29 juni 2025, 00:31:08

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Ankie,

Wat gezellig dat jullie weer afgesproken hebben,. ben benieuwd wat er deze keer bij de kofiie genomen wordt ;) :D

Wat een super vliegfoto´s vind ik weer in je dagboek Ankie. Ik moet nog heeeeel veel oefenen geloof ik ::)

Ik hoop dat het met Muis snel beter gaat,. Ik heb vroeger ook een hamster gehad(hammie heette die) en oh wat was ik gek op dat beestje,.

Groetjes en tot gauw weer
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi Ankie
ben ook erg benieuwd of die vlieg foto`s van de valkjes van Ivy gaan lukken ,vast wel.
Ik heb hier ook al het idee dat ze luier zijn dan normaal najaarsmoeheid denk ik, of kennen vogels dat niet,
beterschap met muis.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi

Sorry hoor ,maar ik moet jullie nog een weekje laten wachten ::). Ik kan vrijdag nl. niet naar Ivana ,want ik moet onverwachts met Carine naar de Universiteit van Tilburg ,ze kan daar een proefsudie gaan volgen die dag ,dus ik heb alles om moeten gooien ! Maar we hebben voor volgende week donderdag afgesproken en nu maar hopen dat er niks tussenkomt !

He Nel , ik denk dat dat bij de meeste het probleem is ....van de sluitertijd . Ik zal zo eens opzoeken of ik er iets over kan vinden in de beschijving van mijn camera.Wat een raar woord eigelijk sluitertijd !?

Dank je wel Caroline...ik ben ook wel een beetje trots hoor ,maar heb dan ook wel een goeie camera en dat scheelt,want anders was het me ook niet gelukt hoor!

Hoi andere Caroline...jij mag die foto ook zien hoor ,maar Gonnie had er speciaal om gevraagd en ik schiet verzoekplaatjes ;D ;).
Ik denk dat het bij jou ook wel gaat gebeuren ,maar Brutus is natuurlijk nog wel heel jong en zal zeker anders reageren dan Kelly, die is al 11 en merkt het vaak niet eens als Zazou op haar zit !

Hoi Kirsten...helaas we zullen een weekje moeten wachten ,maar ik weet al wel wat ik bij de koffie krijg ;D.
Ik ben net even bij muis wezen kijken en ze ziet er wel zielig uit hoor ,maar ze maakt weer een holletje en ik heb haar net zien eten ,dus ik ben heel benieuwd waar het naartoe gaat met haar ! Het zijn ook hele leuke beestje en ik had er vroeger ook een ...kraaloogje . Vergeet je nooit meer ..dat soort dingen !

He Gonnie.
Ik weet niet of vogels najaarsmoeheid kennen...maar misschien komt het omdat ze minder licht krijgen? Ik zeg ook maar wat hoor ;D ;D. Ik heb wel wat druivensuiker in hun water gedaan ,want dat kan zowiezo geen kwaad.
Op de vliegfoto's van Joep en Nicky moet je dus nog even wachten ,maar ik heb wel leuke van onze valkjes.
Carine was vanmorgen een paar uur vrij en heeft ze lekker uit de kooi gehaald !!!

Beetje donker ...maar ik vindt het toch een mooie foto! ;D

Zazou had het echt te pakken vanmorgen ,hij wilde alsmaar meevliegen met de heks of onder haar rok kijken ! ;D
;D :D

:D ;D

:D ;D

;D :o

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Hahaha lekker bij heksen onder de rokken kijken?! Wat een boefie! Leuke foto's heb je weer gemaakt. Ook de eerste, donkere foto heeft wel wat zo!

Jammer dat ik niet bij de a.s. koffie met bossche bollen kan zijn, maar de ev keer ben ik zeker van de partij!

Liefs,
Peet

gonnie

Hoi Ankie
Wat een acrobaatjes Zazou en Nala.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Deze keer Peet, gaat de eer naar Carine  :D.

Ja Gonnie ..vooral Zazou is een echte Adriaan . Mooi hoe hij zijn staart gebruikt om zijn balans te regelen.
Nala is nog een poepie onhandiger.
Nala begint de laatste tijd steeds meer geluidjes te maken.
De geluiden doen me denken aan het geluid dat Zazou maakte toen hij hier net was ! ;D
Ik wordt weer verwijderd van de pc. want Ed is thuis !!! ;D ;).

Groet van Ankie

Caroline

Tot morgen dan maar weer!!  ;D

Gr. Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Ivy

Citaat van: Valerie op 24 november 2005, 23:44:41

Haha die is leuk Valerie!
En Ankie, dragen jouw heksen slipjes? ;D ;D ;D
Veel plezier vandaag in Tilburg!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

gonnie

Hoi
Valerie ,ja heel gaaf wat je met die foto`s gedaan hebt.
Wordt jij ook regelmatig van de p.c weggewerkt Ankie , we zullen toch eens aktie moeten gaan voeren hier gebeurt regelmatig hetzelfde .
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Nu wil ik ook wel eens een foto van jouw nieuwe kapsel zien hoor, Ankie! Want jij hebt zelfs een ander kleurtje gekregen! Ik ben ook bezweken onder alle druk.... dus nu voel ik me heeeeeeeel erg geroepen om jou ook een beetje onder druk te zetten..... voel je 'm al?  :P ::)

Liefs,
peet

N.B. Veel plezier in Tilburg vandaag! IK wens je sterkte toe met alle files en dit shitweer! Geen weer om te shoppen!  :-\

Christine

Prachtige foto's weer! Vooral met die heks! mijn valkjes trekken hier ook de heksen aan! Daar heb ik nog geen foto van kunnen vast leggen maar met mijn nieuwe digi zal ik daar eens werk van moeten maken! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi allemaal !!!

Ik wil alleen even melden dat we het hebben overleefd vandaag ! Het was 1 grote ramp op de weg ,maar de dames waren op tijd op de universiteit . Wij hebben lekker koffie gedronken en geshopt in Tilburg en 3 uur over de terugreis gedaan. Viel nog mee !
Ik ben doodmoe en ga zo lekker onderuit op de bank !
Toen we thuiskwamen hebben we gelijk de vogels losgelaten!
Ze hebben dus nog even lekker kunnen vliegen !

Leuk gedaan weer Valerie !  ;D :D

Ik weet niet Ivy ,of mijn heksen slipjes dragen ,zal het aan Zazou moeten vragen ! ;D

Nou Peet , ik heb alleen mijn haar een beetje bij laten snijden hoor ! Dat kleurtje komt later !!! Misschien dan een foto ,maar nu zeker nog niet en ik laat me lekker toch niet dwingen !!! ;D
Ik zal zo even naar jou gaan kijken !

He Gonnie ,vandaag of morgen blijf ik gewoon een keer zitten...eens kijken wat er gebeurd ! ;D

Ben heel benieuwd naar jou heksenfoto's Christine!

We hebben een gleurder !!!! :P

Nala landt weer lekker ! :D

1 ,2, ..... :D

Tot gauw ...
Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn, Ankie!  ;)
't wordt echt tijd voor een laptoppie voor jou en Gonnie!

Liefs,
Peet

Kirsten

Hoi Ankie,

Ja het weer was echt verschrikkelijk gisteren,. Er zat geen valk in de voliere, maar allemaal binnen. Groot gelijk hebben ze :D
Ben ook blij dat je weer veilig terug bent,. want een ongelukken die ik gezien heb,. pff niet leuk meer

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------