29 juni 2025, 13:09:34

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Gonnie

Zazou heeft inderdaad veel minder pareltjes en is wat grijzer geworden.Af en toe zie je ook een hele lichtbruine gloed. Hij is nog steeds in de rui ik vermoed dat hij binnenkort al zijn pareltjes kwijt zal zijn. We vinden de laatste tijd ook weer wat grotere veren en zijn nog druk aan het verzamelen.

Hoi Peet, Leuk he ,geld uitgeven? Wij zijn daar ook erg goed in. ;D ;D. Ik heb geen gat in mijn hand ,mar ik heb gewoon geen hand ;D ;D. Vooral als ik met Carine en Dianne naar de Albert Cuyp ga is het meest erg!!! Maar ja ,als het maar gezellig is toch?
Ben heel benieuwd met wat voor foto's Cor thuis komt ,ja...het is nu aan hem ;D ;D.

Zazou is weer lekker veel uit zijn kooi geweest vandaag!!!!Ben wel hel erg benieuwd wat er gebeurd als Nala er is ,vooral met Kelly ,want Zazou ziet Kel echt geoon als zijn vriendin ,Kel denkt daar wel wat anders over ;D. Maar het zal mij benieuwen hoe het allemaal gaat verlopen hier. Spannend...,spannend ....spannend!!!

:-*Zazou & Ankie

Carine

25 juni 2005, 20:10:03 #886 Last Edit: 25 juni 2005, 20:13:04 by Carine
Hoi Iedereen!

'k heb het erg druk de laatste tijd! Toetsenweek op school maar gelukkig nog maar 2 daagies en dan heb ik al vakantie! ;D
Maar goed, ik heb de hele dag lekker met zazou gezeten, en even wat fototjes gemaakt :)

Zazou met het kattengras:

Lekker knuffelen! ;D

Groetjes, Carine  :-*

gonnie

Hoi

Carine jee ,wat een mooie foto`s ,is dat kategras die plant die zazou aan het slopen is, bij mij moeten ze altijd van de planten af , maar je even zo goed zijn ze niet meer om aan te zien ,overal stukjes vanaf , je houd het niet tegen denk ik of lukt jullie dat wel ?

groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Urban Leopard

25 juni 2005, 21:51:40 #889 Last Edit: 25 juni 2005, 21:53:22 by Cor
Nala, eindelijk !

Ik moet zeggen, nu ik haar in het 'echie' heb gezien, het is echt een prachtvalk.

Liefs,

Cor

gonnie

Hoi

OOO Cor geweldig , wat een prachtige foto`s , ja het is een echte beauty , en zo`n lief snoetje ,onweerstaanbaar.

Groetjes Gonnie

Ankie

Wauw !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank je wel ,lieve Cor ,ze zijn helemaal geweldig!!!!!!
Nu wil ik toch ook wel heel erg graag hier hebben hoor!!!!!
Ze ziet er echt prachtig uit ,echt een dametje.
Het wordt nu toch wel erg moeilijk om geduld te hebben ,maar ja,we hebben geen keus. ::) :P.
Ik neem aan dat alles goed gaat met Nala ,anders had Lique het ons wel laten weten.
Cor ,we zijn  hartstikke blij met de prachtige foto's die je voor ons ,van Nala, hebt genomen. Als ik wat terug kan doen hoor ik het wel ;D ;D ;D ;D.
Zazou boft maar met zo'n prachtig vriendinnetje ;D :-*.

:-*Zazou & Ankie

Petra en Cheeky

Als ik die foto's zie, dan schiet me een liedje te binnen:

Isn't she lovely.... isn't she wonderful? Isn't she pretty....!!

Klopt allemaal! ;D

Liefs
Peet

Joyce28

Ze is echt prachtig hoor :-* .Nu nog zelf eten en dan kunnen jullie d'r lekker knuffelen :)

Ankie

He Gonnie

Het is inderdaad kattengras ,speciaal voor Zazou. Ik heb ook nogal wat planten staan en Zazou vliegt er regelmatig in ,alhoewel dat in het begin erger was.Toen moest ik hem contant uit de planten halen ,maar toen had hij Kel nog niet ontdekt. ;D  Mijn planten hebben ook wat te voorduren gehad sinds Zazoutje er is :P :-[ :P. Zazou vind het kattengras erg leuk en dat is dan ook de enige plant waar hij aan mag komen :D.Alleen moet hij dat zelf nog ff doorkrijgen ;D :D ;)

He Peet,

Ben het helemaal met je eens!!! ;D :o ;D :D ;D :o.

Groet , Ankie

♪ Marlies

Nou dat is echt een pracht valkje. :o  Het is echt een foto model zoals ze daar op die stok zit.
Zag ik het goed dat ze geparelde is of lijkt dat maar zo.

Groetjes Marlies

Marije

Wauwie....wat is ze een lekker ding......als Zazoutje daaar niet verliefd op wordt weet ik 't ook niet meer.... ::) ;D
Groetjes,
Marije

Agnes

Wat een mooie foto's weer van de beauty!!!
Maar in het echt is ze nog mooier ! hahaha ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Hoi Ankie, Carine en de rest van de familie, en natuurlijk ook zazou!

Wat is Nala mooi! Jullie krijgen er een heel mooi maatje bij! :)

Petra, nou, van mij mag je wel ff heel erg off topic gaan, hoor. Je maakt ons wel nieuwsgierig.  ;D
Ik heb gisteren mijn trouwschoenen gekocht in Zwolle. Heel erg mooie! :)
En ik kan ze nadien ook nog dragen, want zoooo mooi zijn ze.
Maar jullie zullen tot september moeten wachten op foto's. (dan trouwen we pas)  ;D
Groetjes,

Valerie

Petra en Cheeky

Citaat van: Valerie op 26 juni 2005, 11:20:08
Petra, nou, van mij mag je wel ff heel erg off topic gaan, hoor. Je maakt ons wel nieuwsgierig.  ;D

Ik ben ff kwijt waarmee ik jullie nieuwsgierig maak.... nu ben ik zelf ook nieuwsgierig..... ;D

Ha Ankie, zodra je wat hoort van Lique, laat je het ons dan weten?

Enne... Carine, we willen wel een verslag van Low Lands hoor!
Ik hoor er altijd zoveel over!

Groetjes,
Petra