7 augustus 2025, 02:56:55

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

Roosje

Bedankt dat je het even hebt uitgelegd, komt toch wat beter over bij mij :)

mar

22 november 2005, 13:00:36 #226 Last Edit: 18 december 2005, 23:43:55 by mar
 eefje je doet niks verkeerd je bent niet de enige die een vogel weg doet ik weet dat je er alles voor over heb om ze te houden  

groetjes mar

Mariska

22 november 2005, 13:22:49 #227 Last Edit: 22 november 2005, 13:25:59 by Mariska
Citaat van: Roosje op 21 november 2005, 23:33:56
Citaat van: eefje nieuwenburg op 15 november 2005, 10:10:19
hoi Riny,

hij komt uit een voliere en is niet tam en als het een man blijkt te zijn moet ie weer weg helaas want dan heb ik een overschot >:(
en ik hoop dus maar dat ie nog een beetje tam word want anders word het ook niks,ik heb allemaal tamme valkjes maar als ze niet tam worden dan kunnen ze niet los.

groetjes eefje

Nou het zal wel aan mij liggen, maar er staan meerdere van dit soort berichten in en dat noem ik niet je best doen.
Het komt op mij over als HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN en als het dan even niet naar haar zin gaat moeten ze weg.
Zo zie ik het!

Maar goed, iedereen zit ernaast en Eefje bedoeld het allemaal anders. Overal heeft ze een antwoord op om haar zelf vrij te pleiten. Ik geloof daar niet in.
En kennelijk meerdere met mij niet.
Maar goed, ik ben hier niet om jou te veroordelen en ga nu liever verder met leuke dagboeken te lezen ;)

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ik zal mijn deel even uitleggen.

Ten eerste: ik ben geen ervaren kweker, gewoon een eigenaar van valkjes die in de toekomst misschien wel wat nestjes kan gaan krijgen.

Ten tweede: ik bied mijn excuses niet aan, ik meld eefje alleen dat het nu wat duidelijker is wat er precies gebeurd is. Ik heb haar helemaal niet aangevallen dus excuses vind ik niet nodig.

Enne Mar...Probeer de voglende keer leestekens te gebruiken, nu is het amper bij te houden wat je typt.

Zo, nu ben ik wel weer netjes genoeg geweest.

Mariska

Citaat van: mar op 22 november 2005, 13:00:36
want vroeg of laat moet je een keer een vogel verkopen
  groetjes mar

Nou dan moet je mij eens uitleggen WAAROM?
Ik hoef namelijk nooit iets te verkopen!!!!!!!
Ik denk na voordat ik iets koop ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

@ Mariska: zij had het over kwekers, ze dacht dat wij allemaal ervaren kwekers waren geloof ik. En dat je dan jongen moet verkopen... :-X

mar

ik heb gezegt dat je vroeg of laat weleens een vogel moet verkopen sorry voor de leestekens .en mijn exuses voor dat ik vergeten was erbij te te zetten dat het alleen voor degene die wel hun valkjes verkopen.
Misschien is exuses niet het juiste woord ook hiervoor mijn exuses

groetjes mar

Mariska

Ik stop met deze discussie.
Ik heb hier helemaal geen zin in.
Ik heb gewoon mijn mening gegeven wat je kunt verwachten als je zulke teksten plaatst.
Hier laat ik het verder bij!!!!!

