29 juni 2025, 00:38:56

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Nu wachten wij met spanning af....  :P :P :P
Ben benieuwd of de vonk tussen Zazou en Nala ook zal overslaan.....

Knuf,
Peet

Ankie

Hoi

Spannende dag ,want Agnes gaat vandaag foto's maken van Nala en plaatst ze dan vanavond. Ik vind het echt spannend.
Kom net uit mijn werk en voordat ik wat in huis ga doen even nog wat plaatjes van Zazoutje.

:o :o ;D

;D ;D :D

:D :D ;D

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi

OOO Ankie wat geweldig weer , ik heb de sportstand nog niet uitgevogeld  ik heb nog steeds maar 30 mb op mijn toestel , heb wel meteen 512 besteld maar die is pas weer vanaf 1 juli leverbaar , nou dat was wat geweest als we op vakantie hadden gegaan dan heb je niks aan 30 mb .
ben zo benieuwd naar de foto`s van Nala . mijn kids moeten vanavond maar gaan fietsen of zo ik wil op de p.c .

Groetjes gonnie

Ankie

Zo is dat ,Gonnie , fietsen is goed voor ze ;D ;D ;D.
Ik vind het heel erg leuk van Agnes.

Ankie

Valerie

Leuk weer die foto's. Ik moet toch meer gaan oefenen hoor, want ik krijg dat echt niet voor mekaar.

Ankie

Hoi Val

Gewoon blijven proberen hoor!!!  Dan gaat het je vanzelf een keer lukken. Ik maak er ontzettend veel en ze lukken zeker niet allemaal (was het maar waar). Iik neem er wel de tijd voor en loop constant met dat toestel achter Zazou aan  :P. Die is er inmiddels wel aan gewend ;D ;D.

Ben zoooooo benieuwd naar de foto's van Nala!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D.

:-* Zazou & Ankie

Petra en Cheeky

Dusssss vanavond wordt het spannend!

Mooie foto's weer van jouw specialiteit, Ankie! Het vliegstandje!! Super!

Ik hou het ff kort vandaag, want we moeten zo naar een BBQ, maar ik wilde toch nog ff snel reageren!

Peet

Ankie

Hoi , hoi , hoi, hoi  ;D
Hier zijn ze dan......de foto's van onze Nala.!
Met grote dank aan Agnes. Ik hoop dat we binnenkort wat terug kunnen doen voor jullie ;D ;D.

Is ze niet schitterend!!!!!!

;D ;D ;D

:D ;D :D

:D ;D :o

Ik hoop dat het nu wel lukt ,want net ging er van alles mis.
Op hoop van zegen dan maar!!!

:-*Zazou & Ankie

Rian

Hoi Ankie ( en de rest natuurlijk)

Wat is Nala mooi geworden zeg  :o!! dat was ze natuurlijk al wel, maar nu zit ze al veel beter in de veren. Oei wat moet dat wachten moeilijk zijn. Ik hoop dat ze snel naar jullie toe mag....

Rianne

gonnie

Hoi

OOOOOOO , wat is ze mooi , jee Ankie ,carine Dianne ,en Ed, jullie boffen, het is een beauty,bovendien ook nog een een lief koppie . ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik denk dat je nu helemaal niet meer kan wachten, zal moeilijk worden voor jullie.

groetjes Gonnie

Carine

:o :o :o ;D ;D ;D
Wat een onwijs lekkerding is dat he! Daar boft Zazou maar mee, dat hij zo'n mooi vriendinnetje krijgt  :P
We kunnen niet wachten! k ben meteen helemaal verliefd op dr! Was ik natuurlijk ook al, maar nu ze allemaal mooie veertjes heeft is ze NOG mooier! k hoop dat ze snel veel gaat eten en dat ze dan zo snel mogelijk naar ons toe mag!
Groetjes, Carine

Valerie

Oooooooh, wat is Nala mooi!!!! :):):) Ben ook al verliefd op haar. Zo'n lieve blik die ze daan in die ene foto heeft. :)
Achter de valkjes aan lopen voor een foto dat ze vliegen? pffffff Daar heb ik niet echt zin in...  Moet het Han ook niet vragen. Dat kost me net iets te veel geduld.  ;D

Urban Leopard

Grrrrr, ik hoop dat ik deze foto's zaterdag kan 'toppen' hoor.

Zaterdag gaat door dus ik zal proberen net zulke mooie foto's te maken als dat Agnes heeft gedaan.

Nala ziet er prachtig uit, wow, wat een prachtvalk.

Liefs,

Cor

Petra en Cheeky

Heeeeee Ankie en de rest van de stripfamily (klinkt ook niet he, maar ja, stripverhaalfamily is ook al niks... hmmm....)

Nala ziet er supermooi uit idd, wat een plaatje! En veel meer valk dan dat ze de vorige keer was! Nu zijn we uiteraard heel benieuwd wanneer ze mag komen en hoe het gaat samen met Zazou!

Groetjes,
Peet

Rianne