1 augustus 2025, 05:55:09

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ria

Hallo,

Ik lees al wel dat Zazou ook alles doet wat eigenlijk niet mag. Wat ik een heel mooie foto vond is die met het hondje. Wel een heel stoer valkje die Zazou.

Groetjes,
Ria

Carine

Hallo Allemaal!
Ten eerste allemaal bedankt voor de leuke reacties op de foto's  ;D Daar doen we het voor he! ;) :D
Vandaag weer lekker veel fotos gemaakt dus heel veel kijkplezier! ;D

Zazou heeft weer iets nieuws ontdekt, aan onze camera hangen touwtjes en Zazou vind deze GEWELDIG ;D Zodra hij ze ziet hangen vliegt hij er op af.... Dat is voor ons wel gunstig want je krijgt een paar hele mooie plaatjes van, hier de mooisten:

Zoals jullie misschien al hebben gelezen was Zazou gister in een knuffelbui... hij zat de hele dag lekker bij me en op een gegeven moment viel ie bijna in slaap, wat een poppetje om te zien he  :D 8)

Ook zit Zazou sinds vandaag graag op de bezemsteel van een van onze heksen  ;) :P

Hier weer zo'n mooi plaatje die mijn moeder heeft gemaakt! Echt prachtig hoe hij van de mand van onze hond afspringt/vliegt

Ook onze ijsstokjes vond hij prachtig! Hij heeft er een hele tijd mee zitten spelen ;D

Groetjes, Carine en dikke knuffel van Zazou! :-*

~Natas~

Hai Carine en Zazou,

Jeetje wat een schitterende foto zeg van Zazou met het vliegen.
Dat was echt heel goed gemaakt zeg.
Haha leuk he hoe een vogl zich kan vermaken met een ijsstokje, ze kunnen daar uren mee zoet zijn.
Joepie van mij vind het schitterend om met touwtjes te spelen, en hij vermaakt zich prima  ;)
Verder leuke foto's hoor.

Groetjes,

Natas

Ankie

Hoi allemaal

Zazou zat vanmorgen echt te protesteren omdat hij zijn kooi niet uitmocht :P. Maar ja,school,werk,allemaal andere verplichtingen.
Carine heeft ,gelukkig voor Zazou een paar tussenuren ,dus hij had weer eens geluk.
O en Natas,het was ook erg leuk om die foto's te maken. Moet je ook eens proberen :D

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

Ankie

Hoi Allemaal

Hier ben ik nog even :P.
Heb net mijn haar laten kleuren, maar Zazou herkent me gelukkig nog ;D :D ;D.

Ankie

bobbie

Hoi Carine en Ankie,

Zo, eindelijk je dagboek weer ingedoken.

Wat een schitterende foto's zeg.  Ik heb mijn ogen uitgekeken.

Ik kom gauw weer buurten hier. ;)

groetjes, nel :)

Ankie

Dank je wel Nel !!!

Wij zijn ook best trots op deze foto's ;D :D ;).

Ankie

Hoi allemaal

De flatsen van Zazou zijn nog zeer bescheiden :P. Gelukkig maar!!!!.Hij is trouwens flink veertjes aan het verliezen.De mooiere veertjes die we vinden bewaren we in een potje.(kunnen we straks zelf een valkje knutselen ;D ;D ;D)
Hij is vandaag weer lekker veel los geweest en nu zit hij even in zijn kooi,want ik probeerde een koekje te eten, Zazou viel me zowat aan ;) :o ::) :P. Maar zometeen mag hij weer vliegen.
Er staan trouwens hele mooie foto's van Zazou in het andere dagboek.(van Carine).

Astrid

Hoi Ankie,

Pepper verliest ook al een paar dagen wat kleine veertjes,
ik vroeg me al af of dat bij haar broertjes ook zo was,
JA dus, we kunnen het nog niet aan Cheeky vragen,
die is er vrijdag weer.

Groetjes,
Astrid

Lin

Hey,

Ik dacht dat de eerste foto een beeldje was en toen pas had ik door dat het Zazou was. Echt leuke fotos. Wat zal Zazou genieten bij jullie. Lekker gekroeld worden door iedereen en overal mee kunnen spelen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

hoi hoi,

Heb genoten!, wat een mooie foto's. M'n favoriet is toch die eerste vliegfoto, met de foto op de bezemsteel als prachtige tweede ;D.
Vind het heerlijk om te lezen hoe jullie genieten, zazou heeft het getroffen

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Astrid

Hoi Carina & Zazou

Wat me opviel was dat er een hartje zit op Zazou's wang,
vind het zo'n leuk gezicht.

Jullie hebben weer hele leuke foto's gemaakt.

Pepper eet niet uit de mond, ze verliest wel kleine veertjes
net zoals Zazou.

:-* Pepper

Groetjes,
Astrid

Carine

Citaat van: -Astrid- op 10 mei 2005, 21:48:30
Wat me opviel was dat er een hartje zit op Zazou's wang,
vind het zo'n leuk gezicht.

Hallo Astrid!
Wat leuk dat je dat zag zeg! t was mij helemaal niet opgevallen  ;D Erg leuk inderdaad  :) Ons kleine liefdesvalkje  ;)

Groetjes, Carine en knuffel van Zazou voor Pepper  :-*

Ankie

Hoi Astrid

Volgens mij verliest Cheeky ook al behoorlijk wat veertjes.
Heb dat ergens in zijn dagboek gelezen, geloof ik.
De veertjes zijn wel klein dus het zal wel een soort voorbode zijn van de eerste echte rui. Om ons alvast een beetje te laten wennen ;D. Het zijn van die schattige geparelde veertjes en ik (beetje gestoord) vind het zonde om ze op te zuigen ;D ;D. Dit zal nog wel veranderen ,denk ik ;D :D ;)

Knuffie aan Zazous zus en knuffies van Zazou, Ankie en de rest.

Rianne

Hahaha zelf een valkje knutselen... Misschien leuk om iets mee te freubelen, een schilderijrand of zo?