11 augustus 2025, 00:49:42

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

Carin

grasjes op de foto's  3 en 5 zijn schatjes  :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

eefje nieuwenburg

he allemaal,

nou er is er maar 1tje weggegaan,de man die mij gebeld had en wilde komen kijken heeft geen kontakt meer opgenomen.
die naar mijn schoonzusje zou gaan gaat ook  niet want haar zoon is allergies voor huisstofmijt,de valk die ze hebben moet nu ook weg. :-\

nu heb ik er dus nog 1 die naar een oom gaat binnenkort en de rest bied ik te koop aan maar echt storm loopt het niet hoor....

groetjes eefje

valkje-willeke

hoi eefje
heb je ook tamme grasjes die je wegdoet,misschien wil ik er toch ook 1 of 2 binnen die tam zijn.

gr willeke

Saar

Hoi eefje,
Heb je je grasjes niet op marktplaats gezet dan?
Ik heb gister mijn albino grasje op de site gezet, en hij is nu al gereserveerd. Misschien moet je dat proberen
groetjes Saar :-*

eefje nieuwenburg

de jongen zijn tam,de rest niet echt,wel gewend maar stappen niet op enz.
Ook moet je het wel nog opbouwen met de jongen,ze zijn wel handen gewend maar zullen altijd  proberen ervoor weg te gaan als je niet oefent.

ik heb ze op speurders en marktplaats gezet maar maar 2reacties gehad en verder niks......

groetjes eefje

Saar

eefje nieuwenburg

voor de volwassen grasjes vraag ik 5euro en voor de jongen die redelijk handtam zijn vroeg ik 10 maar ben al gezakt naar 7,50 omdat ik er al wat minder tijd aan besteed sinds ze uitgevlogen zijn.

ik heb zelf voor  4grasjes de hoofdprijs van 17,50 per stuk betaald en 4 waren er 7,50 dus winst zal ik never nooit maken en dat is dus ook echt mijn bedoeling niet maar ik ga ze ook niet gratis weggeven,jammer dat veel mensen op marktplaats dat wel denken. :-\

groetjes eefje

Saar

je prijzen zijn niet abnormaal hoog
zet ze anders ook op speurders.nl en marktplaza.nl
Zelf zet ik, als ik jongen heb, elke dag de advertentie opnieuw op de site. Ik hoop dat je ze snel een nieuw huisje kan geven. Maar je hebt die 4 van 17,50 toch in een dierenwinkel gekocht?

eefje nieuwenburg

ik ga ze er van de week wel weer opzetten.
zit nu veel op mijn werk dus kan niet veel doen op de pc.....

Willeke,
als je het zeker weet dat je het wil ben je altijd welkom natuurlijk!
moet je me even een mailtje sturen en dan hebben we het er wel over ;)

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

nou ik heb zo´n vermoeden dat de blauwe grasjes toch weer opnieuw begonnen zijn aan een nest.
er lag gister een heel mooi ei in een voerbakje......lekker dan.
over de valkjes weinig te melden,allemaal gezond en uit de rui(zo goed als) .

groetjes eefje

Mara

Hey Eefje

Bij jou blijven ze ook bezig, nou nou....Ik ken het hoor, hier vind ik ook nog eitjes en zolang het weer zo blijft, zijn mijn schatjes ook een beetje van streek.

Gelukkig dat alles verder zijn gangetje gaat.

Liefs

Mara

Saar

nou lekker dan!
Hopen dat t bij t ene ei blijft. Ik heb de blokken allang weggehaald, en zie popjes zitten met een dikke buik  :-\
maarja die laten ze dan maar lekker vallen. Soms zijn t net legkippen ::)

eefje nieuwenburg

Hello Lady's ;D

echt blij ben ik niet want als ze nu gaat broeden ofzo dan krijg ik weer een nest(moet toch eens op zoek naar nepeitjes van hun formaat) en daar zit ik niet op te wachten.
hoe leuk ik ze ook vind en hoe jammer ik het ook vind ik moet ze toch naar een nieuw huisje doen en met nog meer jongen word dat nog moeilijker,ik heb nl ook niet echt tijd om ze tam te maken en belangrijker misschien nog om ze tam te houden.
nou ja ik hoop dat het allemaal overwaait,maar als ik smorgens het licht aan doe springt de man er al gelijk boven op dus ze zijn wel vreselijk in de stemming. :o

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ik heb zowaar weer eens tijd gehad om foto's te maken en het zijn er wel een aantal.
als eerst de grasjes die naar een nieuw huisje willen en daarna nog wat valkenfoto's
Balou is niet meer bang van me,de foto's spreken voorzich.

een man

jonkie

2jonkies

een man

een pop

een pop

een pop

een man

de valkjes

ik moet bredere schouders gaan trainen want ze passen er niet meer op

nog een keer balou,ik kon het gewoon niet geloven,hij die het meest van je wegging als ie de kans krijgt weet nu niet hoe gauw hij aan je moet gaan zitten friemelen. ;D

groetjes eefje