16 augustus 2025, 04:12:43

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

mar

6 mei 2006, 20:28:19 #495 Last Edit: 6 mei 2006, 21:36:26 by mar
hoi eefje
[/img]
met sunny gaat het nu beter hij eet nu lekker mee en kijkt nieuwsgierig in ale broedblokken nu nog een vriendinnetje
[/img] groetjes mar

eefje nieuwenburg

mar hij ziet er lekker op zijn gemak uit,ik word er zo blij van als ik dat zie,dan weet ik dat ik het goede gedaan heb.
die lutino word misschien wel zijn vriendin of is dat een man?
heb je nog vrije popjes voor hem dan?
vertel vertel want ik ben heel nieuwsgierig.... ;D
kan ik alvast een beetje gokken welke jongen hij gaat krijgen(kan ik op een wachtlijst? haha ;D )

groetjes eefje

mar

hoi eefje
die naast hem zit is een man maar die is bezet  ik heb nog wel een cinemone popje en een witkoppopje over en dan die geparelde geewang maar de laatste is zo teruggetrokken ik denk dat dat niks gaat worden maar wie weet als ik straks jongen heb en daar een mooie pop uit krijg 

groetjes mar

eefje nieuwenburg

we zullen zien ben heel benieuwd haha.
je moet even kijken of je je foto's ipv naast elkaar onder elkaar kan zetten want de pagina word heel breed nu,gewoon een enter tussen de 2 foto's in doen dan staan ze onder elkaar als het goed is.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

als je het hele bericht eens wist en de foto's opnieuw upload?
dan moet je er direct een spatie tussen doen en dan  gaat ie wel goed volgens mij?
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Mara

Hoi Eefje

Wat mooi dat alles goed gaat bij jou. En ik ben ook blij dat alles goed gaat met je grasjes. Ik ben heel benieuwd wanneer bij jou de eerste eitjes gaan uitkomen.

Groetjes

Mara

eefje nieuwenburg

hoi Mara,
rond 10 mei moeten ze uitkomen,maar er is de eerste dagen niet gebroed dus kan ook 15mei worden maar dat zien we wel,ik zou ze bijna eruit kijken  ;D
gister nog eens gekeken en die van sjaan en stitch zien er goed uit,de eitjes groeien goed.
die van dazzle en luna lijken leeg maar dat zei ik bij sjaan en stitch ook dus wie weet,ik bekijk ze over 1,5 week nog wel eens.

Balou zit in de voliere,hij was zo alleen en was toch wel behoorlijk afgevallen en omdat ie best wel goed gevuld was toen ie kwam ging ik me zorgen maken,maar ik weet dat als ie gezeldschap heeft dat ie wel eet dus ja dan maar bij de rest.
snowey moet zijn vrouw worden(als ze willen) en die is niet tam en dus kon ik die er eigenlijk niet bij zetten(omdat ik ze toch wel los wil laten)
Teun word natuurlijk een beetje verliefd op truus dus die wilde ik ook niet bij truus vandaan halen en bij balou zetten dus dan maar zo,hij is lekker aan het spelen en overal waar een aansluiting aan het gaas is hangt nu een bakje voer zodat ie overal kan eten(hij kan niet vliegen) dus moet wel goedkomen en bang is ie niet want ook in de voliere stapt ie nog gewoon op mijn vinger.

zo heel verhaal man :o
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

en weer een ei bij Luna,ze heeft er een paar dagen over gedaan denk ik,maar ja ik weet het ook weer niet zeker want ik heb ze met rust gelaten.

balou lijkt lekker op zijn gemak in de voliere daar ben ik blij mee.

Truus blijft eitjes leggen en daar ben ik minder blij mee,er liggen al nepeitjes maar daar gaat ze niet op zitten en ze laat de eitjes die ze legt ook gewoon van de stok vallen,ik hoop maar dat ze er gauw mee stopt.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ja het is bijna zover,uit de eitjes van sjaan en stitch komen bijna jonkies,het eerste ei is al wat aangepikt maar nog niet door,ik ben zo nieuwsgierig ;D
maar officieel morgen pas en ze zijn laat gaan broeden dus ik weet nu niet of het jong aangepikt heeft of de ouders,ben benieuwd maar ik blijf gewoon positief en denk dus maar dat ze bijna uitkomen. :D

slapeloze nachten nu dus ::)

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

de ouders hebben het gaatje geprikt,het schaaltje was denk ik een beetje zacht en nu hebben ze het helemaal doorgeprikt dus ik denk niet dat die nog uit gaat komen  :-\,wel zit in het andere ei nog leven,ik zag het kleintje bewegen dus die gaat wel goedkomen :D

groetjes eefje

Karin

Spannend Eefje ! En dat ene ei kan nog uitkomen hoor, gewoon laten liggen. Ik heb hier wel vreemdere dingen meegemaakt  ;D Hoe is de luchtvochtigheid  in je vogelkamer ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

ik probeer de luchtvochtigheid rond de 65 te krijgen maar het lukt me niet om hem hoger dan 55-60 te krijgen,er staan vazen met water en waterbakjes maar het gaat niet omhoog.
het lijkt ook niet of het vliesje door is maar het jong zit al 3dagen op dezelfde plek in het ei dus ik denk niet dat ie het nog doet :-\
ik laat hem wel liggen want idd alles kan'.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

nou ik weet niet hoe het kan maar er zijn nog steeds geen kleintjes geboren,ik zie niks bewegen ik hoor niks en de ouders broeden keurig door,wel zie ik in beide eitjes nog steeds rode adertjes dus kan ik er dan van uitgaan dat ze nog leven?
ik hoop dat iemand hier een antwoord heeft.

1van Luna dr eitjes is toch wel bevrucht,daar ben ik heel blij om :D

groetjes eefje

margreet

hallo Eefje,

Gewoon nog even afwachten hoor, je weet maar nooit. De luchtvochtigheid bij jouw is prima hoor. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.

groetjes Margreet