25 juli 2025, 22:21:27

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi

Helemaal geen saai verhaal, hoor Gonnie ;D.
We vinden het juist leuk om verhalen te lezen en ervaring van andere mensen met een valkje ;D. We hebben het idee dat Zazou dingen vrij snel oppikt :D. Of hij gaat praten is afwachten, maar we doen ons best en we praten en fluiten de hele dag tegen hem. ;D (gezellige boel hier!!!!).

Zazou heeft weer een nieuw spelletje ;D. Ed (mijn man) draagt een bril en Zazou denkt dat het een klimrekje is :D ;D.
Hij pakt met zijn snavel de poot van de bril en klimt via Ed z'n wang omhoog. Is vrij pijnlijk voor Ed ,maar je moet ergens tegen kunnen .(vind ik).
Zazou heeft er nog een dagboekje bij ,van Dianne.
Staan ook weer mooie foto's op. ;D ;D ;D.
Ik begin zelf maar geen dagboek over Zazou ,zou een beetje teveel van het goede worden. ;D :D ;).
Maar jullie worden in ieder geval goed ingelicht over het wel en wee van Zazou ;D

Knuffies van Zazou, groet van Ankie en de rest

Dianne

Heey,
Zazou is echt heel erg lief, al hapt hij afentoe naar je vinger en doet hij dingen die niet mogen zoals in de plant zitten. :P
Hij vliegt ook soms op mijn kamer, en daar heeft hij al behoorlijk wat landingsplekken gevonden :D
Maar is het niet te verwarend dat er twee dagboeken van Zazou zijn  ???

Kuss :-*

Dianne

Hey,
Wat een boel berichtjes allemaal zeg :o
Ik heb er nog niet zoveel :P
Maar dat komt hopelijk nog wel ;D
Ik moet nog wel veel dingen ontdekken op deze site :o
Maar als ik iets niet weet dan vraag ik dat wel aan mijn zus ;D

Doeg :-*

gonnie

Hoi Dianne

Nee hoor, ik vind het juist wel leuk, jij ziet weer andere dingen dan je zus , mooie foto`s van zazou , hij probeert je hamster duidelijk te inponeren door zich macho te gedragen, mijn fransje doet dat ook bij ons dwergkonijntje , maar als puntje bij paaltje komt vliegt ie er vlug vandoor.

Groetjes Gonnie

Dianne

Is dat Fransje op die foto ?
Wat een mooie valkparkiet zeg :D
En ook leuke foto  ;)
Vanmiddag zat Zazou weer even op de kooi van Toad, en als Zazou dan zijn vleugels spreid is dat zo'n mooi gezicht :D

zazoe

Hoi Dianne,

Wat een mooie foto's!!  :o
Bailey staat ook soms zo stoer te doen, maar als ik mijn fototoestel erbij heb staat hij alweer normaal  ::)
Vooral die tweede foto is erg mooi, Zazou kijkt daar zo lekker stoer  :)

Dianne

Heey,
Zazou zat net weer bij mijn hamster op de kooi,
Ik liet ze iets dichter bij elkaar, wel spannend maar het ging vrij goed ;D
Zazou zat heel nieuwschierig naar Toad te kijken.
Toen ging Toad een verdieping omhoog en zag Zazou op de kooi zitten, Toad klom via de tralies omhoog richting Zazou :)
Het was spannend.
Toen liet Toad zich vallen..Daar schrok Zazou van :o
Toen vloog hij weg en kon even geen landingsplek vinden.
Uiteindelijk vond hij er toch een.  ;D
Boven op mijn kast. :D

Daar ging hij een beetje met de kaars lopen spelen die bovenop mijn kast staat :D

Doeg  :-*

Dianne

Heey,
Ik heb een hele mooie foto van Zazou bovenop de kooi van Toad :o
Ik vind die foto echt heel mooi geworden

Astrid

Hoi Dianne,

Nog een dagboek van Zazou, nou hoeven we helemaal
niet veel te missen.
Heel erg veel succes ermee, maar dat lukt wel aardig zo te
zien, je krijgt al leuke reacties.

Groetjes,
Astrid & Pepper

gonnie

Inderdaad een super foto , nog meer graag, je doet het ook zo goed zeg, mijn complimenten.

Groetjes gonnie

Cor_en_Petra

Ha Dianne!
Ga je de concurrentie aan met je zus? Nou je hebt in ieder geval een hoop bekijks en het is inderdaad leuk om het ook van een andere kant te lezen. Mooie foto's zo op de hamsterkooi! Lief he, Russische dwerghamstertjes, hebben wij vroeger ook gehad, met nestjes erbij, zo schetig!
Succes met schrijven verder enne... maakt niet uit hoor nog een extra dagboek lezen, we zijn toch bezig  ;) ;D
Groetjes aan je familie en Zazoutje!
Petra & Cheeky

Cor_en_Petra

Nou Dianne, ik heb mijn best voor je gedaan, je dagboek staat weer bovenaan nu, maar ja, zodra ik klaar ben met dit dagboek, staat dat natuurlijk weer aan kop! Leuke wedstrijd zo met je zus!  ;) ;D
Maarre... jullie blijven leuke foto's plaatsen! Vooral doorgaan!
Groetjes,
Petra & Cheeky

Dianne

Heey,
Gelukkig maar dat het niks uitmaakt ;D
En bedankt voor de complimenten voor de foto's ;D
Ik ga zeker vaak nieuwe foto's in mijn dagboek zeten ;)

Rianne

Wat een mooie actie foto! En wij hebben ook een Russische dwerghamster gehad, alleen die was de hele dag aan zijn tralies aan het knagen!

Dianne

Heey,
Mijn hamster Toad knaagt ook veel aan de tralies ::)
Op dit moment staat Toad lekker in de tuin ;D
We hebben koekjes voor Zazou gebakken met vogelzaad erin.
En Toad vind het heerlijk.
Ze zat net helemaal te genieten van dat koekje, en ons hondje Kelly eet het ook.
Ik heb onze grasparkieten ook wat gegeven, maar die stukjes liggen in hun drinkbakje ::) Wat een slimme vogels he.
Zazou vind het best lekker maar hij vind het geloof ik nog wel een beetje eng ;) maar dat komt wel weer goed :D