5 augustus 2025, 16:28:22

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Gerda

Grappig bami-verhaal. Het is net alsof ze zoiets hadden van: eerst gaan de grote mensen eten en wat er over blijft is voor ons!!
Dus keurig opgevoed!!!!  :D :D

Groetjes, Gerda

Kolkkie

Het was echt grappig om te zien.
Cali vloog weg uit de bami met saus en landde toen bovenop het hoofd van 1.
Toen moest ik wel even lachen :D.

Modo is wel een apart valkje.
Modo is duidelijk een manneke met zijn gele masker, maar wat mij verbaasde is dat hij ineens bruine veertjes krijgt.
Misschien een nieuwe mutatie, Wildkleur met bruine vlekken ;D.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

~Natas~

Hi Carin,

Wat een verhaal zeg.
Zo beleef je nog eens wat en hoe  ;D  ;D
Ach ja op zoek naar een nestje......ga je nu krijgen he met het voorjaar  ::)
Vond het een leuk verhaal.

Greetzzzzz

Natas

Carin

Hoi Natas,

Misschien dat ze wel nestkriebels hebben, maar een echt nestje zal er niet komen met mijn twee mannen vermoed ik!

De valkjes en de grasjes zijn er de hele dag al uit en lopen op de grond eten te zoeken en gierst te eten! Mijn kunstplant van de IKEA is vakkundig gesloopt de heren Valken. Nu zitten ze op de eetkamerlamp mij te bekijken als ik een verhaaltje over hen tik!

De grasjes hebben een nieuw onderkomen op de klok gevonden! Maar we vermaken ons allemaal erg goed! :D

Groetjes Carin

Carin

Vanavond teamavond bij mij thuis gehad! :)

De valkjes en de grasjes zouden in de kooi blijven, maar de meiden wilden Modo en Calimero zien vliegen. Beide valkjes vlogen gelijk naar de ventilator en hebben daar de hele avond gezeten! :)

Calimero werd bejubeld om zijn mooie kuif, Modo omdat hij aaibaar was.. Ik ben gewoon trots dat ik baasje ben van deze twee schatten :)

Gerda

Is er nog wat te beleven in Villa Kroelkip???

Groetjes, Grisha en Nezumi!!

Carin

Hallo allemaal,

ik ben even afwezig geweest in dit verhalenboek! ;D
Er gebeurt hier van alles met de valkjes.. Calimero is inmiddels een jaar geworden!

Modo en Calimero mogen er eigenlijk altijd uit, als ik thuis ben.. Ze vliegen dan linea recta naar de ventilator toe of de kast in en dan maar kijken wat er gebeurt.

Sal is nog steeds helemaal gek van Calimero. Overal waar Cali is, is Sal.. Maar het lijkt erop dat Cali wat meer van Sal gaat accepteren. :)

Modo is een heerlijk ondeugend valkje. Inmiddels heeft hij een gele kop en fluit aardig weg! Eten kan hij nog steeds als de beste :o

Ik heb vorige week een aantal foto's gemaakt, maar ik krijg ze niet in Photobucket.. Als ik mijn cardreader inplug, slaat de computer spontaan uit!
De foto's houden jullie nog tegoed!

Carin

Het is een lekker zonnig weertje en de birdies staan lekker op het balkon! ;D Inmiddels heb ik een handdoek gespannen om voor wat schaduw te zorgen, maar ik heb het idee dat de heren het wel naar het zin hebben! :D Ik hoor ze knarsen, fluiten en lekker kabaal maken! 8)

Het enige nadeel is, dat met het warme weer de heren er niet veel uit komen.. Ik laat de deuren nu openstaan en ja, dan kunnen er geen valkjes en grasjes de kooi uit :D
Dus af en toe zijn ze boooos!

Carin

Hallo forummers,

Even een hele tijd niet geweest.. Maar heb wel een nieuwtje!
Zoals het er nu naar uitziet, wordt villa Kroelkip uitgebreid met een lief mannetjesvalkje!! :o

Ik ben hard aan het denken over een naam.. Maar ben er nog niet helemaal uit.. Ik vind Gijsje wel leuk!! Maar goed, daar heb ik nog even de tijd voor!

Doeg,

Groetjes Carin

Carin

Villa Kroelkip wordt uitgebreid met een valkje!

Gijsje is een wildkleur mannetje en komt net als zijn broertje Calimero bij Kolkkie vandaan! :D

De verwachting is dat Gijsje van het weekend hier komt wonen! JIPPIE!!! :o

Gerda

Hoi Carin,

Wat leuk, die gezinsuitbreiding, En Gijsje is echt een leuke naam. Zo heette mijn oudtante trouwens ook  :D
Klinkt heel lief!!
We verwachten al wel van te voren een foto van Gijsje  ;D

Groetjes, Gerda

aad

hoi carin

Ojee weer één daar vandaan .. nou als het een man is ... vanmorgen wou die hier al weer op de wip  ;D ;D ;D

Groetjes Aad

Carin

Ik heb geen foto van Gijsje nu.. Maar wel van Gijsje uit het ei..

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,15159.210.html

Gijsje is een mannetje en kan zich mooi aansluiten bij de andere twee.. dus wipwappen wordt lastig als er geen vrouwtje in de buurt is!!

Vanmorgen zaten de birdies op mijn slaapkamer.. Als ik mijn deur van de woonkamer open laat staan, komen ze standaard naar mijn slaapkamer.. daar de boel bekijken..
Sal mist Cali dan erg, dus die fluit de boel bij elkaar waar zijn maatje is.. echt meegaan doet hij nog niet..

Ik ga Kolk zo eens bellen voor Gijs.. wanneer hij komen kan!

Andrea

Hoi Carin,

Leuk dat Gijsje naar je toe komt!
Ik ben benieuwt wanneer hij komt of is hij er inmiddels al???

Groetjes,

Andrea

Binkie en Sparkle

Carin

Hoi Andrea,

Gijsje komt vanavond!!! Mariska kon van het weekend niet.. Kooi is klaar voor Gijs... Dus laat maar komen!

Groetjes Carin