4 mei 2025, 05:14:43

Bianca's Bende

Gestart door Bianca, 6 maart 2004, 22:42:27

« vorige - volgende »

Bianca

Het lijkt allemaal een stuk beter te gaan met Punky, alleen Barbie ben ik nog niet over te spreken.
Punky heeft in ieder geval weer een beetje babbels, jullie willen niet weten hoe blij ik daarmee ben!
Ik hoop dat we weer op weg zijn naar een goede periode!
Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

Hey allemaal,
Gelukkig goed nieuws over Punky!
Hij heeft geen papegaaienziekte en ook geen chlamidia, en blijkbaar ook geen giffen!
Pfoe weer een hele zware last van m'n schouders.
Het was of iets gegeten wat niet helemaal goed meer was, of mischien toch heimwee maar dat lijkt me sterk want hij was erg gevoelig op z'n krop.
Maar ja wie weet? Mischien een verstopping?  

Met Barbie moet ik nog even afwachten.
Eind deze week moet ik verse ontlasting brengen, voor een tweede onderzoek.
Als ik eerlijk ben weet ik nou niet waarom je dan drie weken moet wachten om weer ontlasting te brengen, en waarvoor het dus is dat ik weer terug moet.

Ik ben wel erg tevreden over de vogel-arts in vlaardingen want als je het niet vertrouwd neemt ze de vogel een tijdje "op" zodat ze ook het doen en laten kunnen observeren.
Ze zijn daar van mening dat je vaak niet meteen een oordeel kan hebben over een vogel als maar 3 minuten hebt gezien.
Een erg prettig idee!
Er wordt dus de tijd voor genomen om ze te beoordelen en te behandelen!
De assistentes zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam!

Ander leuk nieuws!
Ik heb een koppeltje kakariki's gekregen voor m'n verjaardag van Dennis.
Een wildkleur pop(Snip) en een bonte man(Snap).
Het mannetje is net vier weken uit het blok en het vrouwtje is al een paar maandjes zelfstandig.
Wat zijn die diertjes toch druk en ze maken zo'n gaaf geluid!
Ze zitten in de schuur in een kleine kooi, te wachten tot ze eindelijk de voliere in mogen, ze zijn al ontwormd, en volgens mij superfit!

Groetjes Bianca

Joyce28

Nou gelukkig is er niks raars uit gekomen,en is het nog wachten op Barbie :-/

wat een schatjes die kakarikies.Dat zijn vogels die graag tegen het gaas/tralies oplopen he

nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens,wanneer was je jarig?Mijn zoontje was vrijdag de 13e jarig :D ,jij toevallig ook?

Bianca

De 11e werd ik 23, pfoe ik vind het toch wel weer een stuk volwassener klinken als 22........................ :D

Mandy

Goh ik dacht dat je al ouder was hoor, zoiets als mij en hoe oud is je vriend dan als ik vragen mag? ::)

Maarre gelukkig dat alles goed is met Punky! ;)
Hopelijk met Barbie ook dadelijk. :)
En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. :P

En weet je trouwens al wat Babi&Pangang zijn, merk je al iets van gefluit ofzo? ::)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

17 augustus 2004, 02:23:13 #155 Last Edit: 20 augustus 2004, 18:59:36 by missmelig
He Mandy,

Ik weet het ik zie er erg volwassen uit, whahahahahahahahaha.
Dennis is 26 jaar oud.

Ennuh ik geloof dat Babi en Pangang allebei heren zijn, die kunnen beide een pestherrie maken, ECHT! :o
Ik weet nog niet zeker wat ik eraan ga doen, ik bedoel dat het twee ventjes zijn.
Ik heb vandaag nog een koppeltje valkjes gekocht (witmasker split albino X albino), die zitten lekker apart naast de kakariki's in de schuur.

Ik kom dus nu op een totaal van 8 valkjes en 2 kakariki's.
Ik twijfel of ik dus twee popjes erbij koop of toch 1 van de heren ruil tegen een pop...............ik vind het zelf wel erg jammer hoor, maar ik wacht nog even de rui af.
Van Pangang (bont) weet ik 99% zeker dat het een man is, bij Babi is het makkelijk te zien als de eerste rui voorbij is, maar ik denk dat de parels zullen verdwijnen.....

