30 juli 2025, 11:32:05

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Citaat van: Lin op  6 mei 2005, 17:14:09
Nee je kan inderdaad niet alles hebben. En ze kunnen echt wel een tijd zonder sproeien hoor.

He Lin

Dat weten we wel,maar het is zo leuk om te zien. :D  Hij gaat ze lekker gek doen. De keuken wordt een beetje vochtig,maar je moet er wat voor over hebben ;D :D

Nogmaals knuffies van Zazou ,Ankie en de rest

~Natas~

Hallo,

Zo ik heb net ff snel je dagboek weer doorgelezen.
Want ik moet het wel een beetje bij houden he  ;)
Ik zat net de foto's te bekijken van pag.17 en die zijn echt onwijs GAAF.
Zo te merken is Zazou net ze eigenwijs als mijn Joepie en gaat deze ook graag op onderzoek uit.
Haha volgens mij zijn alle valkje zowat hetzelfde.
En tja het badderen is punt 2 he.
Het is gewoon even afwachten hoe Zazou het vind en inderdaad misschien met de plantenspuit proberen.
Ik heb het met Joepie voor het eerst op de aanrecht nat gemaakt met de plantenspuit.
Dat vond hij heerlijk totdat hij de kraan ontdekte en nu badderd hij graag onder de kraan  ;D
Dus gewoon afwachten.

Groetjes,

Natas en Joep

Ankie

Hoi Natas

Zazou heeft 1 x onder de kraan gebadderd, maar daar is het bij gebleven  :(.Hij durft geloof ik niet meer),alhoewel hij het die ene x wel heel erg lekker vond. Misschien komt het weer,misschien ook niet ;).Als hij niet wil,dan wil hij niet, jammer dan :P.
Hij heeft gisteren en vandaag een bos bloemen gesloopt.(Carine zet morgen wel wat foto's,is nu uit).
Hele leuke kleine blauwe bloemetjes.Zazou iedere x erin landen en iedere x knakt er een bloem :o.Ik heb het bosje moeten halveren en in een vitrinekast moeten zetten. Lekker ding die Zazou. ;) ::) :P

(ik heb eindelijk ook een handtekening (mooi he?) :D

knuffies van Zazou ,Ankie en de rest

Ankie

He Hallo

Zazou heeft niet echt de neiging om op ons te poepen ,maar wat hij iedere x probeerd is om tijdens het eten op de lamp boven de eettafel te landen en dan op ons eten te poepen. Want iedere x (of bijna) als hij daar zit valt er wel iets naar beneden ;D ;D. Het is hem nog niet gelukt,maar het scheelde niet veel.
Zo even een lekker fris praatje ;D

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

Cor_en_Petra

Heeeeee Zazou!
Je blijft wel de nette versie van mij he?! 1 zo'n superrakker is wel genoeg! Vanaf de lamp in de borden poepen is wel een superstreek zeg (als het je nu nog lukt om goed te richten!), dat heb ik nog niet gedaan, maar hier eten ze bijna altijd met het bord op schoot, dus dan valt er weinig lol aan te beleven.
Eet jij ook al uit hun monden??? Lekker he, dat fijngekauwde prutje, dan eet ik echt alles!
Liefs en een BB kus van Cheeky (en Petra)

Cor_en_Petra

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen handtekening, nog niet.....  ::) en ik ben toch echt niet blond.....
Misschien is er toch iets misgegaan?

Leuk dat landen in de bloemen! Cheeky doet dat ook weleens maar hij sloopt eigenlijk nooit iets! Dat moet ik hem nageven!

Liefs van Cheeky & Petra

PB

Hoi Dianne,

Ik heb je dagboek ook weer eens bijgelezen. Van mij mag je hier ook alles vertellen over jullie andere dieren. het is toch jouw dagboek. Maareh we willen natuurlijk wel weten wat Zazou allemaal uitspookt!

Groetjes,
Petra, Taxco en Chica

PB

Hey Zazou en de rest!

Volgens mij ben je familie van Taxco en Chica hier, want planten slopen is hun grootste hobby. Gelukkig hebben ze sinds een paar dagen het vrijwel dode kattengras ontdekt... En een aantal planten ben ik bijna permanent aan het afdekken, zo komen ze natuurlijk nooit aan groeien toe :(

Oh ja ik vind jullie handtekening inderdaad gaaf, echt jullie handelsmerk een vliegende Zazou!

Groetjes,
Petra, Taxco en Chica

Dianne

Hallo,
Pepper is geloof ik erg netjes ;D ;D
We zaten laatst aan tafel en Zazou zat(zoals gewoonlijk)boven op de lamp :)
Er stond een schaal eten onder hem..nou die werd nog net optijd weggeschoven zeg.
WooW..dat scheelde echt niks ::) :P :D ;)

Kussss :-*

Ankie

He hallo allemaal

Het waren bloemen met hele dunne stengels,konden dus ook niet zoveel hebben ;D. Zazou heeft al 1 ketting gesloopt ( kon wel gemaakt worden) en hij is dus druk bezig om mijn planten te verruiineren,dat lukt hem aardig. Ik zou niet weten hoe ik ze af zou moeten dekken  ???.
Heb net lekker z'n kooi verschoont en aardig wat van het bosgrond op de bodem gelegd , hij is daar nu druk mee bezig ;D :D.

Knuffies van Zazou.groet van Ankie en de rest

Cor_en_Petra

Nu zie ik je handtekening wél, het lag dus aan onze instellingen! Hahahaha! Mooi issie hoor Zazoutje in de lucht!

Ankie

JAAAAA  ;D ;D ;D ;D ;D

Heeft Carine voor me gemaakt.

Carine

Hallo Allemaal!

Vandaag heb ik weer een heleboel foto's geupload  ;D !

Gisteren hebben we Zazou in de keuken even met de plantenspuit nat gemaakt! Hij vond het heerlijk!!! ;D

Hij kreeg er honger van dus ging hij maar wat koken  ;) :P

Zoals jullie misschien ook wel hebben gelezen heeft Zazou ook een aantal bloemen ontdekt die mijn moeder had neergezet, de bloemen waren niet meer veilig!  :D

Daarom hebben we ze uiteindelijk in een kast met een glazen deurtje ervoor moeten zetten  :P

Zazou bij het fonteintje dat we hebben gekocht!

Ook is hij de laatste tijd niet bij Kelly weg te slaan... Kel wordt er een beetje gestoord van maar Zazou vind het prachtig om achter dr reet aan te lopen  ;) ;D

Groetjes, Carine en knuffel van ons fotomodelletje Zazou! :-*

~Natas~

Hoi Carina,

Oh wat zijn de foto's mooi geworden zeg.
Schitterend dat Zazou het badderen met de plantespuit lekker vind.
Vooral die met het hoog zitten want ik heb honger haha die vind ik zelf persoonlijk erg leuk.

Groetjes,

Natas en Joepie

jacksmama

Lieve Zazou,

Zo eindelijk jouw dagboekje ook gevonden en gelezen.

Jij hebt het toch wel getroffen hoor: lekker in bad, lekker koken, af en toe een bloemetje, en je eigen privefontein! en als klap op de vuurpijl je eigen hofhond....

En ook nog eens een schitterende handtekening....echt prachtig hoor.

Veel plezier met je gezinnetje, ik kom gauw weer kijken...

Kuifkroel van Thun!

Christa
Christa & De Rest