4 augustus 2025, 07:15:32

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Gonnie,

Is de boom al omgehakt? Of staat de stam nog?

Gonnie in aktie  ;)

gonnie

Citaat van: Riny op  1 november 2005, 19:36:49
Dan kun jij ons vandaag of morgen helemaal bijpraten over de nieuwe trents voor dit jaar.
Wat zei Antoon van je belevenissen van gisteren?.
Groetjes Riny :D :D :D

riny , ik had vandaag weer eens een migrane aanval , maar hij is nu gelukkig ver gezakt, Antoon was alvast als een keukenprinses bezig  , en moest lachen om je loodswerk , als het weer redelijk is dan ben ik er wel weer , en dan gaan we verderop , heb er veel zin in jij ook he Riny
Citaat van: bobbie op  1 november 2005, 21:43:09
Hoi Gonnie,
Is de boom al omgehakt? Of staat de stam nog?

Ankie ,en Nel die lieve Antoon zei toen hij thuis kwam van zijn werk, ga nog even naar buiten ,maar er is geen beweging in de stronk te krijgen je had gelijk , na een kwartier komt Antoon binnen gestrompeld , door zijn rug gegaan , arme jongen , heb hem wel flink verwend hoor , heeft ie verdient , na een lekker heet bad gaat het weer enigzins,

En ik ben volop vogel jacht op marktplaats .
Groetjes Gonnie

hippysuus

Hoi Gonny,

Kwam de migraine doordat je gisteren teveel indrukken in je op hebt proberen te nemen?

Beterschap!!
Suus

Valerie

Gonnie toch!
Jij met migraine en Antoon met een gekraakte rug.  :(
Dringend tijd dat jullie hier een keer op visite komen.  ;)

Caroline

Citaat van: gonnie op  1 november 2005, 21:42:36
Citaat van: Caroline op  1 november 2005, 11:34:40
Ben benieuwd!!
Dat is hier nog een 20 km vandaan, Eindhoven dus.
Groetjes van een benieuwde Caroline  ???

Kijk eens in je dagboek Caroline op pagina 22

Schaam, schaam, schaam!! Zie je mijn rode wangetjes.
Ik had wel onthouden dat JIJ degene was die ook gek was op Schotland en er een paar keer was geweest maar niet dat je ook mijn "buurvrouw" was. Het is ook zoveel informatie die je in zo'n korte tijd krijgt. ik lees zo'n 20 dagboeken denk ik, ik tel ze nooit sinds ik mijn dagboekje heb en dan wie hoort bij welk dag/verhaalboek, welke valkjes horen bij die persoon, getrouwd of niet, wel of geen kinderen, andere huisdieren of niet, ja en dan natuurlijk wel buurvrouw of niet, sorry, sorry, sorry, ik was het echthelemaal vetgeten en schaam me echt diep. Zal het nu echt voor altijd onthouden.

Vergeef je me??

Groetjes van Caroline :(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Het is ook allemaal niet meert bij te houden,er zijn zoveel dagboeken.
Dat merk je pas als je ens wat op wilt zoeken ,damn weet je niet meer waar je moet kijken en bij wie.
Ik ben blij dat jij er ook last van hebt,ik dacht al dat het aan mijn leeftijd lag.

Caroline

Hoi Riny,

Ik hoor met mijn 39 jaar ook niet meer bij die jonkies hier allemaal hoor!!  ;D

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi
Caroline , je hoeft je echt niet te schamen hoor , dat is echt niet nodig , dat hebben we allemaal, dat kan je ook niet onthouden , maar nu vergeet je het niet meer , ik had toen ook zo`n lang stuk aan jou geschreven.
Groetjes Gonnie

Caroline

Nee, staat geregistreerd in mijn geheugen:

Gonnie=Frans & Indy(zo heet een hond van mij)=Mierlo=vaak naar Schotland geweest=getrouwd met Antoon=wil volière bouwen=migraine=kinderen(volgens mij niet zo heel jonge)=leeftijd onbekend

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Citaat van: Caroline op  2 november 2005, 09:29:26
Nee, staat geregistreerd in mijn geheugen:

Gonnie=Frans & Indy(zo heet een hond van mij)=Mierlo=vaak naar Schotland geweest=getrouwd met Antoon=wil volière bouwen=migraine=kinderen(volgens mij niet zo heel jonge)=leeftijd onbekend

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Whahahahahaha

bobbie

Arme Antoon,

Beterschap met zijn rug.

groetjes, Nel :)

Valerie

Citaat van: gonnie op  2 november 2005, 09:03:52
Hoi
Caroline , je hoeft je echt niet te schamen hoor , dat is echt niet nodig , dat hebben we allemaal, dat kan je ook niet onthouden , maar nu vergeet je het niet meer , ik had toen ook zo`n lang stuk aan jou geschreven.
Groetjes Gonnie

HAHAHAHA, arme Gonnie! Niet meer zo jong. Jong genoeg als je het mij vraagt. Je bent pas oud als je over de 70 - 80 gaat, en als dan zo iemand sterft, zeg ik nog "wat was die jong"
Citaat van: Riny op  2 november 2005, 08:48:32
Hoy Caroline
Het is ook allemaal niet meert bij te houden,er zijn zoveel dagboeken.
Dat merk je pas als je ens wat op wilt zoeken ,damn weet je niet meer waar je moet kijken en bij wie.
Ik ben blij dat jij er ook last van hebt,ik dacht al dat het aan mijn leeftijd lag.

Dat heb ik ook vaak. Heb dan ergens gereageerd, waar ik niet elke keer kom, en weet dan niet meer waar.
Maar ik gebruik ook geen  notificatie.  :-X

Gonnie,
Is het al weer beter met je hoofd en Antoon zijn rug?

Rianne

Ik onthoud ook lang niet alles, er gebeurd hier zoveel!

gonnie

Hoi allemaal

Nou vooruit dan maar , 1,5 maand geleden heb ik sarah gezien, maar kom net om de hoek kijken ben nog piep ,hoor valerie,
Mijn man heet Antoon en is de liefste man die er rondloopt, vorige maand waren we 30 jaar getrouwd .
we hebben drie kinderen ,Christ 23 en woont samen en is loodgieter, Stefan is 20 en is vrijgezel en doet een opleiding ict , Gwenda is 17 en heeft nu ruim 1 jaar verkering, en doet een opleiding dierenverzorgster, zo verder ga ik niet.

de rug van Antoon is weer redelijk, hij is gewoon gaan werken
Nel bedankt voor de leuke plaatjes .

groetjes gonnie

bobbie

Citaat van: gonnie op  2 november 2005, 11:55:22
Hoi allemaal

Nou vooruit dan maar , 1,5 maand geleden heb ik sarah gezien, maar kom net om de hoek kijken ben nog piep ,hoor valerie,
Mijn man heet Antoon en is de liefste man die er rondloopt, vorige maand waren we 30 jaar getrouwd .
we hebben drie kinderen ,Christ 23 en woont samen en is loodgieter, Stefan is 20 en is vrijgezel en doet een opleiding ict , Gwenda is 17 en heeft nu ruim 1 jaar verkering, en doet een opleiding dierenverzorgster, zo verder ga ik niet.

de rug van Antoon is weer redelijk, hij is gewoon gaan werken
Nel bedankt voor de leuke plaatjes .

groetjes gonnie

Nel:

Deze maand 51 jaar (vorig jaar Sara)
3 kinderen (bijna 26, 28 en 29 1/2 jaar oud)
vorige maand 31 jaar getrouwd.

Nogal wat overeenkomsten Gonnie, alleen loop je qua leeftijd en getrouwd zijn 1 jaar op mij achter  8)

O ja, Herman is 57 jaar oud, en Antoon?

Groetjes, Nel ;)