7 mei 2025, 02:20:59

bijten naar anderen

Gestart door Rian, 6 augustus 2005, 22:00:57

« vorige - volgende »

Rian

Hoi hoi,

Ik heb een vraagje over het gedrag van mijn Joey (mannetje) naar mijn vriend toe. Sinds dat Joey graag gekroeld wilt worden mag ik dat alleen maar doen. Wanneer m'n vriend met zijn vingers in de buurt komt gaat Joey bijten en blazen :o Het is niet dat Joey bang is voor de handen/ vingers. Hij gaat namelijk wel normaal op zijn vinger zitten wanneer hij het stapcommando geeft.......
Kan het komen doordat Joey mij ziet als zijn maatje en daarom zo reageert op iemand anders?????

Groetjes Rianne

Gerda

Hoi Rianne,

Absoluut. Valkjes hebben vaak hun voorkeur. Als je 1 valkje hebt trekt deze vaak naar 1 persoon en ziet die vaak als zijn partner.

Spikey bij mij werd toen ie anderhalf was echt aanvallend tegen mij. Duikvluchten naar mijn hoofd en bijten. We hebben van alles geprobeerd en uiteindelijk hem laten kortwieken. Daar is ie enorm van opgeknapt

Nog steeds mag bij Spikey alleen Ronald kroelen, terwijl Grisha weer liever door mij gekroeld wil worden. Maar ze accepteert ook wel een kroel van Ronald (kroelverslaafde).

Dus ze hebben echt voorkeur!!!
Maar wel gewoon blijven proberen hem door je vriend te laten kroelen. Anders moeten jullie er nog eentje nemen voor je vriend  :D :D ;)

Groetjes, Gerda

Rian

Ahah,...... Dat verklaart inderdaad al een heleboel. Bedankt voor je antwoord Gerda. Ik geloof dat er misschien voor Marten dan maar een valkenvriendinnetje moet worden gezocht ::) ;D
hebben we allebei een andere 'partner'....*gniffel gniffel*

Christine

Ik zie dat nu ook bij de klein ze worden liever gekroeld door mij dan door iemand anders toen ze iets kleiner waren toen begonnen ze echt te dreigen naar andere mensen door te blazen maar dit is al veel minder

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

barthezz

Hey,

Zelfde verhaal hier, SkunK heeft gewoon een volgorde van bij wie hij het liefst zit .. eerst mn zussie (de arrogantie, IK verzorg hem altijd :P) Dan ikke, dan mn pa en als laatse mn ma .. en als meneer bij iemand zit dan hoeft iemand die lager op zn lijstje staat ook niet te proberen om hem weg te pakken :P Maar dit wisseld ook nog wel eens, eerst stond mn pa bovenaan ..

grt, Bart