3 mei 2025, 10:08:30

men 8 lieve schatten van valkjes

Gestart door karmen, 11 mei 2005, 20:11:59

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Karmen,

ben blij dat te horen,
gelukkig maar, maakte me al genoeg zorgen!

Groetjes, Tara

karmen

hoi hoi,

hier ben ik dan weer met onze cienna gaat het uitstekend moet zelfs geen handvoer meer geven in de morgen want pikt heel naarstig van haar zaadjes geef nu juist nog savonds wat handvoer met een lepeltje dat vindt ze en ik ook een beetje veel gemakkelijker dan een spuitje, onze cienna is ook echt een kroelkont ;D en zit heel prachtig in de veren onze sunny die laat zich niet zo gewillig nemen maar daar werken we aan en onze sunny krijgt zelfs zen veren op zen hoofdje : ;D
groetjes,
karmen

Tara

Oeffffffff Karmen??!!

Ben nogal opgelucht dat ik jou hier spreek zeg!
Was zo benieuwd naar de jongen, maakte me echt zorgen :o

Gelukkig gaat het zo goed !!

Groetjes, Tara

karmen

20 juni 2005, 08:38:08 #48 Last Edit: 9 juli 2006, 22:05:26 by *Marianne*
hoi hoi,

hier ben ik dan weer, goed nieuws ook onze cienna en sunny stellen het uitstekend en ik moet bij geen een van de twee meer handopfok geven gisterenavond gestopt met handopfok bij onze cienna daar ze al heel goed van haar zaadjes eet nu en ook nie geweend heeft voor haar eten. Voor het moment is het hier heel groot lawaai daar onze packo en luna en onze moon en star buiten staan in hun kooitje maar van het moment het te warm wordt of dat de zon er zit haal ik ze binnen want dan is het beetje veel te warm in de zon en heb ik gebraden valkjes en is nu ook niet de bedoeling he ;D onze cienna en sunny mogen alle dagen eens rondvliegen en twee keer in de week laat ik ze alle zes los hier maar vliegen oh jee dan zitten ze allemaal op een rijtje op de kooi van packo en luna en kijken ze elkaar dan zo aan van allee zit gij hier ook ;D
vele zonnige groetjes,
karmen

Dagboek is gesloten omdat er een jaar niet is ingeschreven.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne