5 augustus 2025, 14:25:09

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

hippysuus

Oh spannend, wat duurt het dan lang voor het avond is he? ::)  :D

Groetjes,
Suus

aad

Carin

Hoi allemaal,

De kooi voor Gijs staat klaar.. Ik ga hem zo bij Kolkkie ophalen!!

De andere birdies keken even raar toen ik met de kooi kwam aanzetten.. Echt verschrikt!

Aad, ik zal Maris de groeten van je doen!

Carin

Gijs is inmiddels thuis en fluit aardig.. Calimero en Modo doen vrolijk mee!!

Ik had Modo op mijn vinger en ging samen met hem bij Gijs kijken.. Mootje Kadootje vloog gelijk weg :(.. Bangerik!

Ik ga even mijn motortheorie inkijken, moet morgen afrijden.... Brrrrrr.. Duimen allemaal!

Rob S

Hey Carin,

Heel veel succes morgen! Ik ga volgende week lessen voor de motor ;D. En heel veel plezier gewenst met Gijs!

Groetjes Rob

Gerda

Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim
Duim duim duim duim

Carin

Hallo allemaal,

Ik ben geslaagd!!!!! ;D Kan het nog niet helemaal bevatten, maar dat komt nog wel!!!

Gijsje is de nacht goed doorgekomen.. Zat vanmorgen te fluiten met Modo en met Calimero.. Ook was hij aan het eten en drinken.. Erg lief beestje!!!! ;)

Christine

Gefeliciteerd!! :-*

Wat leuk dat Gijsje er is!
De andere valkjes zullen wel nog moeten wennen aan zen komst maar dat beterd wel!! Dat hoop ik toch!  ;D

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Andrea

Hoi Carin,

GEFELICITEERD!!! 8)

Bij mij moeten de valkjes zelfs wennen aan een nieuwe sepiahouder (had ik gister geplaatst) Gekke beestjes toch ;)
Bij jou zullen ze wel wennen aan Gijsje, da's in het begin toch even wreemd allemaal. Gijsje is idd lief. Ik hem en zijn zusje een paar keer gezien, en waren best wel op hun gemak en ik kon ze ook makkelijk kroelen. Veel plezier met Gijsje.

Groetjes,
Andrea

P.S:Vond Mariska het niet gek dat hij wegging?

Binkie en Sparkle

Carin

Hoi allemaal,

De valkjes zijn er vanavond uitgeweest en hebben niet naar Gijsje om gekeken! Ik had verwacht dat ze wel naar hem toe zouden gaan, maar helemaal niets!

Ik praat tegen Gijsje, maar zodra hij mij ziet, gaat hij schreeuwen.. Dus hij moet echt nog wennen??

Mariska vond het wel een beetje raar dat Gijsje wegging! Ik heb Gizmo nog even gezien en ook Pukkie (witkop) is een echt lief dametje! :)

Ik ga slapen, ben echt gesloopt van mijn examen vandaag!

Tot forums,

Carin

Carin

Met Gijsje gaat het goed.. Hij eet en drinkt goed en reageert ook op Calimero en Modo..

Gijs zit nog steeds alleen in zijn kooitje, maar ik kan niet echt goed doen bij Gijs! Als ik met mijn hand in de kooi ga, is het paniekvoetbal door hem.. Dus als jullie advies hebben? Graag!

aad

hoi Carin

Ach ja .. luuk was ook zo ... kan nog een ettertje zijn  ;D
Maar kan nu erg aanhankelijk zijn,je moet je alleen niet opdringen  ;)

Groetjes Aad

Carin

Ik blijf maar zachtjes tegen hem praten... En dat vind hij wel goed.. eten en drinken doet hij ook erg goed.. Van Sal moet Gijs ook niet wat weten.. Daar blaast hij tegen.. Van de Valkjes Modo en Calimero des te meer, alleen vinden die hun eigen gang gaan belangrijker dan Gijs! ;D

Zou ik Gijs wel los kunnen laten vliegen? Wie kan me helpen?

Andrea

Hoi Carin,

Hij is vast zo onrustig omdat hij moet wennen. Gewoon hem even een paar dagen geven om te wennen en niks forceren. Je kunt hem best los laten vliegen. Als je de gordijnen/luxaflex of dergelijke gewoon dicht doet. Mocht hij in paniek raken dan kan hij niet tegen de ramen vliegen. Gewoon de kooi open zetten en dan merk je vanzelf wel of hij er uit wilt.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Carin

Hoi Andrea,

Ik heb vanmorgen de kooi opengezet en Gijs ging eruit hoor! :)
Hij ging achter Modo en Calimero aan en heeft eigenlijk de hele dag bij hen gezeten.. ;D

Ik heb hem geprobeerd op mijn vinger te laten stappen en dat lukte.. Dus er is geen ruzie in de tent, het gaat allemaal goed! :D

Groetjes Carin