7 augustus 2025, 05:18:45

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

ik bedoelde beide dus welke mutatie en het geslacht,hij noemde het een lutino en ik dacht omdat ie geen wit heeft dat dat klopte,nou ja bont is heel goed want dan mag het ;) bij dazzle vind ik wel leuk.

groetjes eefje

Mandy

Zo te zien is Sunny bont cinnamon gepareld, heel mooi. :)
Mocht het nou een man zijn dan heb ik hier nog een pop! ;)

Bedankt voor de foto's van Vito, daar is hij iets duidelijker te zien dan daar achteraan op de spiegel. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

eefje nieuwenburg

15 november 2005, 23:48:42 #197 Last Edit: 15 november 2005, 23:52:23 by eefje nieuwenburg
ja weer foto's (heb ik voorlopig weer genoeg ;) )

vito

nog een keer

dazzle

stitch

zie je zijn koppie,het word al een echte man

laat me slapen

dat was het weer,morgen wellicht wat actiefoto's

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

hoi mandy,zeker die bonte pop,tja helaas ze moeten hier echt tam zijn anders gaat het niet met mijn andere vogels,die gaan elke dag uit de kooi maar als je ze dan scheidt van die ontamme dan breekt er paniek uit dat willen we niet hoor.
maar ja hij kan natuurlijk ook naar jou dan ;)

groetjes eefje

Mandy

Citaat van: eefje nieuwenburg op 15 november 2005, 10:10:19
hij komt uit een voliere en is niet tam

Citaat van: eefje nieuwenburg op 15 november 2005, 23:51:05
ze moeten hier echt tam zijn anders gaat het niet met mijn andere vogels

Huh waarom heb je die dan genomen, deze is toch niet tam? ::)

En ik heb helaas geen plek meer, anders had ik haar wel gehouden. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

eefje nieuwenburg

ik mocht er bij de albino nog 1 uitkiezen en ik vond hem zo mooi en omdat die meneer het geslacht niet wist hebben we de gok genomen en ga ik proberen hem op te laten stappen,das alles wat ik van ze wil.
omdat meneer dacht dat het een jonge vogel is hebben we dus deze ook meegenomen maar we zien wel hoe het loopt.

groetjes eefje

Rianne

Hoi Eefje,

ik wilde voorheen ook geen niet tamme valkjes, tot ik te horen kreeg dat ik een voliere mocht. Nu zitten de niet tamme valkjes boven, maar ik laat ze niet los. Dat is wel sneu voor ze maar de stress die ik ze dan moet bezorgen om ze er weer in te krijgen, vind ik ook zielig. Ik hoop dat het je lukt om jouw niet tamme valkje een beetje tam te krijgen. Ik vind het in ieder geval belangrijk dat ze niet bang voor me zijn en als dat lukt ben ik al blij. :)

eefje nieuwenburg

ja we gaan hier ook iets van een voliere bouwen maar goed als het een man moet ie sowieso weg want daar heb ik er genoeg van.
is het een pop mag ze misschien wel blijven want als die in de voliere zit kan dat geen kwaad en vinden we er wel wat op.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

we hebben een stelletje ;D
ze hebben een uur lief gedaan tegen elkaar en daarna ging sjaantje+(zo hebben we haar genoemd)de witmasker helemaal zitten kreunen en een beetje gebukt zitten voor stitch alleen die reageerde er niet op ???

haha dat zou leuk zijn!
groetjes eefje

Roosje

...Love is in the air... :-*

Karin

Wat een heerlijke foto's Eefje, en natuurlijk vind ik die van Dazzle jr het mooiste  ;D Ik zie nog steeds veel pareltjes hoor, toch een popje ? Hoeveel valkjes heb je nou ? Ik kan het niet meer bijhouden  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

hoi Karin,
je zou voor de gein eens moeten kijken hoe ze hier is dan ga je je bedenkingen krijgen,elke keer dat ik langs loop of ze hoort me zit ze het bouwvakkersfluitje te fluiten en macho te doen,tis ook echt mijn vogeltje he van Huig wil ie niks aannemen,geen kroeltje en zelfs niet opstappen om naar de kooi te gaan.
Dus ja ik weet het ook niet maar de rui is een beetje begonnen dus ik ga het even afwachten wat eruit komt.
ben er in ieder geval heel erg blij mee dat we deze (en natuurlijk ook die anderen) in ons huisje hebben hoor!

ik zal het even op een rijtje zetten wie we nu hebben.
Teun:wildkleur man
Stitch:wildkleur man split bont
Dazzle:geparelde split bont geslacht blijft een raadsel ;D
vito:cin.geparelde witmasker split bont een man
Sjaantje:witmasker split bont(we hopen dus een pop)
sunny:cin.bont geparelde hopelijk een pop
snowy:albino pop

en ja dat is dus best vlot gegaan zo heb je er maar 1 en zo zit je met 7valkjes maar het is wel heel gaaf hoor ik heb er nog geen minuut spijt van gehad.

groetjes eefje

Karin

Haha, nou, ik ben benieuwd hoor. Ik ben blij dat je toch nog gek met Dazzle jr bent als het een man mocht zijn ( en dan kans split cinnamon hè ! ), anders mag je hem terugbrengen hoor  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

Nou Karin,
reken er maar niet op.
we waren op vakantie en toen belde mijn zusje op dat ze dazzle niet te pakken kregen en dat ze bijna naar buiten was gevlogen en in het aquarium was gevallen,ik stond al met mijn autosleutels in mijn handen,complete paniek!
tis echt helemaal mijn beestje en die mag 100worden  ;D
ik heb zelf een beetje het motto dat wat hier binnen komt er niet meer uit hoeft tenzij het echt niks isof word maar dazzle was hier als 3e vogel en we zijn daaromheen gaan plannen dus die blijft gewoon anders klopt mijn planning niet meer ;)

groetjes eefje

Mariska

Citaat van: eefje nieuwenburg op 18 november 2005, 20:21:22

ik heb zelf een beetje het motto dat wat hier binnen komt er niet meer uit hoeft tenzij het echt niks isof word maar dazzle was hier als 3e vogel en we zijn daaromheen gaan plannen dus die blijft gewoon anders klopt mijn planning niet meer ;)

groetjes eefje

Je heb het anders in de laatste 2 pagina's wel veel over vogels die eventueel weg moeten.
Ik kan ernaast zitten hoor, maar zo komt het op mij over.
Ik denk altijd eerst heel goed na WAT ik erbij neem want wegdoen is voor mij geen optie.
Ik hoop voor jou dat er een aantal poppen bijzitten en dat ze niet weer weg moeten ;)

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)