4 augustus 2025, 07:27:02

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Riny

bedankt dat moet ik na gaan kijken want dat kunnen we niet hebben stel dat de stam giftig blijkt te zijn , of weer gaat uitschieten , phoe dat wordt weer een heftig karweitje voor mijn mannetje, want die wortels zitten heel diep.
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Jullie zijn aardig op dreef, Gonnie! Hopelijk kun je de stronk laten staan, scheelt een hoop werk!

Wat jammer dat je daggie Man met Vogels niet doorgaat, maar er komt ongetwijfeld een keer dat-ie verliest!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

hippysuus

Hoi Gon,

Als je de stronk heel egaal afzaagt dan kun je er een voederbak, drinkbak of badderschaal op vastmaken  :D

Jammer dat die meneer met die 2000 :o vogels nog niets heeft laten horen. Ik kan me niet eens voorstellen hoe 2000 vogels eruit zien samen...laat staan het geluid dat ze met zijn allen maken! Geweldig!

Daar zou ik zeker graag foto's van willen zien, wauw...hoe doet die man dat?

Oja..had nog niet gezegd dat ik je nieuwe handtekening erg mooi vind ;D

Rianne

Hoi Gonnie,

het schiet bij jou al lekker op, nu al begonnen met de voliere. Wij wachten tot het voorjaar, van de winter blijven de valkjes nog mooi binnen. :)

Valerie

Nou, jullie zijn goed druk!
Ik hoop dat je die stronk kan gebruiken, want die ziet er wel mooi uit!
Heb je al wat gehoord van de man met de vele vogels?

Ankie

Hoi Gonnie

Ik hoop inderdaad voor jullie dat je geen wortels uit hoeft te gaan graven  ;D :D. Dat is me daar een klus . Krijg het al warm bij het idee :P :P :P. Wij hebben het een aantal jaren geleden ook moeten doen dus we weten wat het is.
Maar wat gaaf ,dat jullie al begonnen zijn !
Morgen heb je toch met Riny afgesproken of evergis ik me weer eens ?( Gebeurd heel af en toe ;)).

Succes met al het werk !

Groet van Ankie

Riny

Citaat van: Ankie op 31 oktober 2005, 15:12:37
Morgen heb je toch met Riny afgesproken of evergis ik me weer eens

Hoy Ankie
Ja je vergist je want Gonnie is vandaag bij mij.
We zijn nu aan het opzoeken hoe de mooie vogels heten die we gezien hebben.
Maar ik heb het anders aangepakt als Antoon,ik liep voor haar op en tussen alle oh's en ah's van Gonnie zei ik''Gonnie kijk eens hier wat mooi''en zo was ze weer een kooi verder.
Nu gaan we aan de koffie ,de rest verteld Gonnie straks zelf maar.
Groetjes Gonnie en Riny

Ankie

He Riny

Je hebt zeker nagedacht over hoe je Gonnie naar de volgende kooi moest krijgen ? Slim bedacht hoor ;D :D.
Jullie hebben toch wel foto's gemaakt ?
Ik ben benieuwd naar Gonnie d'r verhaal !!!

Ben wel teleurgesteld in mezelf .....dat ik me nou weer heb vergist...maar het zal de leeftijd wel zijn !

Groet van Ankie

hippysuus

Hoi Gonny...was het/ is het gezellig bij onze Riny en heb je al haar mooie valkjes gezien? En hoe was Binky in het echt? Om op te eten zeker?

Groetjes,
Suus

Riny

31 oktober 2005, 19:17:38 #1089 Last Edit: 31 oktober 2005, 19:53:33 by Riny
Hoy Suus
We hadden het zo druk dat we vergeten zijn een foto te maken van Bink en Gonnie.
In het begin keek Bink of die zeggen wilde wie is dat nu??
Maar naderhand ging hij mooi bij Gonnie zitten en Gonnie was helemaal verkocht :-* :-*
Bink heeft er een fan bij.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Ha Gonnie!

