4 augustus 2025, 18:08:54

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi

Ik haal je weer even naar voren .En je ziet dat je wel gemist wordt hoor Gonnie !!!
Je hebt heel wat bij te lezen als je terug bent !

Groet van Ankie

Christine

Gonnie waar ben jij??? ik mis je ook.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hallo lieve mensen
Ben ik weer even ,we hebben nog zo`n 2 weken vakantie te gaan en het is heerlijk die rust, we zijn net als ankie allerlei klusjes aan het doen, de gang is bijna klaar de zolder zijn we volop mee bezig.
En we zijn samen naar Emmen geweest foto`s volgen nog.de vlindertuin viel me een beetje tegen ,de laatste keer dat we daar waren vlogen er grotere vlinders rond ,nu waren ze niet groter dan een hand ,natuurlijk toch geweldig hoor .
nog een nieuwtje ,we hebben bij een kweker een koppel catharinaparkieten gekocht ,hele leuke vogels,en mooi een lichtgroene en een kobaltblauwe, mijn dochter gaat ze tam maken ,ze zijn heel snel ,als ze ontsnappen krijg je ze maar moeilijk te pakken,het zijn  kleine acrobaatjes.
Nog een leuk nieuwtje,in september gaan we een week in Sauwerland wandelen van hotel naar hotel, daar kijk ik heel erg naar uit natuurlijk we gaan met een bevriend echtpaar ,wat altijd vreselijk lachen is.
Nou ik zal het even hier bij laten want het is nu al wel genoeg voor jullie ,fijn dat jullie me gemist hebben ,en dat jullie me er telkens bij getrokken hebben (ankie) en (petra) en alle andere bedankt, .
onze zoon komt vandaag thuis na 2 weken Spanje , heb hem erg gemist ,het was de eerste keer dat iemand van ons gezin op vakantie ging zonder ons , toch raar maar ook leuk.
met frans en indy gaat het heel goed ,ze zijn beide in de rui, dus nog even en we weten ook of indy een pop/man is.
Groetjes Gonnie

Rianne

Hey Gonnie!
Wat leuk, catharina's! Ik hoop dat je eerdaags foto's voor ons hebt want ik ben benieuwd!
Hoe gaat het nu tussen jou en Fransje? Is hij nog steeds zo agressief tegen je?

Groetjes Rianne

Lin

Hey

Leuk dat je ons nog even bericht hoe het gaat. en een nieuw koppel catharinaparkieten. Ik zie ze graag op de foto! en geniet ze van de vakantie!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Gonnie,

Leuk dat je een koppel catharinaparkieten hebt gekocht. Die zijn mooi he, de blauwe en de groene. Ze kunnen zulke mooie fluoriserende kleuren hebben, vooral de groene vind ik.

En je zoon komt vandaag thuis terug van vakantie? Zal je wasmachine wel weer overuren moeten draaien  ;D en dat in je vakantie  ;).

Veel plezier nog en succes met klussen.

Groetjes, Nel :)

gonnie

3 augustus 2005, 20:05:44 #606 Last Edit: 3 augustus 2005, 20:09:04 by gonnie
Hoi
hier alvast een foto van Tinco en Kira

En zijn ze niet mooi ,net fluweel als je ze in het echt ziet.
Groetjes Gonnie

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Gonnie,

Geniet lekker van je vakantie.
En klussen in huis is ook leuk, het moet toch gebeuren en als je weer eenmaal klaar bent is het weer voor een aantal jaren gebeurt.
Wauw zeg wat zijn dat mooie vogels om te zien zeg  :o echt geweldig.

Groetjes,

Natas

Ankie

He Gonnie

Wat leuk van je nieuwe aanwinst !!!! GEFELICITEERD  hoor !!!
Ze zijn prachtig ! ;D :D
Is wat he zo'n klus vakantie...? Alles goed met Fransje en Indy ?
Is je zoon met vrienden naar Spanje geweest?
Dianne ,mijn jongste dochter, gaat volgende week met een vriendin (+ de ouders) ,naar Portugal en ze is dan 3 weken weg :-\ :-\. Ik vind het heerlijk voor haar ,maar ben er zelf wel een beetje ziek van ! Krijg een naar gevoel ik mijn buik als ik eraan denk,maar het zijn hele lieve,gezellige mensen met wie ze meegaat ,dus ik gun het haar wel,maar zal blij zijn als die 3 weken weer voorbij zijn en ze weer thuis is.
Ik weet dus hoe je je voelt !!!!!

Heerlijk om weer even wat van je te horen en ik hoop je snel weer te lezen ! ;D ;D

Groet van Ankie

bobbie

Ik vind ze schitterend Gonnie!!!!! :o :D

Groetjes, Nel :)

Rianne

Ik vind ze erg mooi Gonnie! Leuke namen ook! ;)
Is het een koppeltje?

Lin

Hey Gonnie,

De meeste vragen zijn al gesteld dus ik kan alleen maar zeggen dat ze mooi zijn. vooral de blauwe vind ik mooi. en de namen komen inderdaad bekend voor.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Woaw Gonnie!! Wat een mooie aanwinst!!! Ben jaloers. Ze zijn erg mooi!!! Ik kom naast je wonen!  ;D
Fijn dat je vakantie mooi was.
Miste je toch wel een beetje.

Groetjes,

Valerie

Gerda

Hoi Gonnie,

Wat zijn ze prachtig. Vooral die blauwe: wat een kleur!!!!!!
Prachtig stel  zo bij elkaar!!!

Groetjes Gerda