeds pijn heb aan mijn rug, ik krijg er langzaam genoeg van denk ik.

Maar goed, even wat vrolijker nu. Het gaat hier geweldig hoor, Mupke is een klein opstandig meisje wat lekker kattig kan zijn. Het ene moment krijg ik een knauw en het andere moment is ze de schattigheid zelve.

Gemiddeld komen de dames me 1 a 2 keer per avond bezoeken (lees over me heen wandelen en bedelen om geaaid te worden danwel mijn chips/snoep te pikken ::))

Ze tolereren elkaar lijkt het, lief kroelen doen ze nog niet maar dat komt vast nog wel.

Hier wat foto's van het weekend van mijn dames. Allereerst een paar van ons Mupke :-* Ze krijgt een mooie nieuwe staartveer precies in het midden en ze gaat heel vaak op de kop hangen met de vleugels en de staart gespreid. Soms kan ik haar net op tijd vangen voor ze naar beneden valt :D

Ze kan goed vliegen maar land af en toe bovenop Tommy en die vind dat niet zo leuk!

En als echt meisje kan ze heel lief kijken  :-*

En dan foto's van Tommy, ons iets oudere meisje ;) Ze is heel lief tegen Mupke vind ik. En tegen mij is ze veel liever geworden, ze komt weer gezellig bij me sinds Billy&Ozzy bij Maris wonen.

Ze kan verrukkelijk loom kijken en lekker fluffy zitten, dan is ze om op te eten :-*

En natuurlijk kan Tommy niet achterblijven met lief kijken :-*

Hier zitten ze samen op de lamp boven de tafel:

En de laatste 2 dagen slapen ze niet meer bovenop de deur maar op de gordijnen. Heel handig van ze dat ze zo'n lekker hanglusje maken ;D Niet zo handig is dat ik steeds de stoel moet pakken en daarop moet klimmen om ze te pakken als ze in de kooi gaan.  ::)

Nu heb ik het lange wachten op een update vast weer een beetje goedgemaakt he?

Oh op de Mupke foto's heeft ze een klein korstje tussen de neusvleugels...vliegcapriolen...tis alweer bijna weg hoor. We zijn hier geen watterige dames hoor ;D

Gerda

Hoi Suus,

Leuk die foto's van je twee dames!! Ze kunnen het best goed vinden zo te zien!! Allebei naast elkaar, maar ieder in een eigen lus van het gordijn! Grappig!!

Leuk dat Tommy weer wat aanhankelijker wordt!!

Liefs, Gerda

Ineke

Die gordijnfoto is grappig! Tommy kijkt zo lief en Mupke spat van t scherm.

hippysuus

Mijn gordijnen vinden het wat minder grappig met al die groene vlekjes ::) maar ach...daar heb je valkjes voor he, geeft niets!

Ik vind het wel heel lastig om Mupke mooi te fotograferen want als het met flits is krijgt ze en rode ogen en de pareltjes worden zo akelig geel-geel. En zonder flits krijg ik niet voor elkaar tenzij ze helemaal stil zit...alle andere zijn dan wazig doordat ze beweegt.

Hmmm Gerda, misschien heb jij wel een tip voor leken-Suus?  ;) ;D

hippysuus

3 juli 2006, 18:13:58 #1193 Last Edit: 4 juli 2006, 14:31:39 by hippysuus
Speeltuin foto's en filmpjes!!  ;D

Op de eerste foto Mupke en Tommy samen in de speeltuin:

Daarna was Tommy weg, ik denk dat ze zich wat te oud voelt voor de speeltuin ;D

Hier is Mupke net een boomstam naar beneden aan het gooien ::)

En lekker aan het scharrelen

Verder nog een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=JXHCqHmSwSc

Liefs,
Suus

hippysuus

3 juli 2006, 18:50:12 #1194 Last Edit: 4 juli 2006, 14:32:07 by hippysuus
Als uitsmijter en omdat ik toch bezig was vandaag heb ik nog een mega wegzwijmel filmpje gemaakt van kroelen met Mupke :-* :-*

http://www.youtube.com/watch?v=U17yVA2DIb0

Rob S

Hey Suus,

Wat een leuke foto's. En mupke is echt mooi, ze springt zowat van mn beeldscherm af :P. Die foto van het gordijn is inderdaad erg leuk ;)

Groetjes

Caroline

Hoi Suus,

Leuke foto's en filmpjes, vooral de kroelfilm, net of ik Diégah hoor.

De allereerste doet het op dit moment nog steeds niet, dus ik denk dat je die inderdaad beter opnieuw kunt uploaden. Mijn ervaring is dat als ze het niet binnen maximaal een kwartier doen ze het nooit meer gaan doen.  ;D

Wat is ze trouwens mooi geworden, toch wel heel erg speciaal hoor, gepareld lutino.  :D

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Je had dik gelijk hoor Caroline, tis nooit meer goed gekomen met dat filmpje.

Ik heb het nu opnieuw geupload.

Dit is een speeltuin filmpje van Mupke waar ze haar pootjes probeert te gebruiken om een stokje te pakken :-*

http://www.youtube.com/watch?v=Il1mipIcW_E

Caroline

Hoi Suus,

Volgens mij heb je nu de verkeerde nog een keer ge-upload.

Dit is volgens mij het tweede filmpje, deze had ik namelijk al gezien. Gisteren.  ;)

Dus .... 3 x is scheepsrecht ......

Succes!!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

pfff je liet me schrikken maar het zijn niet dezelfde hoor ;) Heb ze net allebei nagekeken maar de nieuwe is echt nieuw, in het andere filmpje gebruikt ze haar pootjes niet, lijkt wel hetzelfde als je zo kijkt ja :D