Hoe was het bij Riny?! Goede vervanging voor de Vogelman van zondag?  ;) ;D

Ben benieuwd naar jouw verhaal... ben je nog bezweken?

Groetjes,
Peet

gonnie

Hoi allemaal

waar zal ik beginnen , ik heb het in iedere geval fantastiche gehad bij Riny en Jan , het zijn hele lieve mensen dat is zeker.

vanochtend om 11.30 arriveerde ik ongeveer, en Riny zag me voorbij scheuren, ik was net weer te vergereden, in zijn achteruit dan maar,
Riny stond al in de voordeur te wachten , en meteen kom je bij de geelwangen uit, prachtige valken, echt mooie koppies,
gezellig even gekletst .tja en nu komt er iets daar zal menig jaloers op zijn, IK HEB BINKIE IN MIJN HANDEN GEHAD EN GEKROELD echt helemaal te gek , mijn dag kon toen echt niet meer stuk, echt een moppie die bink ,eerst keek ie me aan zo van wie ben jij nou weer in godsnaam, maar oohh ,aah zo liefffffff. en ook zijn we bij de andere mooie prachtige valken geweest.

Daarna hebben we samen broodjes gesmeerd, en lekker bij een kop thee samen met Jan opgesmikkeld. toen zijn we naar een handelaar geweest ,en tja daar zit precies wat ik zoek , hele mooie penant rossela, en andere rosella`s , maar ook geelwangparkieten die zou ik nu ik ze gezien heb ook graag in mijn voilere willen, koningsparkieten ,prachtig zo komt bink er ook uit te zien, in de toekomst,ze hadden ook halsbandparkieten ,maar die zijn luidruchtig , barabandparkieten , die was ook om op te vreten , bernardparkiet ,roodrugparkiet ,splendid parkiet , er zaten er zoveel , ook veel eenden , ganzen enzv.
niet de netste kooien maar ja het is ook zo groot dan kan het met weinig personeel ook niet anders .
Riny was heel handig met mij mee te lokken moet ik zeggen ze zorgde dat ze steeds voorop liep , en lokte me verder door steeds te zeggen oo gonnie en kijk deze, en verder op kijk deze die is pas mooi , en zo volgde ik haar heel gehoorzaam, ik sputterde niet tegen, we hebben wel een tweede rondje gemaakt , en Riny die slimmerd weer voorop.
Weer thuis bij Riny een lekker bakje koffie , de rondleiding had ik al gehad en geloof me het is er prachtig, moioie grote aangelegde vijver, met zwanen ,eenden .ook hebben ze fazanten mooie vogels ook .
Riny het was harstikke fijn bij je tot de volgende keer , ene bedankt ,en Jan ook voor jullie gastvrijheid.

ja bink heeft er een grote fan bij , ik lees net dat jullie nig wat geschreven hebben.

Riny voor jou

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Het genieten straaaaaaaalt ervan af Gonnie!  :P Heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad! Volgens mij is Riny ook echt een warme, gezellige gastvrouw! En... een slimmerd om je zo mee te lokken!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

Gerda

Allereerst, wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Dat soort dingen geven gelijk weer energie!!!
Ik had geen twijfels dat je een leuke dag zou hebben, want toen Paul bij Riny was geweest was hij daar ook lyrisch over!!

Heerlijk al die plannen. Ik zag bij Marlies in de voliere ook swiftparkieten, die vond ik ook prachtig!! Als ik die in huis zou kunnen houden had ik dat gedaan, maar het zijn zulke snelle vliegers dat ze zich te pletter zullen vliegen in huis.
Maar ik vond ze prachtig en ze kunnen goed samen met valkjes!!

Ik blijf het volgen hier,

Groetjes G

Riny

Citaat van: Gerda op 31 oktober 2005, 19:51:45

Ik had geen twijfels dat je een leuke dag zou hebben, want toen Paul bij Riny was geweest was hij daar ook lyrisch over!!

Hoy allemaal
Maar Paul hoefde ik niet mee te loodsen,die liep vanzelf.
groetjes Riny ;D ;D ;D