En ik hoop dat Nellie gauw een goeie oplossing vind ;)

mar

al is dit mijn eerste mening die ik op het forum geeft. hier word op alles gelet hoe je het schrijft wat je schrijft ,en er word ook op leestekens gelet sommige vatten dit persoonlijk op. Ik kan maar beter wegblijven van het forum  haal mij er maar van af .

groetjes mar

Gerda

22 november 2005, 15:31:21 #234 Last Edit: 22 november 2005, 16:15:10 by Gerda
Mar,

Ook al is dit je beleving (en wie ben ik om dat tegen te spreken), denk ik niet dat dit de plaats is om dit neer te zetten. Je hebt al ontdekt dat er best wel eens discussie ontstaat en over zoiets kun je zeker reactie verwachten. Open dan een discussie op het discussie platform, maar gebruik dit item hier niet voor. Er is al genoeg discussie hier geweest!!! Toch?? Hier doe je niemand een plezier mee!!
EN als toevoeging, het forum geeft veel mensen veel plezier. Jou toch ook? Je kunt je vragen kwijt en krijgt antwoord!!
Dus misschien bedenkt je je nog!!
Dit is niet aanvallend bedoeld, alleen om escalatie in dit item te voorkomen.

Hoop je nog onder leuker omstandigheden op dit forum te treffen!!
Groet Gerda

Rianne

*houdt wijselijk haar mond* :)

Urban Leopard

OK, iedereen heeft zijn of haar hart kunnen luchten over de laatste ontwikkelingen. Laten we het daarbij houden voordat het noodzakelijk wordt om berichten te editen of te verwijderen.

Gaarne terug naar het onderwerp van deze thread.

Cor

bobbie

Hoi Eefje,

Wat leuk dat er een voliere komt. Ik begreep dat je de vogels in een aparte kamer hebt waar ook de computer staat?

Heb ik ook. Ideaal is dat he. Ik ben er dag en nacht te vinden. ;D Mijn man komt van ellende af en toe bij mij in de vogelkamer koffie drinken.  :D

Je hebt mooie birdies. De albino vind ik giga-mooi  :-*

Als je je voliere klaar hebt wil je dan een foto nemen en hier plaatsen? Als je onder mijn handtekening klikt kan je in mijn vogelkamer kijken.

Groetjes, Nel :)

eefje nieuwenburg

22 november 2005, 17:54:24 #238 Last Edit: 22 november 2005, 17:58:40 by eefje nieuwenburg
ik kan niet begrijpen dat er soms mensen zijn die niet willen begrijpen dat je soms dingen niet helemaal verteld zoals ze zijn omdat je mensen niet wilt kwetsen of omdat je niet je hele hebben en houwen op het internet wil zetten.
maar goed dat is mijn mening en die is blijkbaar niet echt van toepassing.

Roosje,je hoeft idd geen excuses aan te bieden dat doe ik nl ook niet,ik leef mijn leven op mijn manier en jullie ook op je eigen manier,je doet wat jij denkt dat goed is ongeacht wat een ander vind en dat is ook heel goed!

mariska,
ik vind het jammer dat je zo blijft doen,ik heb nu het volledige verhaal meerdere keren uitgelegd en elke keer kom je terug op die ene zin die ik neergezet heb voordat mijn man zei dat ie toch gewoon mocht blijven,heel jammer.
dit dagboek was nl in mijn ogen ook leuk totdat jij zonodig lullig moest doen.

Nel,

ik ga zeker een foto maken als het klaar is maar heb wel geduld want ik ben (alweer )afhankelijk van echtgenoot en die heeft nooit zo'n haast(we hebben het druk met ons werk dus het mag ;) )
de vogelkamer word door ons beide in beslag genomen soms mag ik er niet eens in omdat hij met muziek en dingen in de weer is dus dan neem ik de vogels maar mee naar de woonkamer ;D heb ik ook gezeldschap.

groetjes eefje

ps ik ga nu niet meer in op het wel of niet wegdoen van iets of iemand of dieren,dat is voor mij nu een afgesloten hoofdstuk.

Mariska

Citaat van: Cor op 22 november 2005, 17:00:19
OK, iedereen heeft zijn of haar hart kunnen luchten over de laatste ontwikkelingen. Laten we het daarbij houden voordat het noodzakelijk wordt om berichten te editen of te verwijderen.

Gaarne terug naar het onderwerp van deze thread.

Cor

Laat ik dan maar zo wijs zijn!!!