We zien het wel............... :P
Groetjes Bianca

Bianca

Sow,
Ik heb al een tijdje weinig van me laten horen,
hier dus de up-date.
Zal proberen om het kort te houden.

Alles gaat goed in de voliere.
Inmiddels is er nog een koppeltje valkjes in gekomen.
(wel eerst een paar weken in een aparte kooi gezeten)

Een albino popje (Julia) met een witmasker man(Romeo) met de split "ino"
Ik ben reuze benieuwd wat er nog meer allemaal uit kan komen.
Ze hebben dit jaar hun eerste nestje gehad maar dat kwam niet uit omdat Romeo het nog veel te druk had met van alles behalve de eitjes. :)

Ook heb ik besloten om helaas Babi een ander huisje te geven, om plaats te maken voor een popje voor pangang.
En hopelijk wordt het dan weer iets stiller buiten :P

Binnenkort komt dus de nieuwe Babi maar deze keer spreek je uit "Beebie"
het is een geparelde bonte van Mandy lief joh!
TADAAAAAAAAAAA

Me so happy!
nou het was een kort maar krachtige up-date tot de volgende!
Bianca

Joyce28

heel veel geluk met deze mooi valk ;)
Vind het leuk om zo toch nog een zussie te volgen ;)

Marianne

Hoi Bianca,

Gefeliciteerd met je nieuwe Babi.
Het is een heel mooi valkje.
Hopelijk krijg je nu rust in de voliere. Het lijkt mij idd ggen pretje als je er 's morgens vroeg van wakker wordt.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Karin

Leuk Bianca, hebben we 2 zusjes  ;D Nessa is een pittig ding, maar een moppie. Gisteren gaf ze me zelfs kusjes ( nou ja, ze at mijn lip op  ;D ) en ik kon haar knuffelen met mijn neus. Dat wordt nog eens wat. Maar goed, babi hoeft natuurlijk niet tam voor je te zijn. Tot zaterdag hè !  8) 8) 8)

groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

18 januari 2005, 23:34:11 #160 Last Edit: 18 januari 2005, 23:42:25 by carco
Hoi Bianca

Volgens mij heb ik jou op tv gezien in het dierenziekenhuis met Punky: klopt dit?
Zal wel!
Ga even verderop de site lezen:
http://www.avrodierennatuur.nl/kijken/dierenziekenhuis_rotterdam/
Ik zie trouwens dat het al een poosje geleden is dat je daar was, en je niet zo tevreden over het bezoek was, maar gelukkig is alles goed gekomen met Punky begrijp ik?
Ik heb even het filmpje bekeken: is wel erg leuk moet ik zeggen. :)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

Hé Bianca,

Hoe is het inmiddels met je vogelbende, ik zag dat er een prachtig bonte witmasker koppel bij was gekomen! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

whahahahahahaha, dat je m'n dagboek nog terug hebt kunnen vinden zeg!
Ik heb inderdaad weer wat vogels erbij, niet alleen de bonte witmaskers, ook een geparelde lutino bij daantje vandaan ff zoeken of ik foto's heb.

Dit is Passoa

Dit is diablo

en dit is Deedee

Ik moet alleen zeggen dat ik bang ben dat Passoa en Diablo allebei mannetjes zijn, ik hoop het niet. :-/
pffffffffffft passoa moet een popje zijn, maar zat vandaag iets te enthousiast te fluiten, voor het eerst sinds ze hier zijn.
Mischien was het een uitspatting :-X

Bianca

23 juni 2005, 08:46:53 #163 Last Edit: 9 juli 2006, 22:06:32 by *Marianne*
whahahahahaha, kijk nou ik vond mijn oude dagboek........wel leuk om alles weer eens terug te lezen ............ ;D

Dit was echt het begin, hihihihihiihi

Bianca

Dagboek is gesloten omdat er een jaar niet is ingeschreven.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne