5 augustus 2025, 06:23:30

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

He Gonnie

We gaan Indy gewoon even aanmoedigen ,dan komt het ei vanzelf !!
Ik heb ook echt zin in vrijdag !!! ;D ;D

Maar hoe gaat het nu met je burds ?

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Allemaal
Nou Ankie mijn birds gedragen zich erg broeds , je mag als het waren niet meer in de buurt van de kooi komen, of frans begint te blazen, gelukkig heb ik van de week zijn kooi schoon gemaakt , maar de volgende beurt oei ,oei . ook zitten ze bijna de hele dag in het broedblok , rare wezens die vogels ,
Met mijn stijve nek gaat het beter , maar nu nies ik weer veel , nou ja iedereen is nu zo`n beetje verkouden.
Nog twee nachtjes .
Groetjes Gonnie

Rianne

Hoi Gonnie,

hoe is het nu met Indy? Zit ze nog zo vreemd?

gonnie

16 maart 2006, 14:43:27 #1653 Last Edit: 16 maart 2006, 15:24:48 by gonnie
Hoi allemaal
We hebben een eitje !!!!!!!
jippie oo spannend wauw,
Vanochtend was er nog niks maar haar cloca was dik zoals Rianne en Lin zeiden, Frans was ook erg beschermd , en ze kwamen de kooi niet uit vanochtend , en Indy kwam uit haar kooi en haar cloaca was niet meer dik. in neem aan dat het eerste nest niks zal worden gezien zoveel andere ,maar we zien wel.
Gonnie

~Natas~

Hai Gonnie,

Tjee zeg, zo heb je niks in de gaten en dan ligt er ineens een eitje.
Spannend hoor.
Maar wie weet, wordt dit nestje wel wat, tis gewoon afwachten.

Groetjes,

Natas

Ankie

Hoi Gonnie

Een dag te vroeg ,dat wel ,maar wel geweldig leuk !!!!
GEFELICITEERD !!!!!

Misschien morgen het volgende eitje !!!!!

Tot morgen !

gonnie

Hoi Allemaal
Jeetje ze zitten echt de hele dag op het nest , ja in iedere geval in het broedblok ik neem aan dat ze op het eitje zitten, ik kijk niet frans is net een tijger .
Groetjes gonnie

Caroline

Hoi Buuv,

Wat leuk!!!  :D

Gefeliciteerd!!

Met plezier morgen met de meiden.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hoi Gonnie,

Wat leuk een eitje! ;D
Spannend hoor!
Ben benieuwd of en wat er uit komt ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

wat gaat de tijd dan hard ik weet nog wel dat ze net geboren was.  ;D

Van harte gefeliciteerd!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Gefeliciteerd Gonnie! En succes met de zenuwen :P

Ankie

Hoi Gonnie

Het was echt onwijs gezellig gisteren !!
Bedankt voor je gastvrijheid !
Ik zal even de foto's laten zien van Indy !!!
Je weet dat ik niet zoveel foto's heb gemaakt want ik wilde ze niet teveel storen !

Nogmaal bedankt voor alles en het is zeker voor herhaling vatbaar !!! ;D

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Allemaal

Het was gister bere gezellig , ik had het niet willen missen,Ankie Petra en Kirsten , we hebben wat afgelachen, net alsof we elkaar al jaren kende , heerlijk.

bedankt voor het plaatsen van je foto`s Ankie

we zijn net weer terug , van het ritje op en neer naar Oss,

Wat nog niet iedereen weet we hebben  pech gehad , de trespa zoals op de foto , is helemaal gaan uitzetten door de vocht, de fabrikant is komen kijken en constateerde dat ze ons interiuur trespa hadden mee gegeven i.p.v buiten trespa , dus kan Antoon weer met de voorkant opnieuw beginnen, vreselijk balen , maar het is niet anders , we hebben nu meer trespa , en hebben  bezine vergoeding gekregen , 12 x 1 meter extra , niet slecht zou ik zo zeggen .

Van middag verwacht ik dat indy weer een ei gelegd heeft , want momenteel zit ze op het nest ,  overdag broed Frans steeds , en nu zit ie te wachten, hij beschermd haar heel goed. een echte man !!
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Gonnie,

Ik wilde je even feliciteren met je eerste eitje :D
Spannend he?! ;D

Ik heb nu ook mijn eerste nestje met sinds gistermiddag het tweede eitje dus ik weet hoe leuk en spannend het is ;)

En we gaan natuurlijk voor de goeie afloop.
Niet gelijk denken dat het fout gaat hoor met de eerste, want dat hoeft niet ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Allemaal

Yes , het tweede ei is er uit , wauw wat doen ze het tot nu toe goed , en je ziet zo duidelijk wanneer het zover is , nu wachten op nr drie , want dat zie ik ook al weer zitten . heerlijk wat genieten is dat ,

Ja Mariska , het is zo mijn en hun eerste keer , en ik lees hier zo vaak dat het fout kan gaan de eerste keer , Kirsten had me gister ook al gerustgesteld.

Groetjes Gonnie