3 augustus 2025, 11:44:24

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Carin
Volgende week kom ik jullie een beker brengen en een bos bloemen.
Ze zeggen als je dat te vroeg doet,dat het ongeluk brengt.
Hebben jullie het niet vreselijk koud gehad?
Groetjes Riny :D

~Natas~

Hai Carin,

GEFELICITEERD

Met deze mooie overwinning.
Volgende week er gewoon 100% er voor gaan, en lekker aan de doelsalo werken.

Groetjes,

Natas

Carin

Hoi allemaal,

Morgen is de grote dag! Officieel kampioen worden!
We hebben de opstelling al doorgekregen.. Kolk en ik staan beide in de basis en verdediging!

We zijn binnen met een gelijkspelletje en of winnen.. Dus allemaal duimen en dan hebben we morgenavond gewoon FEEST! Mijn 2e keer in 17 jaar ballen!

Ik ben afgelopen maandag geslaagd voor de oefeningen van mijn motorrijbewijs, dus dat is binnen!

De valkjes zijn hier gek aan het doen met de ventilator.. Zitten er de hele dag op en doen verder niets.. Sal (grasje) vliegt achter Calimero aan en probeert die te voeren of op een andere manier aandacht te trekken.. Het blijft leuk om te zien, grote forse witte vogel en een klein groen iel vogeltje!

Ik ga even naar de stad, de laatste dingen voor morgen halen!!

Vogelgroetjes Carin

aad

weer een gevaar op de weg  ;D ;D
maar heel veel succes morgen Carin en Kollkie en de rest ook natuurlijk  :P

Groetjes Aad

Kolkkie

Hey Caat,

Ik moet nog even een nieuw wit shirt halen.
Mijn adere is niet echt wit meer.

Geef die donders maar een lekkere knuf van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Carin

Haai Kolk,

Heb ik gedaan!!! :D

Nog een aantal uren en dan de wedstrijd!

Ik ga de birdies even zoeken.. Modo zit op de TV en Cali en Sal op de lamp!

greetz Carin

Carin

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien hebben gelezen in het dagboek van Kolk zijn wij vandaag officieel VOETBALKAMPIOEN geworden!

We hebben gelijkgespeeld tegen Voorwaarts met 3-3, het was genoeg! Vanmiddag heerlijk feest gehad en zo met iedereen uit eten! :)

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Gerda

YEAH

Kampioenen ole ole, kampioenen ole ole

Van harte!!!

Groetjes, Gerda

ROCKS

Hey Carin....

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met het kampioenschap!!
Wat een feest, zeg!! Gaaf hoor, en dan nog horen dat vrouwen niet kunnen voetballen???
Neeeeh....dat is nu de wereld uit geholpen.
Feestze!!

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Carin

Hallo,

Het was super gisteren.. Alleen gisteren tijdens het wokken kakte iedereen ineens in.. ;)

Ik heb wat foto's van de site van Annelies (vrouw van de leider) geplukt. Als impressie en dan vanaf overmorgen gaat het weer over de valkjes! :)

Ik heb vandaag mijn polo naar het werk aangehad! ;D

Nu de foto's:

de wedstrijd, wij in het wit en de tegenstander in het Oranje

Ik sta vooraan met mijn sokken op enkels.. Heb ik altijd..

De bloemen

De groep

de groep

De achterkant

Mijn toeter en ik... Mijn haar zit niet.. had er alleen wat creme in!!

Greetz Carin

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Carin

Dank je wel!!

De valkjes zitten nu hier bij mij op mijn computerkast en zijn druk om een beeldje te slopen en de fotolijstjes te bekijken.
Ze zijn eigenlijk druk met alles maar ook weer met niets!

De ventilator aan het plafond is nu hun slaapplaats geworden als het aan hen ligt. Ik zelf vind dat niets, omdat ik vind dat ze 's nachts gewoon in de kooi horen. Het is het meest veilige voor ze.. Maar goed, zij houden meer van de ventilator, dus het is elke avond weer een trap erbij pakken en de Valkjes van de ventilator af halen!

Modo begint steeds lichtbruiner op zijn rug te worden, wat kan dat zijn? Toch cinnamon of is het wat anders?

Valkengroetjes,

Carin

~Natas~

Hoi Carin,

Leuk die kampioen foto's.
Zijn je valkjes nog steeds op de sloop toer, nou dan kan je nog je lol op.
Alles wat Joepie doet, doet Jesse nu precies na.
Leuk hoor valkjes  ;D

Groetjes,

Natas

Carin

Hoi Natas,

Het slopen valt enorm mee, er is namelijk niet veel meer om te slopen ;)

Beide valkjes zijn eigenlijk op zoek naar hoekjes en nisjes, waar ze in kunnen gaan zitten en dat doen ze ook.

De ventilator is ook enorm populair, ze zitten erop om de kamer te bekijken en te slapen. Ik haal ze er dan af om ze in de kooi verder te laten slapen. Moet het niet hebben dat ze midden in de nacht gaan vliegen en zichzelf wat aan doen!

Modo zijn staart is inmiddels aangegroeid, dus die vliegt ook weer beter. Calimero heeft nog steeds een aanbidder (Sal), maar hij moet er nog steeds niet veel van weten.. :D

Afgelopen zondag waren Kolk en nog 2 meiden van het team bij mij chinees aan het eten. De birdies waren er alle 4 uit, de dames vonden het ook goed. Modo en Cali zaten op de ventilator, alles te bekijken wat er onder hen gebeurde.
Ineens vliegt Cali naar de bank, waar L-riz en Nic zaten en gaat tussen hen in zitten, terwijl ze aan het eten waren. Dus Nic geeft hem een stukje Bami, maar meneer at het niet, maar bleef wel in de gaten houden wie wat at.

Nic zet haar bord op de tafel en ja hoor, Cali neemt een duik de bami in en zet zijn poten erin. Modo volgde natuurlijk gelijk!
Kolk had een schik.

Na het eten hebben beide valkjes een erg lange kroelbeurt van Kolk gehad en bij het weggaan fluisterde kolk hen ook lieve woorden toe. :D