29 juni 2025, 15:05:33

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Agnes

Hoi Ankie en de rest,

De foto's maken was geen moeite hoor! Nala zat daar zo mooi in de ring. ;D
Eerst een foto gemaakt door de tralies heen, en toen Lique het deurtje had opengedaan was het een makkie ;)
En madam zat zo te kijken van: ga jij je gang maar, ik geef geen krimp ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi ,hoi

Nou Agnes ,je hebt het geweldig gedaan ;D. We zijn echt hartstikke blij en het zijn schitterende foto's geworden.
Ik zal voor jou ,als we Nala gaan halen ook erg mijn best doen.

He Cor ,wordt een uitdaging voor je en wij profiteren ervan ;D ;D.

He Gonnie ,ik kan je dagboek nergens vinden  ???

Hoi everybody....hier zijn we weer met de foto's van gisteren.
De eerste is genomen terwijl ik op de grond lag met het fototoestel in de aanslag.Je moet er wat voor over hebben  ;D ;D en op de tweede foto kan je zien dat Zazou ook nog wel eens ergens zit ;D ;D.

;D ;D :D

8) 8) :o

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi

Tja Ankie ben weer eens goed bezig geweest , ik was foto`s aan het plaatsen , net toen ik dat gedaan had [wel een leuke knuffel serie ] zag ik dat ze helemaal niet goed stonden ,verkeerd om dus , ik dacht oo nee en drukte op de knop verwijderen , maar ik stond er niet bij stil dat ik niks meer kan verwijderen ,maar er was niks meer aam te doen het is dus weg en lique heb ik een mail gestuurd wat er gebeurd is dus het zal wel vlug opgelost zijn , maar ik had vandaag hier een beetje hekties dus ik weet niet waar het nu blijft , heb wel een mail gehad van Petra en heb er een terug gestuurd. zal wel goed komen .

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Het is ook weer goed gekomen hoor ;D ;D.
Zoiets zou mij ook kunnen gebeuren. :P.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Mooie foto's weer Ankie! Wat je er al niet voor over hebt om Zazou goed op de foto te krijgen! Op de grond liggen?  :P

Heb je van Agnes nog iets gehoord over hoe lang het nog ongeveer duurt voordat Nala weg mag, of is daar nog niets over te zeggen?

Groetjes
Peet

Marije

Wat is Nala moooooi! :D
En wat is Zazou al veel pareltjes kwijt! :o ;D....
Liefs,
Marije

Ankie

Hoi Peet

Ik word gek ,zit net een heel verhaal te typen , is alles ineens verdwenen.Nou ja ,bijna alles ,het dagboek is er nog!!! Hoi Gonnie (ligt aan het weer of zo). Maar goed wat ik wilde vertellen is dat ik verder nog nix weet en Lique niet de hele tijd lastig wil vallen. We horen het vanzelf wel. Als Nala er klaar voor is neemt Lique wel contact op met ons.

Hoi Marije

Gezellig dat je even komt kijken . Zazou is inderdaad een heleboel pareltjes kwijt ,maar ik heb ze nog  ;D ;D :D.
Wat leuk ,trouwens dat het je opviel ;D.

Zazou is vanmiddag nog even uit zijn kooi geweest.
Maar verder niet ,waant de tuindeur staat veel open. Dan wordt het toch wat lastig. Ik heb hem ook maar niet in de tuin gezet ,want het was wel erg warm 8) 8).

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Het zit blijkbaar in de lucht! Gonnie ook al rare dingen!  ;D
Verdwijnt je verhaal soms op het moment dat je foto's upload? Want dat heb ik ook wel eens gemerkt, als ik eerst een stuk typ en dan foto's erbij wil doen via de uploadknop hierboven dat dan de ene keer alles goed gaat en de andere keer als je na het uploaden weer terug gaat naar je tekst, de tekst ineens verdwenen is  :-\ Knap lullig, als je net een verhaal hebt ingetypt. Maar nu ik de foto's via Cor zijn site upload heb ik daar geen last meer van  ;D

