27 juni 2025, 21:41:50

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Ankie op 16 november 2005, 07:47:44
Carine is errug verdrietig en dat kan ik me goed voorstellen.
Ik hoop het beste ,maar vrees het ergste :'( :-[.

Hoy Ankie
Het is en blijft altijd moeilijk als je van een huisgenootje (mogelijk)afscheid moet nemen.
Veel sterkte voor jullie beide.
Groetjes Riny :'( :'(

Rianne

Ach wat zielig. En 'het is maar een cavia' zoals harteloze mensen denken, nou niks hoor! De cavia hoorde bij het gezin en het doet gewoon pijn hoor. Ik heb ook staan huilen om m'n ratje. :(

Christine

Wat erg voor het diertje wens je Carine veel stertke van mij en aan jou ook ! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

He lieve mensen

Gelukkig is het forum weer te bereiken ,ik was niet in paniek hoor ,alleen een beetje ongerust. Maar zo te zien is het probleem verholpen en kunnen we weer rustig door ;D.

Nou even het laatste nieuws over muis ,de hamster!
Muis heeft een middenoorontsteking...althans , waarschijnlijk.
Dat drukt op haar hersentjes en vandaar dat ze zo wiebelerig loopt. Het kan dus zo zijn dat ze er weer bovenop komt.
Ze heeft een antibiotica gehad en een zalfje voor haar oor.
Het is wel een errug oud beesje ,maar zolang ze levendig blijft en eet is de kans aanwezig dat ze nog even meekan.
Ik hoop het maar .....want met name Carine is erg aan haar gehecht.
Je schrikt je trouwens wel even het apezuur van de kosten
van zo'n bezoekje....38,95 . Maar zo lang er hoop is zeg je niet  ,doe maar niet !
Ik hoop gewoon dat ze het redt en nog een poos meekan!

En Rianne...het ging dit keer om een hamster ,maar dat maakt niks uit natuurlijk...we hebben ook een cavia die errug oud is...maar niks mankeerd ;D ;D.
Ik moet trouwens altijd huilen als een van onze diertjes overlijd. Toen ons eerste grasje overleed hebben we met z'n 4en staan huilen . Er was net een man hier bezig om de vloer op te meten voor de nieuwe vloerbedekking. Die vent die wist echt niet wat hem overkwam. :o ::).
Ik zie trouwens ineens dat we spellingscontrole hebben!!!
Wouw .....wat leuk ;D ;D.
Ik ga zo weer even naar beneden...lekker boekie lezen en de valkjes loslaten!

Tot later!
Groet van Ankie

Ankie

Hoi

Nog even wat foto's van vanmiddag  :P :P :P

:o ;D

;D :D

;D :o

Groetjes ,Ankie

Valerie

Ik hoop dat de hamster er door komt.
Mijn zus had er een vroeger en toen die stierf heb ik gehuild! Zo erg vond ik dat. Het was zo'n lief beestje, kwam lekker bij je zitten. Hij had de grappige naam Patatje.  :P

Petra en Cheeky

Ha die Ankie!

Goede 's morgens! Zoals ik al schreef in m'n eigen dagboek, kom ik pas morgen weer echt online, dus nu maar even vanaf mijn werk een paar dagboeken bijwerken.

Natuurlijk mag die van jou dan niet ontbreken! Wat heb je weer een leuke foto's geplaatst van je beestenboel! Maar wat naar om te lezen van de hamster! Het blijven huisgenootjes hoor, hoe klein ze ook zijn, dus verdriet hebben als ze ziek zijn, is heel normaal... althans... wat mij betreft!

Liefs en sterkte!

Peet

Ankie

Hoi ,hoi

Nou Peet , ik voel me zeer vereerd !
Het is inderdaad heel triest van het hamstertje  ,maar volgens de dierenarts heeft ze geen pijn ,anders zou ze niet meer eten en dat doet ze nog wel. Ze ziet er nu helemaal niet meer uit ,omdat we zalf in haar oortje moeten doen en dat zit natuurlijk ook rond haar oor ...maakt het nog triester.
Ik hoop uiteraard ook dat ze het gaat redden!

He Val. Kan me voorstellen hoor dat je hebt gehuild toen de hamster van je zus overleed. Het zijn hele grappige beestjes en zoooo schattig om te zien. Maar jammer genoeg worden ze niet zo oud !

Met de valkjes gaat alles goed . Nala zit in haar eerste rui !!!
Ik heb vandaag al 4 vrij grote veren van haar gevonden...alleen bij sommige veren zie ik wat van die armoestreepjes.Maar niet veel gelukkig !

De grasjes zijn ook aardig in de rui en dat maakt me toch een rotzooi! Lang leven de stofzuiger !!! ;D

Dan nu nog even de foto's van vanmiddag ;D

;) ;D

:o ;D

:D ;D

Hier ben ik wel een beetje trots op !!! ;D

Groet van Ankie

bobbie

Ankie

17 november 2005, 18:09:23 #2049 Last Edit: 17 november 2005, 18:11:34 by Ankie
He Nel

Ja zoiets en dat is nog niet alles ::) :P ;).
Ernaast staat ook nog een stapel  :D.
Ze moeten af en toe toch ook wat te doen hebben
alleen kunnen ze nooit kiezen !

Christine

Wat een mooie foto's!! die van die twee vind ik super!! waar dat zazou en nala allebij vliegen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Ankie,

Ik vind die foto van je grasje helemaal geweldig :D :D :D
Wat een mooie foto en wat een lekker koppie :-*
Die ene waar je trots op bent is ook heel mooi.
Dat Zazou en Nala tegelijk wegvliegen.
Je hebt ons weer flink verwend ;).

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Daar sluit ik me bij aan!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Petra en Cheeky

Ha Ankie,

Ik vond de samen vliegen foto echt super... kon het dan ook niet laten om ze uit te snijden en wat te vergroten...

Jullie hebben idd wel een hele grote stapel DVD's! Ach ja... met de lange wintermaanden in het vooruitzicht, moet je toch wat!

Groetjes,
Peet