23 juni 2025, 19:48:57

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: eefje nieuwenburg op 25 september 2006, 11:29:03
oh ik zie dat ik weer eens foto's moet plaatsen want ze zijn alweer ernstig verandert zie ik. ;D

er zijn er nu 4uitgevlogen en de andere 2 zullen snel volgen denk ik.
wel vind ik de kwaliteit van de veertjes niet zo goed,ik weet niet of dat normaal is maar het lijkt soms net of ze er heel wat missen. ???

vanmorgen paniek in de toko(bij mij vooral)1van de wildkleurpopjes heeft zich opengehaald aan iets in de voliere of ze heeft gevochten want haar hele poot was dik en zat onder het bloed.
de ring zat helemaal in de poot zo dik was die geworden dus toen hebben we de ring eraf geknipt.
tijdens het knippen ging ze gewoon op haar poot zitten knagen dus nog meer bloed :o :-X ik helemaal in paniek maar de ring is eraf en het bloeden is gestopt dus ik hoop dat ze er gauw vanaf is,ze heeft er wel pijn aan maar zit gewoon op stok dus ik denk dat het wel goed gaat komen maar even afwachten.

groetjes eefje
ps ik heb nieuwe foto's die komen vanavond denk ik.

owjee wat rot dat je valkje gewond is!
Maar gelukkig was je er snel bij :)
Ik bekijk de foto's van je dan wel even vanavond of ze veertjes missen. Ik heb tot nu al 12 grasjes groot zien worden dit jaar en er liggen er nog 4 in t blok :) Maar ik wacht je foto's dan wel even af :)
groetjes Saar :-*

eefje nieuwenburg

snik geen foto's vandaag want ik kan weer niet uploaden dus dat ga ik morgen dan maar proberen.
op de foto's zie je het ook niet echt maar als ze de vleugels spreiden missen ze wel een paar veertjes ertussen.
maar ze zien er goed uit dus het zal vast niet erg zijn.

met het popje en haar pootje gaat het al veel beter,moet alleen even kijken of ik wel op tijd was,mijn man zei dat het pootje helemaal zwart was maar als het nog bloed is het toch niet afgestorven?

nou ik zie het morgen wel,kan er nu niet goed iets zien dus ik laat ze maar met rust,ze zit hoog en op 1poot dus zal nog wel in orde zijn .

groetjes eefje

Ineke

Wat n schrik!
Je hebt mooie grasparkietjes, ik zie t nu pas. Ik kom dus vaker even langs :)

eefje nieuwenburg

haha gezellig Ineke!

ik ga even kijken of de foto's nu wel willen lukken.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

helaas,hij kan nu mijn foto's helemaal niet meer vinden dus gaat weer niet lukken vandaag. >:(

morgen doe ik nog een poging.

groetjes eefje

Saar

Citaat van: eefje nieuwenburg op 26 september 2006, 22:55:45
helaas,hij kan nu mijn foto's helemaal niet meer vinden dus gaat weer niet lukken vandaag. >:(

morgen doe ik nog een poging.

groetjes eefje

Kan de site de foto's niet meer vinden of je pc?

eefje nieuwenburg

ik heb op msn zo'n eigen pagina waarmee ik altijd mijn foto's verklein enzo maar die linkt niet meer door naar mijn foto's dus ik denk dat ie plat ligt.

groetjes eefje

Monky

Hi Eefje,

Wat naar dat je valkje gewond is  :-\ Ik hoop dat het weer wat beter met hem gaat?

Ik hoopte dat je ondertussen nieuwe foto's van je grasjes had geplaatst  :-[ Maar ik lees dat je er wat problemen mee hebt...
Ik wacht gewoon rustig verder en kom af en toe een kiekje nemen  :D

Groetjes,
Monky

eefje nieuwenburg

het gaat wel goed met het popje hoor,ze is er nog steeds,ze volet zich niet optimaal maar ja ikbegrijp het wel want die teen moet heel erg pijn doen,kan niet anders.

foto's word nog wel leuk hoor maar duurt even,ik maak wel gewoon hele nieuwe foto's en dan plaats ik die wel want de foto's die ik had zijn ook al weer van zondag.

groetjes eefje

Mara

Hey Eefje

Wat een mooie grasjes zeg. Echt wel!! Hoe gaat het nu met het valkje wat gewond is geraakt?

Groetjes

Mara

eefje nieuwenburg

Hoi Mara,
het gaat goed met haar hoor,ze zit een beetje zielig op de stok maar ze gebruikt haar pootje alweer een beetje dus gaat wel goedkomen.

foto's willen nog steeds niet lukken maar ik heb wel nieuwe gemaakt

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

alle baby's zijn uitgevlogen  :D

de oudste 3eten al zelf.
alleen nu willen pa en ma weer opnieuw beginnen met een nieuwnest en dat wil ik niet.
ik heb het blok al weggehaald maar volgens mij heeft miep alweer een eitje wat klaar is om te komen. :-\ >:(

we gaan het zien.
sorry nog steeds geen foto's het wil niet zoals ik het wil.

groetjes eefje

Saar

JOEHOE
wil jij nou al je grasjes weg doen of alleen de jongen ??? ???
Ik zag t staan op de verkooppagina....

eefje nieuwenburg

ja Saar,
ze gaan allemaal weg. :-\

Er zijn er maar 2 tam en de rest krijgt een rolling als ik in de kooi moet zijn. :-X
En ik dacht dat ik ze binnenkort een mooie ruime voliere kon bieden maar dat gaat helaas nog wel even duren :( dus heb ik ervoor gekozen om ze te verkopen zodat ze (hopelijk)bij iemand komen die er wel veel ruimte voor heeft.
Ik weet dat je dat nooit zeker weet maar ik weet gewoon echt nog niet hoelang het gaat duren voor ik ze de ruimte kan bieden die ze nodig hebben.(ik had dat beter moeten bedenken toen ik ze kocht :-\ )
tis wel jammer want ze zijn hartstikke leuk.
groetjes eefje

Saar

Citaat van: eefje nieuwenburg op 29 september 2006, 12:29:13
ja Saar,
ze gaan allemaal weg. :-\

Er zijn er maar 2 tam en de rest krijgt een rolling als ik in de kooi moet zijn. :-X
En ik dacht dat ik ze binnenkort een mooie ruime voliere kon bieden maar dat gaat helaas nog wel even duren :( dus heb ik ervoor gekozen om ze te verkopen zodat ze (hopelijk)bij iemand komen die er wel veel ruimte voor heeft.
Ik weet dat je dat nooit zeker weet maar ik weet gewoon echt nog niet hoelang het gaat duren voor ik ze de ruimte kan bieden die ze nodig hebben.(ik had dat beter moeten bedenken toen ik ze kocht :-\ )
tis wel jammer want ze zijn hartstikke leuk.
groetjes eefje

kan je echt niet het tamme koppeltje houden dan?
Of tijdelijk een kamervoliere aanschaffen via marktplaats ofzo?
Als dat echt niet gaat dan is dat hartstikke jammer :(
Heb je ook geen kennissen of familie waar je ze tijdelijk kan brengen?? :-\
in ieder geval sterke