2 juli 2025, 01:45:58

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Ankie

wauw wat prachtig.ga vooral zo door .
groetjes gonnie

Rianne

Hoi Ankie,

sorry dat ik cavia typte. Maar hamsters zijn ook leuk, we hebben zelf een russische dwerghamster gehad. :) Ik hoop dat de medicijnen werken voor Muis.

Ankie

Hoi

Mooi gedaan hoor Peet !
Het is inderdaad een gave foto ...al zeg ik het zelf !
Dat uitsnijden enzo heb ik ook geprobeerd maar moet me er meer in gaan verdiepen ,want tot nu toe is het nog niet gelukt ::). Maar als jij het doet ,hoef ik het niet te doen ;D.
Lekker makkelijk !!!!
Ik geloof trouwnes dat we zo'n 400 dvd hebben ,dus laat de winter maar beginnen !! ;D ;D.

Dank je Gonnie....ben ik ook van plan hoor ;D.

He Rianne....maakt niet uit hoor  ;D.
De hamster van Dianne is ook een Russiche dwerg....Carine heeft een heel klein wit hamstertje.
Kan er verder nog weinig van zeggen ...we doen 2 x per dag haar oortje druppelen en het zal een week tot 10 dagen duren voordat er verbetering optreed..dus afwachten.

Ga even naar de valkjes ,want die zijn los .Carine is al vrij en zit lekker bij ze !

Groet van Ankie

Ankie

Ik ga zo weer eens even mijn camera leeghalen ,maar
zal eerst nog even wat plaatjes plaatsen en dan moet ik echt weer even wat in het huis gaan doen.
Heb geen zin meer ,want ik heb al zoveel huizen gedaan deze week.
Maar ja ,helaas heb ik geen kaboutertjes en de heksen zijn gruwelijk lui ,dus daar heb ik ook niks aan.
De valkjes zijn weer even lekker los geweest...Zazou is weer niet te genieten en had zijn bui van ik mag het niet ,maar doe het lekker toch ! :P. Nala heeft die buien gelukkig nog niet en ik vraag me af of popjes daar ook zo'n last van hebben !

Gezellig saampjes voor het raam !

Ach ,wat mooi !!!

Let op die mooie ,schattige pootjes :D ;D ;). Zo lief!!!

Ons raketje !!! ;D

Groetjes van Ankie

carco

Hoi

Een hamster die Muis heet? Da's origineel, ik dacht eerst waar gaat het nu over maar ik vat hem helemaal hoor.
De laatste russische dwerghamster van mijn zoon had een gerstenkorrel  bij zijn oog en zou er als hij er te veel last van kreeg zelfs aan geopereerd kunnnen worden (het beestje leeft nu niet meer), maar een hamster of cavia of wat dan ook je hecht je er toch aan ;)
En leuk die foto's van Kel en Zazou, dat zie ik bij Spongebob ook nog gebeuren , die is ook zó brutaal en gaat er steeds achter aan.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Christine

Ja die pootjes zijn altijd zo mooi hoe die ingetrokken zijn! mooie foto's iig!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Lief he, die ingetrokken pootjes zo...!! Echt een mooie toevalstreffer zo!

Groetjes,
Peet

Agnes

Hoi Ankie,

Mooie foto's weer hoor!!!
En ik heb met de fotowedstrijd iedere keer op "vliegen"gestemd, want ik wil wel eens weten of je jezelf nog kunt overtreffen ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi ,hoi

Ik heb al een mooie foto voor de eventuele wedstrijd lklaarliggen hoor  ;D.Agnes. Maar uiteraard probeer ik een nog mooiere te maken .

Goed nieuws....Zazou & Nala hebben weer gewipwapt  ;D ;D.
Ik was vanmiddag in de tuin aan het werk toen Carine me riep ,maar was helaas net te laat om ze bezig te zien!
Ze zijn ook erg veel aan het kroelen geweest samen en normaal gesproken doe ze dat altijd op dezelfde plaats in de kooi ,maar vandaag zaten ze ergens anders ;D :D.
Morgen zal ik proberen wat kroelfoto's te plaatsen ,want die heb ik wel gemaakt natuurlijk !

