24 juli 2025, 14:06:29

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Lin

Hey

Volgens mij rond een half jaar maar kan het niet met zekerheid zeggen. dat weet natasja wel denk ik. Die joepie van haar kan heel veel dingen zeggen. wat leuk dat Zazou al op de naam gaat reageren. dat is heel handig.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carine

Hallo Allemaal!

Hallo Gonnie! Ik heb vandaag alle liedjes van deze site op een cd'tje gebrand en dus kunnen we deze nu ook beneden afspelen  ;D Dit gaan we gewoon doen als we er overdag niet zijn, dan heeft Zazou ook nog wat gezelschap! Anders is het zo stil!

Nou Lin, we kunnen niet wachten tot ie gaat praten hoor! als ie t al gaat doen! lijkt ons echt te gek dus we gaan zeker ons best doen om het hem te leren!

Hallo Allemaal!
We hebben ook vandaag weer leuke fototjes gemaakt! Ik heb er niet zoveel geupload maar ik heb de leukste eruit gepikt!
Me zussie met Zazou!

Zazou vind het heerlijk om dingetjes uit onze mond te eten ;) :P (Viespeuk  ;D)

Zazou en Kelly (ons hondje) Schattige foto he?!

Groetjes, Carine! En dikke knuffel van Zazoutje

Cor_en_Petra

Ha Carine!

Wat een lieve foto's zeg, met name van die van je hondje met Zazou! (Dat zullen we met de kat maar niet doen  ;))

Groetjes van Petra & Cheeky

Astrid

Hoi Carine & Zazou  :-* (en familie)

Leuk hoor die foto's.

Hoe heet je zusje ?  Je hondje weten we nu wel, maar je zusje ??

Leuk dat je de liedjes nu ook beneden kan afspelen, nou dat
zou toch moeten gaan helpen (afwachten of Zazou het ook ooit wil gaan doen dat zou toch echt super zijn  :D) 

Wij hebben ook een radio aan als Pepper alleen is,
moeten daar nog een adapter voor aanschaffen werkt nu nog
op batterijen  ::)

Groetjes,
Astrid

Carine

Haaj Astrid,
Dianne, zo heet mn zusje  ;)
:-*

Dianne

29 april 2005, 21:45:18 #185 Last Edit: 1 mei 2005, 22:56:34 by Dianne
Hey,
Ik ben Dianne, en ook het baasje van Zazou.
Ik ben er een beetje laat bij omdat ik nog niet helemaal door had hoe ik een berichtje in mijn dagboek moest zeten ???
Maar nu weet ik het wel ;D

Zazou is echt heel lief en het gaat heel erg goed met hem. :D Afentoe is die nog een beetje onhandig maar het komt altijd weer goed :P ;D
Het is echt een schat en nog heel mooi ook :)
Zazou heeft ook al kennis gemaakt met onze Grasparkieten en zelfs met mijn Hamster :D
En ze plaagt onze hond soms een beetje maar het gaat altijd wel goed :DGelukkig maar. ;D

Lin

Hey, Leuk dat je even wat geschreven hebt. Zal iedereen wel leuk vinden kunnen we Zazou goed volgen.

Groeten Linda

Lin

Hey,

Ik vind die bij de mond de leukste, zie je echt hoe tam Zazou is. Wat een leuke fotos heb je gemaakt. Zazou zal het wel leuk vinden zoveel aandacht.

Groeten Lin

Carine

Haaj Zussie  ;)
Leuk dat je ook een dagboek begint over zazou! ;D Kan ik misschien NOG meer over Zazou te weten komen  ;)
kussss van je zussss :-*

Cor_en_Petra

Ha Dianne!

Leuk dat je ook over Zazou schrijft! Zo zullen we helemaal niets missen! Ga je er ook mooie foto's bij plaatsen? Of moet je dan je zus lief aankijken  ;)

Hoe reageerde Zazou op je hamster dan? Vertel....

Groetjes van Petra

Rianne

Dat zou wel leuk zijn als Zazou en de hamster vriendjes worden. Is het een grote hamster? :)

gonnie

Hoi Carine

dat is een goed idee zeg van jullie ,ik heb mijn Fransje vanaf augustus vorig jaar ,toen was hij zo`n 6 weken oud , en ben vanaf dag 1 erg intensief met hem bezig geweest , en konstant hetzelfde laten horen , want hoe meer ze dezelfde dingen horen des te eerder ze het zeggen, is mijn ervaring , voordat ik onze valkparkiet had, hebben we , 3 grasparkieten gehad en daar deed ik hetzelfde mee, onze frans zei voor het eerst  ,hoi fransje ,  toe hij zo`n twee maanden bij ons was ,ik weet dat is wel erg snel maar zoals ik al zei ik was zeer intensief  met hem bezig, en vanaf die tijd ging alles heel snel , vorige maand nog dacht ik , hij  kan niet meer leren dan wat hij nu kent , maar dat is dus nog niet het geval , we blijven op dit moment nieuwe dingen horen die ik hem niet leer,  maar op een of andere manier pikt hij dat zelf op, en dat liedje . daar speel ik maar een soort van af de hele tijd, ik vind het heel bijzonder dat een valkje dat zo kan , en uiteraard geniet ik ontzettend van hem, ik wens je heel veel sucses en ik lees de vorderigen wel weer , jeetje wat een saai verhaal is dit geworden zeg.

Groetjes Gonnie

Dianne

30 april 2005, 14:37:10 #192 Last Edit: 30 april 2005, 15:09:09 by Dianne
Hey,
Zazou vloog los op mijn kamer en mijn hamster staat ook op mijn kamer.  :)
Zazou vloog naar de kooi van mijn Hamster en toen kwam mijn hamster ook te voorschijn want het was natuurlijk heel erg spannend.
Mijn Hamster klom omhoog en toen zag Zazou mijn Hamster Toad. :D
Toen spreide Zazou zijn vleugels dat zag er gaaf uit(ik heb er ook foto's van).
Maar toen klom Toad via de trailies omhoog en dat werd wel een beetje eng dus toen heb ik Toad daar weg gehaald, want ik vond het best eng :o

Maar Toad is geen grote hamster, het is een Russische Dwerghamster ;D

Doei :-*Kuss

Dianne

En hier nog een foto van Zazou op de kooi van Toad, en hier kan je ook Toad nog zien ;) :D

Ankie

Hoi Dianne

Goed gedaan !!!! ;D
Mooie foto's.

Veel liefs van je moeder ;D