24 juni 2025, 18:37:22

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

ROCKS

Hoi Eefje,
Weet je nog niet of ie een man is of een pop? Maar als het een popje is hoef je er nog maar twee te zoeken.
Had je niet beter een week kunnen wachten, tot je terug bent van vakantie, je bent nu toch een week weg?
Dan kan je veel meer tijd in hem/haar steken. Is maar een ideetje hoor.
Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

eefje nieuwenburg

Zo we zijn weer terug.
nu de vogeltjes nog even weer wennen en dan is alles weer zoals voorheen.
Met Vito gaat het ook goed,hij eet alleen nog maar van de trosgierst en brood maar hij staat nu in de woonkamer zodat ik hem goed kan gaan wennen en ook kan zien of hij goed eet.

groetjes eefje

Christine

Heb jij een foto van Vito?? Vito is toch ook een broertje van Miko?? zie mijn verhaal! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Eefje

Gefeliciteerd nog met je nieuwe aanwinst,.
ben ook benieuwd naar de foto's! :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

eefje nieuwenburg

in mandy's dagboek staat een foto van Vito,heb helaas nog steeds niet de beschikking over een digitale camera.
ik heb geen idee of het een broertje is van miko,ik zal zo eens lezen.
het is een schatje dat wel,hij stapte de eerste avond al op mijn vinger.
maar nu zijn we natuurlijk een week weg geweest en moet ie weer helemaal wennen.
maar het komt al hij stapt al op maar word er nog een beetje gestressed van maar dat gaat goed komen,ik heb geduld ;)

groetjes eefje

Christine

Miko komt uit het nest van Idem en Dito en is het jonger broertje van Vito! dus ja degelijk wel een broertje. :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

eefje nieuwenburg

oke leuk!
nou Vito is vandaag voor het eerst los geweest en het ging hartstikke goed,hij kan alleen nog niet zo goed landen maar verder ging het echt heel goed ook het terug zetten in de kooi ging goed!

groetjes eefje

Joyce28

Ik ga 6 nov het broertje van Vito en Miko ophalen ;D
Die heet Falco ;)

eefje nieuwenburg

zo tijd geleden dat ik wat geschreven heb :-\ maar ja ik heb zoveel te doen gehad dat het er bijna niet van kwam en tja echt veel is er eigenlijk ook niet gebeurt.
ik heb ondertussen dus vito in huis en dat is een schatje!
heel rustig vogeltje alleen kroelen en zo dat wil hij nog niet maar hij zit wel al gezellig te fluiten enzo dus hij heeft het wel naar zijn zin denk ik.
ook hebben we sinds vorige week een witmasker in huis waarvan we nog niet helemaal zeker zijn of het een pop is maar ze is al 4maanden oud en ik zie nog niet echt verschijnselen van een witte kop dus hopen maar.
als het toch een man is mag hij naar mijn schoonzusje die heeft een eenzaam popje dus dat zit wel goed.
ik ben dus druk bezig om deze beide vogels een beetje te leren om op mijn vinger te stappen en de rest komt vanzelf wel.

ook ga ik vanmiddag bij iemand kijken voor een lutino pop en een albino pop dus ben heel benieuwd.
en zo gaat het allemaal heel hard en kan ik mijn lol op met het tam maken maar dat geeft niet dan heb ik wat anders te doen dan het huishouden en werken alleen ;D
ik kan alleen nog steeds geen foto's plaatsen maar ik ga nu heel snel een digitale camera kopen dan kan ik mooie foto's gaan maken van onze birdies.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ja ik heb weer foto's!

onze nieuwe  aanwinst.

de albino pop snowey gaan we haar noemen(hoe origineel ;D )

nog een nieuwe aanwinst,sunny,maar we weten het geslacht niet en ook niet wat de mutatie nou is,lutino of bont.

stitsch,sjaan en Vito op de achtergrond.

groetjes eefje

Riny

Hoy eefje
Ik ben helemaal verliefd op Sunny.
Wat een plaatje.
Mooie takken heb jij voor je valkjes.
Groetjes Riny :D

eefje nieuwenburg

hoi Riny,

hij komt uit een voliere en is niet tam en als het een man blijkt te zijn moet ie weer weg helaas want dan heb ik een overschot >:(
en ik hoop dus maar dat ie nog een beetje tam word want anders word het ook niks,ik heb allemaal tamme valkjes maar als ze niet tam worden dan kunnen ze niet los.

groetjes eefje

Riny

Citaat van: eefje nieuwenburg op 15 november 2005, 10:10:19

hij komt uit een voliere en is niet tam en als het een man blijkt te zijn moet ie weer weg helaas want dan heb ik een overschot

Hoy Eefje
Zo kwam ik ook aan mijn mannenoverschot.
Maar ik kan heel moeilijk een valkje weg doen.
Ik heb nog nooit een volwassen valk verkocht,alleen jonkie's.
Ik zal voor je duimen dat het een man is en dat je hem tam krijgt.
Groetjes Riny :D

eefje nieuwenburg

ik ga ook duimen ;D het moet een pop zijn,het moet een pop zijn,het moet een pop zijn haha
nou ja we zien het wel.
als ik hem tam krijg kan hij als het een man blijkt misschien wel naar iemand die ze binnenhoud maar ja we moeten het afwachten,we hebben deze ook echt puur op het uiterlijk gekocht(beetje dom )maar goed ben benieuwd

groetjes eefje

Rianne

Hoi Eefje,

jouw valkje is zeker weten bont, geen lutino. Een bonte lutino heeft geen donkere vlekken zoals Sunny. Misschien bedoelde je of het een man of pop is, want dat kun je niet zien natuurlijk. :)