31 juli 2025, 08:37:46

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Astrid

Heee Zazou,

Je bent lekker bezig zeg, als jij zo bezig bent hebben
ze helemaal geen tijd om er vriendinnetje bij te gaan nemen,
ze hebben hun handen aan jou al helemaal vol.

Ontzettend leuke foto's weer, die met Kelly vind ik
heel erg leuk.

:-* Pepper

Groetjes,
Astrid

Astrid

Hihihihi

Geen etenswaar meer onder de lamp zetten,
dan moet het altijd goed gaan.  ;)  ;D

Heb net ook op Astrid gepoept,
dat was een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb,
tja ik ben ook niet helemaal perfect  ;D

:-* Pepper

Dianne

Heey,
Pepper, hoe kan je :o
Dat doen wij toch ook niet :P :P :P
Haha, nee hoor grapje ;D ;D ;D
Dat doen we allemaal wel eens :P
Haha.

Doeg Kusssss :-*

aad

ha die Zazou en Pepper

Leuk he dat bommen gooien naar beneden ...vind ik ook zo leuk  ;D
Kijk maar eens wat een mooie plek ..
Als baasje het niet meer wil ..zal die moeten verhuizen :P

Groetjes Lucky

Carine

Hallo Allemaal!!!
Het gaat nog steeds erg goed met Zazou! Vandaag kan ik even geen foto's plaatsen want mijn moeder heeft het fototoestel meegenomen (ze zijn naar mijn oma toe) :P Dus krijg ik de kans niet om leuke foto's te maken  ;D
Wel is er groot nieuws! We dachten al dat er iets niet helemaal goed was met Zazou (hij hield niet van trosgierst ;) ;) ) maar dat probleem is uit de wereld! Hij heeft de trosgierst eindelijk ontdekt en is er niet bij weg te slaan!!!
Toch vond ik het geloof ik leuker toen hij alleen nog zonnepitjes at (dat geeft niet zoveel troep :P )

Groetjes, Carine en een dikke knuffel van (een trosgierst etende) Zazou! :-*

Dianne

Heey,
Ookal boven op de lamp :D
Handig zo'n lamp :P
En als ze hoog genoeg zitten moeten wij er moeite voor doen om ze eraf te halen ;D

Doeg Kuss :-*

Lin

Hey,

zo dat zijn even wat fotos. Wat treft Zazou het toch bij jullie gewoon alles doen wat ie wil. Ik vind ook die met kelly het leukst zie je echt hoe klein ie is. wat een leuk huis voor zazou.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Hey,

Wat een ondeugd toch die Zazou. Van de lamp afpoepen, dan durft ie wel he. Je moet echt de hele tijd opletten waar er poepjes liggen voordat je er zelf instapt.  ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

8 mei 2005, 22:36:54 #323 Last Edit: 9 mei 2005, 08:11:21 by Cor_en_Petra
Doeiiiiiiiiiii Zazoutje! Ik ben nu bij de buren! Eet jij je maar lekker vol van de trosgierst, wie weet, ga je ook uit de monden van Carine, Ankie en Dianne eten, of deed je dat al?Xie je vrijdag weer! Liefs, Cheeky

Kirsten

Hoi hoi,

Ja haha trosgierst maakt inderdaad rommel :D, maar is wel erg lekker heb ik me hier laten vertellen.
Wat een leuke foto's weer, vooral die in de keuken, Zazou zit echt zo op die lepels van, ehhh wat zal ik eens maken vandaag? ;D
maarehh geen bloemetjes meer knakken hè? ;)

Had je handtekening al in m'n dagboek gezien, m'n vriend zag hem ook en we vinden hem heel erg mooi,.Carine goed gedaan!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hallo allemaal

Zazou had gisteren een knuffeldag.  ;D Hij is de hele dag los geweest en heeft lekker met Carine zitten knuffelen. Hij wilden alleen maar geaaid worden, ;D over zijn koppie en in zijn nekkie. Onder zijn vleugels of over zijn ruggetje vind hij maar nix ??? . Gisteravond is hij op mijn been in slaap gevallen. Mooi gezicht is dat. :D. Uit onze mond eten doet hij al een poosje Cheeky, net als jij. Rijst,aardappels,pindakoek, als hij het echt heel lekker vindt is hij niet weg te slaan bij je mond ;D.Een soort van aanvallen......krijg je dan. Echt rustig eten is er voor ons niet meer bij dan.
Het fototoestel is weer thuis dus Carine kan vanavond weer foto's plaatsen. ;D.

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest.

zazoe

Hoi hoi,

Mooie foto's weer, vooral de douche-foto's vind ik erg leuk!
Zover krijg ik ze hier nog niet, dus leuk om te zien dat Zazou wel helemaal dol wordt van water :)

Ben benieuwd naar de foto's van vanavond, kom maar op!  ;D

Dianne

Heey,
Zo...ik stond helemaal op pagina 2 :o
Haha,
We moeten zeker uitkijken voor al die poepjes :P
Maar ook als iemand van boven komt moet je door een deur heen om de huiskamer in te komen, En Zazou loopt wel eens op de grond los..en als dan iemand van boven komt moet je uitkijken dat je niet tegen hem aan komt met de deur ;D

Kussjes :-*

Ankie

He Moppie

Pag. 2 dat kan natuurlijk niet. ;) Het is inderdaad link af en toe met Zazou als hij los is.Tot nu toe is het gelukkig goed gegaan ,maar vandaag of morgen kan er wel eens een botsing plaatsvinden. :o Als je in de kamer loopt moet je af en toe opzij duiken ;D :D. Maar dat lukt aardig.

Liefs van ons vogeltje en je moeder.

Ria

Hoi,

Bommetjes ? Hahaahah, altijd leuk. Ben alleen blij dat het maar kleine hoeveelheden zijn en niet zo groot als een vlaai van een koe. Dan liet ik ze wat minder vaak vliegen geloof ik.

Groetjes,
Ria