4 augustus 2025, 11:49:40

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Wat zal jij toeleven naar vrijdag. wat een lange vakantie heb je, heerlijk. Alleen ik begrijp dat je in je vakantie ook nog druk hebt met verzorgen. Nou het is vrij logisch dat je ouders voor ons gaan. Maar we zullen je en je valkjes wel missen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Hoi Gonnie,

Geniet lekker van je 4 weken vakantie.
Ook aan de bouwvak vast zeker?!
Veel plezier.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Petra en Cheeky

Citaat van: gonnie op 20 juli 2005, 12:15:55
Hallo
Het is bijna zover ,we hebben vanaf a.s vrijdag vakantie , en maar liefst 4 weken, nu heb ik zo weinig tijd daar mijn ouders op dit moment veel zorg nodig hebben ,mijn vader zit al 3 jaar in een verzorgingshuis en me moeder woont in een verzorging service flat , daar ben ik op dit moment druk mee,en de andere dingen slokken me op, dus jullie moeten me(gaan) voor een tijdje missen, niet getreurd 4 weken zijn zo voorbij, ieder die het nog tegoed heeft of gaat krijgen of er middenin (Ankie en fam) Zit ,wens ik ook een hele fijne vakantie toe.
En petra en Cor natuurlijk ook een fijne tijd.
en iedereen
hèèl vèèl Groetjes Gonnie

Dank je voor je lieve wens Gonnie! Wij wensen jullie ook een hele fijne vakantie toe! Dat je ouders voor gaan, dat is logisch, zou ik ook doen! Wij zullen je dagboek zeker niet te ver laten afzakken, maar hopen dat je af en toe toch nog de tijd zult vinden om even te buurten! Anders zal het wel flink afkicken worden, met jouw verslaving... ;D
Liefs,
Petra

Ankie

Hoi

Ik mis je wel hoor Gonnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petra en Cheeky

Gonnie?!?!?! We missen je!

Gerda

Hoi Gonnie,

Lekker uitrusten hoor!!!
En geniet van je weekendje weg!!

Groetjes Gerda

Lin

Citaat van: Ankie op 21 juli 2005, 20:18:37
Hoi

Ik mis je wel hoor Gonnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tja ik ook  :'(

Ankie

Hoi Gonnie

Ook al lees je dit misschien niet ,ik wil je toch even een heel fijn weekend wensen!!!!!

Groet van Ankie

Bianca

Telkens als ik jou reacties in je dagboek lees staat er dat het saai is rond je valkjes, nou dan zal je na je vakantie wel veel te vertellen hebben.
Gewoon regelmatig foto's maken en dan een soort stripverhaal erbij verzinnen, hihihihihihi
Heel veel plezier in je vakantie en oprobeer er maar lekker van te genieten want het duurt zo weer een heeel jaar voordat het weer zover is.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Valerie

Ik mis je ook.  :'(
Ik hoop dat alles goed gaat en dat je een fijne tijd hebt. Ik neem aan: geen nieuws, goed nieuws. ;)

Ankie

Hoi Gonnie

We houden je in de buurt hoor !

Groet van Ankie

Ankie

Ik vergeet je lekker toch niet !!!!

Kirsten op haar werk

Hoi Gonnie,.

Ik heb even voor je gezorgd dat het betere weer eraan komt hoor!, Ik mis je ook hier en hoop dat je ondanks de regen nog een beetje kan genieten. Mijn moeder zorgt ook veel  voor m´n opa en heb ik erg veel respect voor. Geef je twee moppen Indy en Frans een knuf van mij.

Groetjes
Kirsten

Lin

Hey gonnie,

We missen je!

Groeten, Lin

Petra en Cheeky

Heee Gonnie,
Ik mis je ook hoor! Zou blij zijn als je er weer bent! Het is af en toe erg stil zonder jou!!!  ;) ;D
Groetjes,
Petra