Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Citaat van: Rob op 28 mei 2006, 17:06:59
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss!!!!!!!

wat ben jij goed zeg hee ;D ;D....een man verwennen op 200 km afstand!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ik heb zitten genieten hier....

En wat word Mupke een stoere valk!!!

Met voldane groet

Rob

Kun je nagaan hoeveel beter dat nog is van dichtbij ::) ;D ;D ;D.

Als je de grote foto's wilt dan moet je maar even een Immetje sturen met je mailadres, volgens mij is dat donkere valkje van jou he?

En Mupke....ik ben natuurlijk wel bevooroordeeld maar wat een geweldig mooi valkje he? :-*

Mariska

Citaat van: hippysuus op 28 mei 2006, 17:10:12
Citaat van: Rob op 28 mei 2006, 17:06:59
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss!!!!!!!

wat ben jij goed zeg hee ;D ;D....een man verwennen op 200 km afstand!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ik heb zitten genieten hier....

En wat word Mupke een stoere valk!!!

Met voldane groet

Rob

Kun je nagaan hoeveel beter dat nog is van dichtbij ::) ;D ;D ;D.

:o :o :o ;D ;D ;D :P :P :P

Goed geantwoord Suus, ben trots op je ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

He bah wat zijn jullie het met elkaar eens!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Met verdedigende groet ;)

Rob

hippysuus

Hahaha thanks Maris, ik dacht eerst nog wel zou ik dat nu wel schrijven en toen dacht ik waarom ook niet he?  ;D ;D

Zeg Rob, ben ik nog helemaal vergeten te vertellen....toen ik bij Riny was zagen we in het nestblok een babietje met een kaal koppie en toen dachten we allebei dat dat valkje veel beter bij jou zou passen.... ;) ;D ;D

Rob

Citaat van: hippysuus op 29 mei 2006, 15:22:58

Zeg Rob, ben ik nog helemaal vergeten te vertellen....toen ik bij Riny was zagen we in het nestblok een babietje met een kaal koppie en toen dachten we allebei dat dat valkje veel beter bij jou zou passen.... ;) ;D ;D

Hmmmzzzz ::) ::)

Met fronsende groet ;)

Rob

hippysuus

Citaat van: Rob op 29 mei 2006, 15:25:20
Citaat van: hippysuus op 29 mei 2006, 15:22:58

Hmmmzzzz ::) ::)

Met fronsende groet ;)

Rob

hihihi  :-*

Mariska

;D ;D ;D

Goeie Suus ;D

We kunnen wel lekker dollen hè met Rob!
Daar hou ik wel van ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

Gaan jullie nu allemaal 1 front tegen mij vormen?? :'( :'(

Jullie zijn echt erg!!!!!!....gelukkig kan ik wel wat hebben ;D ;D

Met ingravende groet

Rob :-*

hippysuus

Ik zie anders net in het dagboek van Maris dat je hard bezig bent om er 1-1 van te maken ;D ;D

Rob

Citaat van: hippysuus op 29 mei 2006, 20:31:34
Ik zie anders net in het dagboek van Maris dat je hard bezig bent om er 1-1 van te maken ;D ;D

tja..ik moet wat he...als ik de gelegenheid niet aangrijp met bijde handen ( he wat een uitdrukking als het om een decolleté gaat ;D) dan krijg ik nooit de kans om julliete laten blozen.

Met gelijkmakende groet

Rob

Mariska

Citaat van: Rob op 29 mei 2006, 20:57:32
Citaat van: hippysuus op 29 mei 2006, 20:31:34

tja..ik moet wat he...als ik de gelegenheid niet aangrijp met bijde handen ( he wat een uitdrukking als het om een decolleté gaat ;D)

Met gelijkmakende groet

Rob

:o :o :o
;D ;D ;D

Nou komt iedereen van hier naar daar als ze dit lezen, help ;D

hippysuus

Mooi niet hoor, wat moet mijn Mupke daar wel niet van gaan denken ::) ;D ;D

Rob

jong geleerd is oud gedaan!!!!

Met onderwijsende groet ;D

Rob

Rob

Hee Suus...waar zit je??

We missen je hier hoor ;D ;D ;D

met zoekende groet

Rob

hippysuus

Hoi Rob,

Ik ben er wel maar ik mis Riny :( Bovendien heb ik het deze week razend druk gehad met werken waardoor ik maar weinig tijd had helaas.

Ik heb net Riny's mailtje ontvangen waarin staat dat ze Mupke niet verder meer tam kan maken maar ik heb haar net gemaild dat ik het dan wel zelf doe, heb ik tenslotte ook bij de anderen gedaan. Beetje geduld en hoop liefde, dan komt het allemaal goed.

Maar hoe dan ook, ik ben wel neerslachtig nu gezien ik daarvoor ook al iets rottigs meemaakte...en dan Riny's mail erboven op...beetje veel van het goede.

Ik ga even mijn zinnen verzetten nu!