Met muis gaat het nog hetzelfde ,afwachten dus !

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie!
Er is weer liefde in de lucht!  :P en kroelliefde ook! Dat is toch wel goed nieuws!
Misschien wipwappen ze altijd - als je niet thuis ben, want dan worden ze niet verstoord door jouw flits ;D
Ik hoop dat het goed zal gaan met het hamstertje, toen ik hem zag en je zei dat ie al ouder dan twee jaar was, dacht ik niet dat ie het zou halen... een echte doorzetter dus...

Trouwens, het uitsnijden van een foto (inzoomen) is heel simpel, als je langskomt, kan ik het je laten zien... Wanneer?
:D :D :D Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi

Hier de beloofde foto's .....
geen wipwapfoto's ,want die heb ik niet ...misschien binnenkort ,wie zal het zeggen.
Ik had trouwnes ook niet gedacht hoor dat we muis nog levend mee naar huis konden nemen....geen van ons eigelijk.
Maar zij is er nog steeds en is zelfs 1 gram aangekomen!!!
Ik zal je zo even een IM sturen Ivy ! Kunnen we wat afspreken ! ;D

Zazou kroelt alleen Nala !!!

;D :D ;D

Zazou wil wel gekroeld worden ,maar Nala snapt dat nog niet helemaal  ;D :D :P

:D ;D

;D :o

Het lijkt wel alsof Sjonnie tammer wordt !!!!

Lekker samen vliegen !

Groet van Ankie

Christine

Heerlijk die kroelfoto's als ik die wil maken stoppen ze meteen met kroelen :o sjonnie is zo mooi! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Aaaah, wat een lieve kroelfoto's :D :D :D

Nou de wipwappers nog, die wil ook zien ;D ;)

En wat fijn dat het met het muisje iets beter lijkt te gaan.
1 gram aangekomen is toch goed nieuws ;)

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Ankie
Prachtige foto`s weer , en vooral die met die ingetrokken pootjes , en die net als een raket, schitterend ,
Indy wist ook net als Nala niet wat de bedoeling was en Frans maar kroelen , en Indy vond alles best maar nu kroelt indy Frans net zo vaak als hij haar .
en die foto van Nala otegen de heks aan , die vind ik ook heel mooi .ik heb nog wel een verzoekje , Kelly ,Kelly waar blijf je, ga maar mooi liggen  met Zazou kan het vrouwtje daar weer eens een foto van maken voor mij.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Ja ,Christine ,ik moest ook een beetje stiekem doen hoor ,want als ze mij in de gaten krijgen stoppen ze ook...maar ik had me verstopt  ;D ;D.

Het spijt me Mariska ,maar nog geen wipwapfoto's...helaas heb ik ze niet kunnen betrappen ,maar ik hou ze in de gaten en zodra ik het zie ,leg ik het vast !!! 8) :o.

He Gonnie....ik ga zo een heleboel foto's plaatsen ,maar Zazou heeft de laatste 2 dagen niet op Kel gezeten ,dus daar geen foto's van ,maar dat gaat vast niet lang duren voordat Zazou er weer op zit .Wel een boel andere plaatjes om naar te kijken ;D ;D.
Ik ben blij dat er nog hoop is voor Zazou ,want die wil ook wel eens gekroeld worden door Nala.

Ik heb een heleboel foto's verkleind dus jullie kunnen je lol op !!! :D.

Eerst een aantal van een vliegende Nala  :D

:D ;D

;D

Nog 1 dan.... ;D

Dan komt Zazou aanvliegen  ;D :D

;D :D

de laatste van Zazou ;D

Nu gaan we even samen vliegen  :P :P

;D

Oke ,dat waren de vliegfoto's.... 8)

Close-upje van Nala  :D

Close -upje van Zazou ::) :D

Zazou probeerd de heks weer te versieren !!!

Misschien floot de heks wel terug ???.

Wat hebben we hier !!!!!!?

Kan je leuk samen mee spelen !

Echte liefde  :D

Ja ,dat hoort er ook bij :( >:( ;D :D ;) :P

Dat waren ze weer voor nu !

Groet van Ankie