4 augustus 2025, 15:58:10

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

valkje-jacco

hoi Gonnie,

wat een leuke valkjes heb jij,
misschien kun je ook eens een kijkje nemen in mijn dagboek van Jacco met foto's  ;D :D ;)

nog veel plezier met je valkjes ;)

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

zazoe

Hoi Gonnie,

Ben hier ook weer bijgelezen!
Lekker hoor, dat je een weekendje weg gaat!
Het is al bijna eind juli! ;)

Wat een naar verhaal van die dierenwinkel, ik krijg dat soort dingen ook nooit uit mijn hoofd, goed dat je gebeld hebt naar de dierenbescherming!
Het is misschien maar een belletje, maar er zijn zat mensen die er niks aan doen!

Liefs, Sanne.

Christine

Bij ons in de buurt is ook zo een dierenwinkel ik geef toe ben daar echt slecht buiten gegaan. Je komt daar binnen het enigste wat je direct opvalt is de honder die in kleine ruimte zitten met glazen ramen en echt veel te klein voor die en dan nog in hun eigen kaka liggen pfffffffft echt zielig, de vissen zagen er ook niet al te best uit. de helft lag er dood en die lieten ze gewoon drijven. dan de vogels ook niet om aan te zien die zaten niet in een kleine ruimte maar in een veel te grote ruimte normaal zetten ze alle vogels appart in grote ruime kooien maar daar zijn het echte voliere's waar die aan de boven kant open zijn, de meeste waren in de voliere's maar de andere ja die vlogen rond (niet in de voliere) of waren dood en geplet aan de boven kant tussen de tralier maar ja, de dierenbescherming is daar al is geweest dus daar is niet veel aan te doen het helpt echt niet om daar nog is een dierenbescherming naar toe te sturen omdat ze dan voor een maand ofzo gesloten zijn en dan beginnen ze gewoon terug met hetzelde.

groetjes christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi,

onze dierenwinkel ziet er best wel goed uit maar er zaten 3 valkjes in een kooi van 20 bij 30 bij 25 ofzow. dat vind ik wel erg klein. gelukkig was het voor Jacco de eerste dag daar want toen nam ik hem mee ;D

groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

ja de dierenwinkel waar ik ga is het super goed heb nog nooit klachten van gehoort buiten dat ze binnen 8maand ofzo alles sluiten en ergens gaan waar het nog groter is pfffffffffft het is daar al zo groot en dan hebben ze genoeg plaats voor allerlei dieren buiten enzo

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

hoi
Cristine het heeft juist wel zin als je het meld, als hij vaak zijn deuren moet sluiten houd hij het finacieel niet vol en gaat over de kop .
de beesten zitten daar tijdelijk, zielig ja dat wel  maar anders gaat het nog jaren door , en die meneer zei , dat ze juist als ze  het in slechte staat aantreffen en ze gewaarschuwd zijn(de eigenaar v.d winkel) ze snel onaagekondigt weer op de stoep staan.
Groetjes Gonnie

Valerie

Vreselijk eh, die dierenwinkels.  >:(

leuk dat je een weekendje weg gaat. Heb je wel verdiend! Een beetje rust is nooit verkeerd. Geniet er maar van!

Petra en Cheeky

Goede actie Gonnie! Ik ben trots op je!  ;) Ook al kun je dan misschien niet veel doen, alle kleine beetjes helpen! Hopelijk komen er binnenkort eens wat andere regels voor het houden van dieren, want niet alleen vogels maar ook andere dieren zitten soms in dieronterende omstandigheden! Echt diep triest!

Wat ontzettend fijn dat het weer wat beter gaat allemaal. Dat Indy zo lekker aanhankelijk is en met je wil kroelen. Ja, soms zijn het misschien alleen periodes. Wees blij! Hopelijk blijft het nu ook zo.

Groetjes,
Petra

Petra en Cheeky

Heeeee Gonnie, je moet ook je eigen dagboek niet vergeten!

:o :o :o

gonnie

Hoi Petra

Tja dat krijg je he als alles z`n gangetje gaat dan wordt het saai en heb je niks te melden , gelukkig.
Het is wel leuk om even te melden dat indy, frans nog steeds overal volgt, echt ze doet alles na , en daar profiteer ik van kan ik ze gelijk wat dingetjes aanleren . ;D
Groetjes Gonnie

zazoe

Handig is dat he, dan hoef je er eigenlijk maar 1 op te voeden, de rest volgt wel! 8)

Fijn dat alles zo goed gaat met ze, dat mag je ook best melden hoor! :)

Valerie

Laatst deed jij het zo lief voor me... nu is het mijn beurt om je dagboek van de 2de pagina te halen.
Hoe doen de valkjes het?
Hoe gaat het met je dochter en haar vriend? :)

gonnie

Hoi
Valerie , met me valkjes gaat het heel goed ,gewoon saai gelukkig ,ze kroelen elkaar lekker , en als indy er genoeg van heeft ,laar ze dat overduidelijk merken.

En wat de vriend van Gwenda betreft gaat redelijk veel pijn ,maar het lopen gaat beter, hij gaat trainingen krijgen om de omliggende spieren sterk te maken zodat die alles op kunnen vangen, maar dat moet hij altijd blijven doen (spieren sterk houden),en afvallen,hij is niet dik maar groot en stevig.
Groetjes Gonnie

Lin

Hey Gonnie,

Wat leuk ze zijn saai gelukkig  ;D Als ze maar gelukkig zijn, dat maakt jou ook weer gelukkig. Maar de vriend van Gwenda gaat dus wel zienbaar vooruit, gelukkig maar.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha Gonnie!

Leuk om te lezen dat Indy Frans zo lekker volgt en nadoet! Het goede voorbeeld, he? Dat gebeurt hier ook volop met Cheeky & Chara. Heel leuk om te zien.

Fijn dat het stapje voor stapje beter gaat met Gwenda's vriend. Hopelijk komt alles uiteindelijk weer helemaal goed. Aan liefde in ieder geval geen gebrek, zo te lezen, dus dat moet in ieder geval stimuleren om door te zetten!

Groetjes,
Petra