Kan me voorstellen dat je Lique niet teveel wilt lastigvallen? Maar ja, het kriebelt natuurlijk wel! Nou ja, morgen in ieder geval weer foto's via Cor....  :P

Peet

Ankie

Hoi Peet

Natuurlijk kriebelt het en niet zo'n klein beetje ook,maar ik hou wel van een beetje spanning ;D ;D. We kijken uit naar Cor z'n foto's . Het heeft ook wel wat op deze manier.
Wat het verdwijnen van de tekst beteft ,deze keer lag het aan Ed zijn pc. Beetje te hard gewerkt of zo!! Overbelast ,warmte ,noem maar op.
Ik moest om Gonnie wel lachen hoor ;D ;D. Was wel blij dat ze weer terug was!!!! Ik schrok echt een beetje heb me rotgezocht naar haar dagboek ,maar gelukkig werd er snel gereageerd. (maar we zijn nog steeds niet verslaafd en hebben geen afkickcentrum nodig) ;D ;D.
Ik heb nu wel met Zazou te doen en zou toch erg blij zijn als Nala er is. Hij zit ,voor zijn doen ,vrij veel in zijn kooi omdat de deur open staat en dat is hij niet gewend ,maar morgen als ik opsta zet ik gelijk zijn kooi open. Dat heb ik hem beloofd.

Grote groet van Ankie

Petra en Cheeky

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
WAKKER WORDEN ANKIE, IK WIL ERUIT!!!!
XXX
Zazou

[/b] ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ankie

Goedemorgen ;D ;D ;D ;D ;D.

Je bent laat , Zazou is al een paar uur uit zijn kooi geweest, ;D ;D maar ik ga zo mijn boodschappen doen ,dus hij moest weer even naar binnen. Straks ,als ik terug ben mag hij weer los!!!!!
Is Cor al weg en heeft hij het fototoestel bij zich of slaapt hij nog????

:-*Ankie

Valerie

HAHAHAHA! Jullie zijn er ook vroeg bij. Of konden jullie van de warmte niet slapen?  ;D
Wat ikaltijd doe met foto's uploaden, is dat in een nieuw venster doen en daarna in mijn berichtje toevoegen. Dan heb ik dat probleem niet.

Ankie

Hoi Val

Ik ben altijd vroeg op ,soort van biologische wekker :(.
Petra heeft daar ook last van ,echte ochtendmensen dus.
Ik had ook een gruwelijke droom vanacht , Zazou was buiten ,door mijn schuld....volgens mij las ik in 1 van de dagboeken dat jij ook zo'n soort droom had. Maar het was maar een droom gelukkig ;D :D.
Zazou is weer lekker uit zijn kooi en zit bij Carine op haar kamer ,is ook wel zo rustig voor Kel.
Bedankt voor de tip over het uploaden ,maar over het algemeen heb ik daar geen prolemen mee.

We wachten met spanning op de foto's van Nala ,die Cor voor ons gaat maken. ;D ;D.

gonnie

Hoi

ben ik weer gelukkig , ik heb ook wel eens van die nare dromen waarin mijn valkjes weg zijn, tja dan ben je blij wakker te worden.
Spannend met wat voor foto`s Cor en Petra nu  mee thuiskomen , en of ze al weten waneer jullie nala op mogen halen , en is Zazou nu minder geel of ligt dat aan de fotograaf.

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Ha Ankie & Co!

Ben ik weer! We zijn toch maar wezen shoppen met dit weer in Utrecht, maar het was wel erg heet in Hoog Catharijne! Na weer genoeg geld te hebben uitgegeven ben ik net weer thuis! Leuke dingen gekocht joh... maar goed, da's wel heel erg off-topic. Hahaha, ik kan wel blijven kopen.... maar ja, helaas komt het geld niet even snel binnen, dus het is dan soms wel ff inhouden!  ::)

Cor hoefde pas vanmiddag naar Lique en Peter toe. Ik zie de camera (en ook de batterij  ;) ) niet meer liggen, dus da's vast OK.... nu nog de foto's maken! Maar ja, daar ben ik dus niet bij.....  :'(

Groetjes,
Peet