Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Zo, ik ben weer een beetje op mijn oude ik terug. En beslist weer wat optimistischer als laatst. Je moet er het positieve van blijven inzien ook al is dat soms een beetje moeilijk.

Ach, af en toe bij de pakken neerzitten mag best als je jezelf daarna maar weer een schop onder de kont geeft en het motortje weer aanslingert he?

De monsters zijn als altijd op slooptoer, gisteren hadden ze me even bezorgd want ze hadden ongezien aan een plant zitten knabbelen waarvan ik niet weet of ie wel of niet giftig is :o maar ze hebben nergens last van en de plant ligt nu in de prullenbak, ik hou niet zo van risico's nemen!

En nu ga ik eens even lekker wat eten en een kopje thee drinken en fijn aan aan Mupke denken :D :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Citaat van: Riny op  9 juni 2006, 14:17:38

Wauw Mupke,

Wat ben je groot geworden!!!!!
Al een 'echt valkje'!!!
En zo mooi met die fluoriserende parels!!

Groetjes, Gerda

hippysuus

OOh mijn Mupke was even op visite in mijn dagboekje  :D :-*

Weet je Gerda, Mupke heeft heel erg hard zijn best gedaan om zo snel mogelijk groot te worden. Want Mupke weet dat mama hem komt halen als ie een grote jongen is! (of grote meid natuurlijk! ;D)

Dan zou jij ook extra hard je best doen he? :D

Dag lekker Mupke van mij, mama komt er snel aan hoor. Je hebt goed je best gedaan  :-* :-*

Dankjewel lieve Riny!!

hippysuus

Hallo allemaal, wat een heerlijk weer he? Ik laat maar even weten dat ik zo mijn harddisk ga formateren omdat het nodig tijd is voor een grote schoonmaak beurt op mijn PC.

Dus als het me niet meer lukt om online te komen vandaag dan weten jullie waarom ::) ;D

Mariska

Hè Suus,

Hoe gaat het met formateren ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Als ze vanavond niet meer online was, zou het niet goed zijn gegaan.  :-\

Ben benieuwd!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Jullie willen het niet weten, ik ben zie ik aan de klok al 12 uur bezig en godzijdank wel bijna klaar ::)

Ik ga zo maar naar bed en maak van de week de rest wel af. Draait weer als een zonnetje maar nu de programma's nog weer allemaal installeren :P

Pokkewerk...schouders en nek doen zeer nu. Heb vanmiddag nog wel foto's van de monsters gemaakt maar moet nu nog maar even wachten. Ik ga ze nu ff in de kooi zetten.

Slaap lekker allemaal!!
Suus

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Nou jaaaaaa, wat is dat nu. Ik kan niet eens meer de foto's van Mupke zien...ik zie helemaal geen foto's meer  :'(

hippysuus

Net eens door mijn dagboekje gebladerd, soms zie ik een foto wel en soms niet....kun je weinig touw aan vastknopen op die manier. Filmpjes zeggen nu loading, dat is al meer dan de vorige keer. Heb alleen het idee dat ze niet verder komen dan loading ::) Ik zie nog maar af en toe een Mupke staan :'(

Mariska

Dat is mooi chips Suus :(
Ik hoop dat je het weer aan de praat krijgt!

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

En ik heb net nieuwe foto's voor je gemaakt.
Wat doe ik daar dan mee :o :o
Groetjes je Limbozus :-*

hippysuus

Hoeraaaa probleem gevonden  ;D Dat stomme Mcafee pakket op mijn PC. Werkt prima als virusscanner en firewall. Maar de spam filter en privacy service werken dus voor geen ene meter.

Bij de spamfilter zat Riny vanmorgen in de spam folder :o dus gelijk disabled ;) en na het disablen van de privacy service kan ik nu dus ook weer de foto's zien.

Kga ff testen of ik weer filmpjes kan zien  ;D