29 juni 2025, 06:50:42

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Wat kan jij toch ontzettend goede vliegfoto's maken,ben ik jaloers op ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Wat een heerlijke foto's weer! Die met het kettinkje deed me een beetje aan Lady & De Vagebond denken met de spaghetti (als het je wat zegt...) Zoooooo lief! Samen aan een eindje...!

Hoe is het verder met de familie? Alles goed en gezond?

Ik ben inmiddels ook weer uit m'n dipje geklommen, gelukkig! Voel me stukken lekkerder als ik gewoon heerlijk vrolijk en prettig gestoord kan zijn!  ;) ;D

Liefs,
Peet

Mariska

Hoi Ankie,

Wat een geweldige foto's weer :D :D :D.
Je verwent ons maar en met de aantallen ga je mij al achterna ;D ;D ;D
Ondanks dat ze ruzie hadden vond ik de laatste toch iets moois hebben. Allebei die vleugels wijd :D ;)
Die met het kettinkje is ook heel lief!!

En ik heb wel geduld hoor wat betreft de wipwapfoto's.
Ik kom maar een paar keer per dag kijken :o ;)
Nee hoor meid, doe maar rustig aan, komt vanzelf!!

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Prachtige foto's. Dat is elke keer weer genieten bij jou :D

Christine

Wat een mega super prachtige foto's *hoezo kwijlen* Ze worden elke keer maar beter en beter! nu hoop ik echt dat je de vliegfoto's binnenkort ook kunt laten zien als die wedstrijd gaat komen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Wat een schitterende foto's.

Zo zie je de valkparkiet in zijn volle glorie. Werkelijk. Schitterend.

Groetjes,
Monky

Ankie

Hoi

Dank ,dank ,dank...voor alle complimenten....ben helemaal trots  :D ;D.
Alles gaat prima hier . Aan muis is nig weinig verandering te zien ,maar zij leeft nog en we gaan door met het druppelen !
Eind van de week moeten we toch wel wat verbetering gaan zien ..afwachten maar weer dus !

Met Zazou en Nala gaat het prima !
Niet zoveel foto's als gisteren ,maar dat kan ik ze ook niet aandoen....een paar dus !

:o ;D

:D :D

;D ;D

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Je overtreft jezelf steeds weer , ik kan daar zo van genieten , het is echt te gek wat jij kan met een toestel .
Groetjes Gonnie

Rianne

Oooh Ankie wat een mooie foto's weer! De kroelfoto's zijn echte toppertjes! ;D

Ankie

Hoi Gonnie

Ik hoef alleen maar op het knopje te drukken hoor ;D ;D :D.

Dank je wel Rianne  ;D ;D!

Ankie

Hoi , hoi

Vanmiddag de valkjes even lekker los gelaten ,maar ze waren vrij tam...beetje moe of zo....ben ik niet gewend van die 2.
Natuurlijk wel even wat plaatjes geschoten en nu kan ik ze nog even plaatsen...zometeen is Ed weer thuis en dan moet ik weer plaatsmaken :P.

;D :D

::) ;D

;D ;)

Deze is speciaal voor Gonnie !!!

Vrijdag ga ik naar Ivy...als ik eraan denk zal ik mijn camera meenemen ....ben benieuwd of ik Joep en Nicky ook vliegend op de foto krijg  ;D

Groetjes van Ankie

Ivy

Hoi Ankie.

Citaat van: Ankie op 22 november 2005, 19:36:34
;D ;)

Vrijdag ga ik naar Ivy...als ik eraan denk zal ik mijn camera meenemen ....ben benieuwd of ik Joep en Nicky ook vliegend op de foto krijg  ;D

Groetjes van Ankie

Daar zou ik niet op rekenen, want als ze jouw gebak zien, zijn ze niet meer weg te slaan!!! ;D ;D ;D

De laatste foto is erg lief, ik hoop dat je nog meer van dat soort foto's hebt, want ws wordt de thema voor januari 'valkjes en andere dieren'... daar moet Zazou zeker aan meedoen!

Groetjes, je buuv

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

bobbie

Hoi Ankie,

Ik heb weer genoten van je foto's. :D

Ik ben er achter waarom ik geen vliegfoto's kan maken: mijn sluitertijd duurt te lang. Ik moet kijken of ik klik en klaar voor elkaar krijg met instellen anders zal het me nooit lukken  :-\

groetjes, Nel :)

Caroline

En ook ik heb weer ontzettend genoten, wat een prachtige foto's.

Kom ik er aan met 1 x in de 2 maanden een vliegfoto, hier gewoon een hele bladzijde vol, hihihi!!

Je mag met recht trots zijn hoor.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Speciaal voor Gonnie???
Je doet mij hier ook een groot plezier mee:ik vind hem zó lief!! Ik ben heel erg benieuwd of dat hier ook nog eens gaat gebeuren.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!