2 augustus 2025, 23:40:22

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Christine,

Bedankt voor het compliment!

Ik ben even een paar dagen weinig geweest en ook jullie niet vermaakt met de capriolen van mijn schatjes!

Beide vogeltjes zijn schurken! Inmiddels zijn er 3 fotolijstjes gesloopt en mijn laven boter kaas en eieren omgekieperd.
Maar het blijven schatjes..

Nu zitten beide uit te hijgen op mijn bureaustoel..

Cali is op het moment bijterig, is hij in de beruchte valkenpuberteit?

Greetz Carin

~Natas~

Hay Carin,

Leuk he valkjes te hebben.
We kunnen ze voortaan beter de slopertjes noemen  ;D
Hier zijn ze ook dol op planten, kasten, en alles van papier.
Ik noem Joepie al de perferator, en Jesse het schurkje.

Ach ja valkjes in de pubertijd, je hebt het er maar zwaar mee.
Gelukkig duurt het maar even.

Groetjes,

Natas

Carin

Hoi Natas,

Heel herkenbaar..Leuk die bijnamen voor Jesse en Joepie

Ik was vanmiddag mijn wasmachine aan het volstoppen en hoorde mijn berichten op het antwoordapparaat ineens afspelen... Bleek Calimero op de knopjes te zijn gaan zitten en Modo volgde hem braaf...
Later op de middag hadden ze de tv ontdekt.. Braaf met zijn 2en op de tv zitten..

Maar het zijn wel schatjes ondanks dat ze eea slopen en weleens rotzooi maken!

greetz Carin

~Natas~

Kolkkie

Hey Caat,

Staat je huis nog overeind met die 2 sloopexperts ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Carin

Hallo allemaal,

Villa Sloop staat nog steeds, maar die gekke beestjes ontdekken steeds meer dingen om te slopen en achter te gaan zitten!

Vanmorgen was ik even weggeweest en kom terug, zie ik Modo op de stoel zitten en Cali niet. Dus fluiten en vaak komt hij dan wel.. Geen reactie, maar waar Modo is, is Cali ook in de buurt en andersom. Dus ik kijk in mijn boekenkast en zie daar mijn diddle geldkoker anders staan. Dus ja hoor, meneer zat er achter te rusten.

Er is vandaag een narcis gesloopt, twee kaarten zijn aangevreten en de lamp is hun favoriete plaats om alles te bekijken! Die lamp ziet er inmiddels niet meer uit, maar goed!
Ze zijn er inmiddels de hele dag al uit, lekker aan het vliegen en spelen..

De grasjes zitten wat vaker in de kooi, maar zoeken de valkjes ook wel op. Met name Cali vindt het niet leuk als er een grasje naast hem op de stoel komt zitten! Modo maakt het niet uit, die is met iedereen en de grasjes bevriend!

Groetjes Carin

valkje-jacco

haha de 2 sloperts, Jacco begint ook steeds meer te slopen, geen afstandsbediening is nog onbeschadigt ;D

gr.Mitchell en de alslopende Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Ivy

Hoi Carin.
Ik wil je niet bang maken, maar narcis staat op de lijst met giftige planten :o. Of was het een nepnarcis?
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Carin

Hoi Jacco en Mitchell,

Alle afstandsbedieningen zijn kapot.. Ze zetten echt overal hun snavels in.. Nu is Cali bezig een pen te mollen en Modo is een beeldje aan het molesteren!

Hoi Ivy,

Het is een echte narcis :(. Ik had deze in een klein mandje staan en Cali is op het mandje gaan zitten en toen kieperde de hele handel om en was de narcis kapot. Ik heb de narcis gelijk weggegooid.. Ik wist niet dat een narcis giftig was!

Groetjes Carin

Riny

Hoy Carin
Volgens mij zijn alle bolgewassen giftig.
Groetjes Riny :D

Ivy

Hoi Carin.
Gelukkig is die narcis op zo'n manier gesloopt! Niet dat het leuk is  ;D straks heb je helemaal geen groen in huis.
Heel groot succes bij mij heeft de Parapluplant... inmiddels al vier kapotte planten... maar wel uren speelplezier, dat kan ik je van harte aanraden ;D.
Ik zou Modo's foto willen zien met het beeldje, want ik kan me niet voorstellen hoe hij ... bezig is met molesteren haha...
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

~Natas~

Hai hai,

Leuk he valkjes in huis te hebben  ;D
Gaat wel erg lekker daar met villa sloop.
Nou succes verder met de slopers.................kijk maar uit straks stort het hele huis nog in.

Groetjes,

Natas

Carin

Hoi Riny,

Dat wist ik niet van alle bolgewassen.. Ik heb ze nu ook niet meer in huis en haal ook geen bolgewassen planten meer!  8)

Hoi Ivy,

Ik ga aanstaande week dan maar eens kijken naar zo'n parapluplant.. Lijkt me wel leuk om de valkjes ermee te zien spelen.. Ze zitten nu ook op de vleugels van de ventilator! Ook leuk om te zien!

Hoi Natas,

het huis / flat staat nog, maar die gekke beesten onderzoeken wel alles.. Kom ze op de gekste plekken tegen. Als ze eruit zijn, zijn ze ook niet meer de kooi in te krijgen! Maar goed, zodra het donker wordt.. slapen ze en zijn het engeltjes!

Vandaag hebben Kolk en ik gevoetbald.. We dachten door het vriezen tot -8 dat het wel afgelast zou zijn..  :D Helaas, we moesten vol aan de bak.. we hebben de wedstrijd gewonnen en zijn eigenlijk kampioen. De nummer 3 waar we volgende week tegen moeten ballen, moet dan nog 40 doelpunten scoren om ons in te halen.. Wij hebben aan een gelijkspel sowieso genoeg om het zelf te bereiken!

Dus volgende week zondag feest bij Victoria Boys voor ons!

groetjes Carin

Gerda

Hoi Carin,

Geweldig, eigenlijk nu al kampioen!!
En niks gelijkspelletje volgende week he!!! Gewoon oprollen die zooi!!!!
Met glans echt kampioen worden.
Dan krijg je een mooi plaatje in je dagboek  :D

Mariska en Carin succes volgende week!!!

Groetjes, Gerda