4 augustus 2025, 22:27:37

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Caroline

Hé buuv, gefeliciteerd met je tweede eitje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

He Gonnie

Ik krijg gelukkig nog even de kans om te kijken ,want alle pc. zijn de hele tijd bezet hier !! Iedereen is thuis he !
Maar ik heb Ed even weggestuurd ,want ik wilde weten of er bij jou al wat was en jaaaa hoor !!! Geweldig doen ze het !!!
Echt een vadertje en moedertje ...je mag trots op ze zijn hoor !!!! Wel een beetje jammer dat het nou net gisteren niet is gebeurd ,maar dat was ook wel een beetje druk geweest voor Indy !! Wat een kippenhok !!!!

Ik moet nu even een warme kruik voor Carine maken ,want die heeft vreselijke buikkrampen en we zijn net met haar bij de dokterspost geweest ...ik was bang voor een blinde darm ontsteking ,maar gelukkig is het dat niet !!!!

Ik kom morgen wel weer even buurten !!!!!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Gonnie,

Gefeliciteerd met je tweede eitje :D
Geniet er lekker van, want het is zo bijzonder om mee te maken ;)

En tuurlijk gaat het niet altijd even goed bij een eerste nestje, maar dat zegt niks over jou nestje.
Blijf positief en geniet ervan!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

19 maart 2006, 13:51:03 #1668 Last Edit: 19 maart 2006, 13:55:57 by gonnie
Hoi
nog even hoe het begon,

Zou ze  het ons nu toch gunnen onderhand het kan niet waar zijn !!

en schat wat denk je ??

het is een goed blok we kunnen eindelijk onze gang gaan

JIPPIE

en dit is het resultaat 5 dagen later al!!

Ankie het was een heel gezellig kippenhok, Carina veel beterschap

Mariska ,ik geniet er ontzettend van het is een klein wonderdje zoals ze er mee omgaan dat instinct , ik vind het geweldig dat ik er zo dichtbij zit nu, als je bij de kooi komt hoort frans dat en komt meteen polshoogte nemen .

Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi
nu weet ik ook, dank zei Kirsten, waarom Frans zo agresief was naar ons toe als hij in zijn hoekje zat in de keuken , het was gewoon een nest maken , er lagen altijd papiertjes in een bakje voor de boodschappen op te schrijven , en die snippertjes ruimde ik natuurlijk iedere dag op.

Zo ook in het buro , daar hebben ze ook naar een geschikt plekje gezocht , het klopt helemaal nu , eerst frans die inspecteert , en indy die daarna ook komt kijken .
Kirsten zei ooo die hebben al langer naar een geschikt nestje gezocht , en ze heeft helemaal gelijk
Ben toch nog blij dat ik weet waarom hij dat deed .
Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi
Ja het derde ei is er , en frans verdedigt zich met hand en tand als je probeert te kijken, phoe.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Wat gaaf...al 3 eitjes !! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent en dat ze zo zorgzaam zijn !
Dat was al te zien met 1 eitje en ze doen het geweldig !!!
Ga zo door Fransje en Indy !!!!

We hebben inderdaad wel gelachen om Kirsten haar uitleg over het feit dat jij constant bezig was hun bed weer af te halen als ze het net op hadden gemaakt !! Arme Fransje ,als ik hem was geweest zou ik ook boos geworden zijn. Maar heerlijk zoals Kirsten kan vertellen he?
Ik vindt het wel jammer dat zo'n dag zo snel voorbij gaat ,want volgens mij hadden we met z'n 4en nog uren door kunnen kakelen !!!!

Leuk om de fot's te zien ,want nu kan ik me er veel beter in verplaasten !!!! Leuk he? !

Hou ons op de hoogte !!!

Groet van Ankie

Caroline

Hoi hoi!!

Nogmaals gefeliciteerd, dit maal voor het derde eitje!!

Keileuk!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi
Ankie ,ja de dag was  te kort ,vèèl te kort, maar als het gezellig is heb je dat altijd , we doen het nog vaker , dat weet ik zeker , en die Kirsten is ook een hele gezelige meid .als we de vogende keer bij elkaar komen zullen we wel naar jou toe komen en dan stralen we Zazou en Nala in .

Vandaag keek ik in het blok , toen ze even van hun eitjes afwaren , maar frans vloog meteen terug en vloog mij aan en bijten , niet hard maar ik was goed verschoten , maar ik wil toch zien of er een eitje bij is gekomen , Gwenda zei je moet niet laten zien dat je bang bent
maar ja dat is mijn reaktie.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Die reactie van Fransje was te verwachten he !?
Hij is echt heel fel en ik kan me voorstellen dat hje geschrokken bent van die kwajongen ! Maar hij bedoeld het goed hoor probeer de volgende keer gewoon voorbereid te zijn. Je weet dat hij in de verdedeging gaat als je in de buurt van zijn nest komt ,ook al zit hij er niet op op dat moment !!
De volgende keer handschoenen aan en een masker op of stap gelijk in een harnas ! ;D

Ik hoop dat alles goed gaat hier en dat je er weer een eitje bij hebt ...of morgen !!

Groet van Ankie

Ankie

Is eitje 4 al gearriveerd !?

Groet van mij

Mariska

Gonnie, vertel ons eens over je vierde eitje ;D

Ik ben wel benieuwd ::) ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi
joehoe , het vierde eitje is geariveerd, en een harnas is nog niet eens zo`n slecht idee, maar hoe kom ik er aan ?

Wat ik nu stiekum doe is aan de kooi rommelen , dan komt hij er meteen uit om te kijken wat er nu weer aan de hand is, meteen doe ik het deurtje aan de zijkant dicht , hahaha en ik kan vervolgens mijn gang gaan,
da
we waren net tegelijk Mariska
Groetjes Gonnie

Mariska

;D ;D ;D

Fransje is dus een echt pitbull :o ;D
Dat is bij mij gelukkig niet ;)
Ik mag alles doen, maar dat komt vast niet vaak voor.
Ik kijk ook alleen als ze er van af zijn hoor.
Ik jaag ze niet weg, maar wacht gewoon tot ze gaan eten of zo ;)
Heb je al een eitje geschouwd?

Liefs
Maris!!

gonnie

Hoi
Nee ik heb nog geen ei geschouwd , ik heb er geen goel zaklampje voor en ik zie wel , ze zijn vast bevrucht kan haast niet anders met al dat gewipwap.

Maar ik wordt wel hoe langer hoe nieuwsgieriger , om te weten of ze inderdaad bevrucht zijn.
Groetjes Gonnie